[inne] skończyłam:-)

1. Data: 2003-08-04 21:11:48

Temat: [inne] skończyłam:-)
Od: " ania" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

dobry wieczór wszystkim,
jakiś czas temu poradziłyści mi żebym jak nie mam natchnienia na xxx nie
dusiła ich na siłe tylko poszydełkowała albo coś.Zastosowałąm się do rady i
dzięki temu stosując"płodozmian" przed chwilą skończyłąm Big Bena :-)
Nawet moje ślubne szczęście pochwaliło :-) Od teraz już nie będę się upierać
na zaczynanie następnej rzeczy dopiero po skończeniu poprzedniej.
Idę na zasłużone wczesne spanie :-) A jutro zaczynam poszukiwania jak oprawić
Ania Wwa

1. Data: 2003-08-04 21:18:17

Temat: Re: [inne] skończyłam:-)
Od: beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ania napisał:
> [...]
> na zaczynanie następnej rzeczy dopiero po skończeniu poprzedniej.
> Idę na zasłużone wczesne spanie :-) A jutro zaczynam poszukiwania jak oprawić

Gratulacje!
Wiem co to znaczy, poniewaz sama tez robilam niedawno ten obrazek.

Pozdrawiam Beazuku Zielona Góra
B...@p...onet.pl
http://www.republika.pl/beazuku
GG 5470466

"Aby do czegoś dojść trzeba wyruszyć w drogę"

1. Data: 2003-08-04 21:36:44

Od: " ania" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

beazuku <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> Gratulacje!
> Wiem co to znaczy, poniewaz sama tez robilam niedawno ten obrazek.
>
> Pozdrawiam Beazuku Zielona Góra

A oprawiłaś już może? Nie mam pomysłu jaki kolor tła paspartou dać?

Ania Wwa

1. Data: 2003-08-05 07:10:03

Od: beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ania napisał:

> A oprawiłaś już może? Nie mam pomysłu jaki kolor tła paspartou dać?
>
> Ania Wwa

Witam.
Mysle o bardzo jasnym zoltym lub bezowym, poniewaz podobnego koloru sa
tez sciany.

1. Data: 2003-08-05 12:35:34

Od: " ania" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam.
> Mysle o bardzo jasnym zoltym lub bezowym, poniewaz podobnego koloru sa
> tez sciany.
>

> Pozdrawiam Beazuku Zielona Góra

Właśnie wróciłam po poszukiwanu ramki. W końcu kupiłam gotową 30cm x 40cm
Bo jak podliczył mnie pan w punkcie oprawy obrazów (w markecie - czyli tam
gdzie powinno być tanio) to wyszło mu za ramkę z paspartou ok 80 zł. Ja
kupiłam jasną , cienką drewnianą oczywiście z pleckami i szkłęm za 19,90.
Brakuje mi tylko paspartou. Ale widziałam w sklepie dla plastyków taki
specjalny karton i będę go sama męczyć:-). W tym punkcie samo docięcie
paspartou 10 zł plus karton. To za to kup sobie wielki arkusz i będzie do
całej serii. Chyba przesadzaję z tymi cenami. I przez nich musimy być
"zosie-samosie"
pozdrawiam Ania
PS biorę się za Venice - z tej serii.

1. Data: 2003-08-05 20:21:10

Od: beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ania napisał:
> [...]
> na zaczynanie następnej rzeczy dopiero po skończeniu poprzedniej.
> Idę na zasłużone wczesne spanie :-) A jutro zaczynam poszukiwania jak oprawić

Witam.
A na jakiej kanwie zrobilaś i iloma nitkami ?

1. Data: 2003-08-06 06:35:29

Od: " ania" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Robiłam na 14 AIDA, dwoma nitkami , DMC - wszystkie kolory jak podane na
schemacie. Tam gdzie kazali łączyć po jednej nitce z dwóch kolorów też tak
robiłam.
Ania wwa

[inne] Jestem i sie znowu chwale
FAQ grupy dyskusyjnej pl.rec.robotki-reczne
Spływam... :)
Odp
Sklepy internetowe