Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: "Andrzej Dziaczuk" <a...@o...pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Re: informatyka-test kompetencji absolwenta gimnazjum
Date: Sat, 21 Oct 2006 09:34:38 +0200
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 32
Message-ID: <ehcjds$8bs$1@nemesis.news.tpi.pl>
References: <edp52l$3i9$1@nemesis.news.tpi.pl>
<1fp0pouq6ek6w.1l0ev1rdu5gpw$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: aci250.internetdsl.tpnet.pl
X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1161416956 8572 83.16.60.250 (21 Oct 2006 07:49:16 GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 21 Oct 2006 07:49:16 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.edukacja:25212
Ukryj nagłówki
Ja również
Użytkownik "Grendel" <n...@c...ty> napisał w wiadomości
news:1fp0pouq6ek6w.1l0ev1rdu5gpw$.dlg@40tude.net...
> Dnia Thu, 7 Sep 2006 14:57:43 +0200, DELL napisał(a):
>
> > Poszukuję propozycji testu kompetencyjnego, który sprawdziły wiedzę i
> > umiejętności informatyczne absolwenta gimnazjum. Proszę o wskazówki.
> > Pozdrawiam
>
> Poszukaj sobie w sieci dokumentu pod tytułem "co absolwent gimnazjum
> wiedzieć powinien" czy jakoś podobnie. Są tam wszystkie przedmioty - m.in.
> informatyka. Na podstawie umiejętności tam ujętych, opracuj pytania.
> W ramach testu kompetencji zrób sobie od razu test przyrostu wiedzy, tzn.
> umieść pytania obejmujące np. materiał pierwszego roku liceum.
>
> Po zakończeniu roku zrobisz identyczny test i sprawdzisz jak wtedy
wyjdzie.
> To najlepszy sposób na sprawdzenie, czy uczniowie nie spali w pierwszej
> klasie. No i podnosi się Twój autorytet w szkole, bo przychodzą uczniowie
z
> wiedzą na poziomie 12-15% a po roku jak się postarasz ( i uczniowie też
;))
> to dostaniesz wyniki na poziomie 70-80%...To robi wrażenie na
konferencjach
> ;) W mojej szkole mierzenia przyrostu wiedzy są obligatoryjne i
> obowiązkowe, dodatkowo mierzy się też inne obszary (komunikacja, promocja
> itd.)
>
> --
> Grendel
|