informacje na niesmiertelniku

1. Data: 2003-07-18 13:43:55

Temat: informacje na niesmiertelniku
Od: "adas.szalony" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

planuje sobie wybic niesmiertelnik. 5 lini po 16 znakow. jakie informacje
powinny sie tam zawrzec. czy warto pisac o np. grupie krwi?

2. Data: 2003-07-18 17:32:09

Temat: Re: informacje na niesmiertelniku
Od: "Pit" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Najczęściej sie umieszcza imię, nazwisko, narodowość, wyznanie, grupę krwi

3. Data: 2003-07-18 18:46:11

Od: "xris" <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pit" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Najczęściej sie umieszcza imię, nazwisko, narodowość, wyznanie, grupę
krwi

i chyba przydział służbowy, jeśli mnie pamięć nie myli :-)

podrowienia,
xris

4. Data: 2003-07-18 19:30:26

Od: "adas.szalony" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> krwi
>
> i chyba przydział służbowy, jeśli mnie pamięć nie myli :-)

nie no do armi usa to ja sie nie wybieram. ale jesli np. wrzuce slowo
"dawca" to czy bedzie to wiarzace ze w razie smierci mozna mnie pociac i
porozsylac potrzebujacym?

5. Data: 2003-07-18 22:01:09

Od: Robert Pyzel <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:bf9hqp$cs7$1@foka.acn.pl tako rzecze adas.szalony

> nie no do armi usa to ja sie nie wybieram. ale jesli np. wrzuce
> slowo "dawca" to czy bedzie to wiarzace ze w razie smierci mozna
> mnie pociac i porozsylac potrzebujacym?

Teoretycznie w Polsce, każdy kto nie wyraził sprzeciwu (jest specjalny
rejestr) może być dawcą organów (pośmiertnie, ma się rozumieć).
Praktyka jest inna, lekarze zawsze starają się o zgodę rodziny.
Grupa krwi też niewiele zmienia, i tak Ci zrobią test. Najwyżej raz, a
nie dwa razy (tak było przy grupie krwi w dowodzie - starym, bo nowe to
o KDP)

--
Matwieicz kupował zachodnie piwo w puszkach, przelewał do krajowych
butelek i dopiero wtedy pił. W ten sposób poniżał Zachód.

6. Data: 2003-07-18 22:30:49

Od: "adas.szalony" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czyli imie nazwisko i pesel, nic innego lakrzom nie pomorze/nie przyda sie?

7. Data: 2003-07-18 23:39:25

Od: "Maurer" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robert Pyzel" <r...@b...pl> wrote in message

> starym, bo nowe to o KDP)

tak z ciekawosci - o "kant d*** potłuc"?:)

pozdrawiam
maurer

8. Data: 2003-07-19 18:07:45

Od: "bolo" <bolo@NOSPAM_.irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Pyzel" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Grupa krwi też niewiele zmienia, i tak Ci zrobią test. Najwyżej raz, a
> nie dwa razy (tak było przy grupie krwi w dowodzie - starym, bo nowe to

a jak sie mozna na te liste wpisac?
poza tym skoro juz temat wyplynal, to fakt, jesli organ jest potrzebny dla
jakiegos biednego dziecka albo innej bogu ducha winnej osoby to moze sie i
pytaja
natomiast gdyby byl potrzebny millerowi, kwasniewskiemu albo buzkowej
myslisz ze by sie kogokolwiek pytali?
bo ja szczerze watpie

bolo

9. Data: 2003-07-20 15:59:08

Od: Robert Pyzel <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:bfa0gl$gm8$1@news.onet.pl tako rzecze Maurer

> tak z ciekawosci - o "kant d*** potłuc"?:)

Dokładnie :-D
Np. nie mogę udowodnić, że to moje dzieci, ale że mają mniej lat niż x
(tu wstaw wiek jakiejś zniżki), żona też moja tylko na słowo.

10. Data: 2003-07-20 17:58:43

Od: "Maurer" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dokładnie :-D
> Np. nie mogę udowodnić, że to moje dzieci, ale że mają mniej lat niż x
> (tu wstaw wiek jakiejś zniżki), żona też moja tylko na słowo.

mozliwe, ten nowy to mój pierwszy dowód, a poza tym zbytnio sie mu nie
przyglądałem:) zony i dzieci tez na razie nie planuje:)

pozdrawiam
maurer

Kardimiopatia rozstrzeniowa
Drętwienie palca
Poziom hormonow Gdzie?
ciśnienie tętnicze - jakie są różnice między ludźmi zdrowymi
nanotechnologia - poszukuje...