initiative

1. Data: 2004-07-26 14:51:41

Temat: initiative
Od: Mo <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W drogerii 'Natura' wypatrzyłam ciekawie wyglądające kosmetyki
Initiative. Coś pod prysznic, coś po.. Interesujące zapachy, ale
zastanawia mnie, czy one coś jeszcze mają, czy tylko ten zapach? A nawet
jeśli nie nawilżają, to czy choćby nie podziałają odwrotnie? (Na mnie
nawet ten niby super nawilżający olejek pod prysznic nivea nie działa
tak, jakbym chciała..).

M.

Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)

1. Data: 2004-07-27 13:49:12

Temat: Re: initiative
Od: "Nisia*" <s...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mo" <l...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jeśli nie nawilżają, to czy choćby nie podziałają odwrotnie? (Na mnie
> nawet ten niby super nawilżający olejek pod prysznic nivea nie działa

Initiative..hmm..slicznie pachna :) i nawilzaja wysuszona skore..nadaja jej
blasku :) mniam, polecam
Ale kazda skora jest inna :)
Nisia

płyn do skórek
recenzje kosmetyków dłuugie!
Co się dzieje z "Lavender.pl"?
mazidło do rozpieszczania
[Wrocław] Czy ktoś coś wie? - pytanie o konkretnego fryzjera-wizażystę