interpretacja wyników

1. Data: 2002-07-12 14:35:36

Temat: interpretacja wyników
Od: "zuzanna" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze ktoś miał podobne badania i cosik sie orientuje, wizyte u gin mam
dopiero za 2 tyg a ja juz sie zamartwiam

Otóz
Prolaktyna 37,7
FSH 6,73
LH 14,9
Progesteron 1,53
Testosteron <20

Pozdr
Z.

2. Data: 2002-07-12 15:58:05

Temat: Re: interpretacja wyników
Od: "kz" <a...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2002-07-13 13:05:28

Od: "Mariusz Maksiński" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zuzanna" <z...@m...pl> napisał w wiadomości
> Moze ktoś miał podobne badania i cosik sie orientuje, wizyte u gin mam
> dopiero za 2 tyg a ja juz sie zamartwiam
>
> Otóz
> Prolaktyna 37,7
> FSH 6,73
> LH 14,9
> Progesteron 1,53
> Testosteron <20
>
> Pozdr
> Z.
>
> Nie można jednoznacznie zinterpretować tego wyniku, ponieważ nie wiadomo w
jakim jest Pani stanie ( czy jest to ciąża ?, czy nie ?, jaki cykl
miesięczny ?... ), ponieważ wartości zarówno prolaktyny i hormonów są są
zmienne w zależności od tych parametrów (ciąża, faza cyklu miesięcznego,
okres menopauzalny i innye czynniki)

Pozdrowienia
Bardzo prosze o przetlumaczenie z łaciny
Kto pomoze mi?
cukrzyca typ I
Wypryski na brzuchu - pomocy