[inne]gaja

1. Data: 2003-07-24 12:06:16

Temat: [inne]gaja
Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgodnie z sugestiam, których dostałam przed chwilką kilka
przestaje podawać cokolwiek z innych serwisów XXX
wogóle przechodze tylko na pazerstwo
nic nie wysyłam , nic nie podaje
nie wiedziałam , że w taki sposób można potraktowac osobę, która zbiera z
różnych stron,
loguje sie na fora rosyjskie i chińskie,
aby ułatwić osobom mającym problem ze ściąganiem lub nie wiedzącym jak to
zrobić
i nie wiedziałam, że istnieje jakiś podział MY - WY
przepraszam jestem na tej grupie od niedawna i nie wiedziałam o tym
To się już nie powtórzy
SaNi

1. Data: 2003-07-24 12:22:35

Temat: Re: [inne]gaja
Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja też jestem jak najbardziej za sama nie mam na tyle czasu lub możliwości
(niestety rodzeństwo ciągle blokuje kompa) żeby poszukać czegoś w sieci wiec
bardzo chętnie korzystam z linków podawanych przez ciebie, zwłaszcza ze to
wymaga naprawdę dużo czasu spędzonego na poszukiwaniu, nie martw się i oby
tak dalej, a tymi nieżyczliwymi to się nie przejmuj jak ktoś nie chce to nie
musi korzystać,

--
esterka

1. Data: 2003-07-24 12:23:12

Od: "belunia" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i nie wiedziałam, że istnieje jakiś podział MY - WY
> przepraszam jestem na tej grupie od niedawna i nie wiedziałam o tym

Sani!

Ja lubie czytac twoje listy..
nawet jesli stronki sie powtarzaja chetnie na nie wchodze po raz 2, 3,
4..... zeby sobie przypomniec :)

Nie przejmuj sie listami na priv..
ktos nie ma smialosci napisac na forum?
wstyd

Na tej grupie jest duzo zyczliwych osob :)

pozdrawiam
i glowa do gory!

belunia

1. Data: 2003-07-24 12:23:37

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i nie wiedziałam, że istnieje jakiś podział MY - WY
> przepraszam jestem na tej grupie od niedawna i nie wiedziałam o tym

Może by tak się ujawniły te osoby i upubliczniły swoje opinie - wtedy będziemy
mogli przedyskutować problem (jeśli w ogóle takowy się pojawił). Pozdrawiam
serdecznie.

Milena

1. Data: 2003-07-24 12:28:32

Od: "Elen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sani" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> i nie wiedziałam, że istnieje jakiś podział MY - WY
> przepraszam jestem na tej grupie od niedawna i nie wiedziałam o tym

Ojejku :(
Ja co prawda nie bardzo wiem o co chodzi dokładnie. Śmiało mogę się za to
przyznać, że korzystam zarówno z linków, które ty podajesz jak i inni. I nie
ma dla mnie znaczenia czy na innych serwisach one też są. Czasami jest dla
mnie problemem przewalać 1000 stron i wole korzystac z gotowych linków
(lenistwo :) )
No cóż może ja rzeczywiście nie wiem co i jak, bo jestem tu przecież nowa. I
nie wiem czy jest jakis podział my - wy.

Pozdrawiam z Wrocka
Elen

1. Data: 2003-07-24 12:29:31

Od: "Connie" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ojej - ale co Ci ktos glupiego napisal? Jak ktos ma z czyms problem, to po
pierwsze, niech ma odwage cywilna napisac to na forum, po drugie nikt nikogo
nie zmusza do czytania wszystkich postow. W ogole nie rozumiem, dlaczego
ktokolwiek mial do Ciebie jakies pretensje. Jestes bardzo nam pomocna i
trzymaj tak dalej, a glupimi uwagami sie nie przejmuj - glowka do gory!

Pozdrawiam serdecznie :o))
Connie

PS. SaNi, czy Aneta z www.kaan.pl podeslala Ci juz moze ten zimowy domek
Powella? Ja prosilam juz dawno o niego na forum, ale do tej pory nic...

1. Data: 2003-07-24 12:39:23

Od: "yenulka" <a...@N...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i nie wiedziałam, że istnieje jakiś podział MY - WY
> przepraszam jestem na tej grupie od niedawna i nie wiedziałam o tym

przejrzalam watki na grupie, jedyne co znalazlam to moje uwagi dotyczace
balaganu na gaji - nie sadzilam ze to kogokolwiek urazi, uzanalam to za
wymiane opinii, za dyskusje - w koncu od tego sa grupy dyskusyjne, prawda?
ale przepraszam, jesli poczulas sie urazona, nie bylo to absolutnie moim
zamiarem.
pzdr
yenn (w-wa)

--
jesli chcesz do mnie napisac usun nospam z adresu

1. Data: 2003-07-24 12:40:27

Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS. SaNi, czy Aneta z www.kaan.pl podeslala Ci juz moze ten zimowy domek
> Powella? Ja prosilam juz dawno o niego na forum, ale do tej pory nic...
odbierz priva
SaNi

1. Data: 2003-07-24 12:43:46

Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale przepraszam, jesli poczulas sie urazona, nie bylo to absolutnie moim
złotko to nie o to chodziło :-)
ja dostałam informacje na priva
a te Twoje "uwagi" są powiem Ci jakby uzasadnione, ale jak sam napisałaś
jest to kwestia przyzwyczajenia się, tym bardziej, ze o wiel bardziej się
męczymy szukając wzorów na forach rosyjskich czy chińskich
zaznaczam jeszcze raz - to nie była ta informacja OD CIEBIE
SaNi

1. Data: 2003-07-24 12:51:01

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny,wydaje mi sie ,ze nie chodzi tutaj o konkretnie podawanie linkow
czy niepodawanie ale konkretnie o "Gaja".
Nie za bardzo pamietam,bo to bylo dawnoooo temu a teraz nie mam czasu szukac
w archiwum i nie znam szczegołow ale wydaje mi sie ,ze byla jakas awanturka
czy spiecie z wlascicielka Gaji ,ktora nie chciala zamiescic paru linkow
wlacznie z nasza grupka ,byla chyba nieprzyjemnie do nas nastawiona czy cos
i kilka osob poczuło sie urazonych egoistycznym traktowaniem i zamykaniem
sie we własnym sosie i niechecia dzielenia. przez niaAle szczegolow nie znam
i wydaje mi sie zeby tego nie komentowac.
Robmy swoje kochane i dzielmy sie tym co mamy.
Pozdrawiam
Pusia(z zielonego jak łza w oku Białegostoku)

pomóżcie
szukam schematu xxx
[xxx] clayton - gaja
xxx czy ktoś to ma?