instrukcja: maszyna łucznik 466

1. Data: 2005-08-23 13:39:33

Temat: instrukcja: maszyna łucznik 466
Od: "Citizen X" <e...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy może ktoś udostępnić zeskanowaną instrukcję obsługi do maszyny do szycia
Łucznik Predom 466?

2. Data: 2005-08-26 10:21:24

Temat: Re: instrukcja: maszyna łucznik 466
Od: aneczka <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Citizen X napisał(a):
> Witam,
> Czy może ktoś udostępnić zeskanowaną instrukcję obsługi do maszyny do szycia
> Łucznik Predom 466?

ja też chętnie bym z takowej skorzystała

3. Data: 2005-08-30 18:25:41

Od: "Mirella" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny wykopałam tą instrukcję tylko mój aparat fotograficzny pojechał
na wczasy wróci w poniedziałek.

Pozdrawiam Mirella

4. Data: 2005-09-07 17:40:45

Od: aneczka <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mirella napisał(a):
> Dziewczyny wykopałam tą instrukcję tylko mój aparat fotograficzny pojechał
> na wczasy wróci w poniedziałek.
>
> Pozdrawiam Mirella
bardzo uprzejmie się przypominam

5. Data: 2005-09-08 07:16:03

Od: "Jolanta" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam taką maszyne i instrukcję :))
Część instrukcji już do Was poszła... reszte doślę koło południa :)))
Pozdrawiam :))

6. Data: 2005-09-09 16:16:12

Od: "Mirella" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam dziewczyny ale cały tydzień pracowałam polskie 8 godzin od 8 do
8 i nie miałam siły walczyć z aparatem fotograficznym. Dzisiaj skończyłam
wcześniej i zrobiłam zdjęcia więc jeżeli któraś jeszcze nie ma instrukcji
zapraszam na priv m...@o...pl .
Pozdrawiam Mirella

proba
xxx Jezus i Apostołowie - dziewczyna podała kolory
[3M] Modelina
[szydelko] czy to juz zboczenie? ;)
[ot] mam kalke! :-D