Re: ireneuszowi krzemińskiemu się nawróciło

From: "Duch" <n...@n...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: ireneuszowi krzemińskiemu się nawróciło
Date: Mon, 9 Nov 2009 15:48:25 +0100

"Chiron" <e...@o...eu> wrote in message
news:hd93tl$hfv$1@news.onet.pl...

> Mam głębokie przekonanie, że masz rację co do zjawiska- ale jestem także
> przekonany, że źle określasz jego przyczyny. Owszem- teraz to zaczęło
> galopować- władze już chyba z żadnym łajdactwem się nie kryją (vide afera
> hazardowa)- uzasadniając je jedynie: "tamci też mają swoje za uszami".
> Jednak całe to zepsucie elit było już widoczne co najmniej 20 lat temu.

No tak, ale przed PO-PiS, bylo slychac o ideach liberalizmu:
nizsze podatki, mniejsze zlodziejstwo, mniej socjalu, sprawne i
tanie państwo. PO zniszczyla wszystkie to hasla.
I ludziom to juz nie przeszkadza. Rzadzi idea swoj-obcy.
Koniec kropka.

> końcu zaborcy przysłali tam swojego namiestnika, żeby zrobił porządek-
> ludzie oczywiście przywitali go z radością i ulgą. I o to chodziło. Tak
> Duchu, historia, która była tragedią- powtórzy się jako farsa. Recydywa
> czasów saskich już za nami- teraz jest farsa czasów stanisławowskich. Do 1
> grudnia. Cieszmy się więc chociaż ostatnim w naszej historii Świętem
> Niepodległości

Tylko ze teraz "zaborcy" z uni ktorzy maja wieksza prawa niz tubylcy
(nadrzednosc instytucji europejskich na lokalnymi), zaborcy nie
beda sie juz bawic. Beda eksplowatowac tubylcow,
glaskajac frajerow haslami "wyksztalceni z miasta".
A tubylcy beda sie cieszyc jak glupi.

Pozdr,
Duch