ireneuszowi krzemińskiemu się nawróciło

1. Data: 2009-11-09 00:00:53

Temat: ireneuszowi krzemińskiemu się nawróciło
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

http://tr.im/EyTS

"Już na koniec. Czytam, że "Wyborcza" nie dość, że dyskredytowała i
ośmieszała słuchaczy, posuwając się do manipulacji, to jeszcze "wobec
episkopatu wysuwała prośby, żądania, a nawet groźby, byle tylko
zneutralizował Radio Maryja".

JK: To moje?

Pańskich studentów. A pan się z tym zgadza?

JK: (milczenie) Tak było.

Mam cytować jeszcze? O tym, że "Wyborcza" wzywała Kościół do stosowania
cenzury.

JK: (śmiech) Nie mam nic do dodania."

albo

"Nie chcę się znęcać nad konkurencją, ale w pańskiej książce wiele
miejsca poświęcacie manipulacjom "Gazety Wyborczej".

JK: Moi studenci -- współpracownicy -- przeanalizowali publicystykę
"Wyborczej" na temat Radia Maryja.

I wyszło tak: "Uderzający w dyskursie ?Gazety Wyborczej? jest brak
dyskusji. Cały przekaz jest zgodny: ?my, episkopat i papież chcemy
jedności Kościoła?, a oni go rozbijają. "Całe artykuły ograniczają się
do pokazania wad Radia Maryja".

JK: Bo to prawda, ale od razu muszę zadeklarować, że opcja i poglądy
wyznawane przez redaktorów "Gazety Wyborczej" są mi bliższe niż te z
Radia Maryja.

Nikt nie podejrzewa, że jest inaczej.

JK: Niemniej jednak obraz świata, jaki konstruuje "Wyborcza", ma wiele
wspólnego z obrazem świata konstruowanym przez Radio Maryja. I to
również wyszło z analiz moich studentów, z których jeden jest zagorzałym
czytelnikiem "Gazety Wyborczej"."

2. Data: 2009-11-09 09:25:27

Temat: Re: ireneuszowi krzemińskiemu się nawróciło
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message

fajny wywad, w zasadzie facet pisze to czym wiem czyli np.

"Powiem więcej, z książki wynika wręcz, że Radio czasem dopuszcza, iż świat
może być bardziej skomplikowany i wielobarwny, "Gazeta Wyborcza" - nigdy."

i tak naprawde wiedza to wszyscy. Tylko co z tego.
Ta wiedza nie ma znaczenia.
np. ludzie doskonale wiedza ze PO kreci lody,
nie spelni zadnych obiecanek wyborczych.
Ze zle kieruje krajem. Ludzie maja tego zupelna swiadomosc.

Ale co z tego, ludzmi nie kieruje wiedza, ale EMOCJE,
oraz metalnosc kalego, czy tez "przynaleznosc plemienna".
Podzial na NASZYCH I ICH.
Jesli NASZ kradnie to znaczy ze to nieprawda. Jesli ONI kradna to skandal.
Jesli mowi nasz to jest "wyksztalcony z miasta", jesli ONI to jest o
ciemnota.

w Polsce od czasu konfliktu PO-PIS zaczela rzadzic mentalnosc kalego.
I co ciekawe, to "jasnota" nakrecila ten sposob myslenia.
Nastapila mega-Lepperyzacja myslenia,
gdzie glowne skrzypce gra ktos taki jak Palikot!
To Lepper dla wyksztalcencow.
Polityka zostala sprowadzona przez wladze na bardzo prymitywne instynkty.
Bo to jest wygodne - lepiej miec za soba bezmyslny, slepy,
nakrecony tlum niz kogos kto mysli, zastanawia sie.
--------------

Ale to szerszy temat. Coraz silniejsze media oraz techniki manipulacji
medianej
zmierzaja ku temu zeby ludzi oglupic i tak dzieje sie na calym swiecie.
Jedyne swiatelko widac w internecie.
Sa fora czy publicysci od ktorych mozna sie czegos dowiedziec.
Pod warunkiem ze sie szuka.

Pozdrawiam,
Duch

3. Data: 2009-11-09 09:34:24

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> wrote in message

Zreszta mentalnosc kalego nie dotyczy tylko polityki.
Wystarczy przypomniec sobie sprawe Polanskiego -
jak wczesniej elitki chcialy karac za klapsa,
tak samo potem spora czesc elitki bronila Polanskiego.
Mentalnosc Kalego.
Duch

4. Data: 2009-11-09 13:02:45

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Jedyne swiatelko widac w internecie.
> Sa fora czy publicysci od ktorych mozna sie czegos dowiedziec.

Zgadzam się- za wyjątkiem tego:

[...]

Mam głębokie przekonanie, że masz rację co do zjawiska- ale jestem także
przekonany, że źle określasz jego przyczyny. Owszem- teraz to zaczęło
galopować- władze już chyba z żadnym łajdactwem się nie kryją (vide afera
hazardowa)- uzasadniając je jedynie: "tamci też mają swoje za uszami".
Jednak całe to zepsucie elit było już widoczne co najmniej 20 lat temu.
Oglądałeś Bergman'a "Jajo węża"? To coś takiego: wąż w jajku- jeszcze się
nie narodził. Jednak już przez pergaminową skorupkę mozna dostrzec w pełni
ukształtowanego gada. On się narodzi, będzie rósł- i stawał się coraz
gorszy. Kto mądry- ten go zobaczy już w jajku. A co go napędza? Po
Powstaniu Listopadowym zaborcy na ziemi radomskiej powołali rząd polski
(nieoficjalnie)- złożony z samych Polaków, ale najgorszych łajdaków.
Rządzili jak sam Pan Bóg: bili monetę- taką, jaką potrzebowali w takich
ilościach, jak im było wygodnie, brali kredyty nie spłacając ich, etc. Jak w
końcu zaborcy przysłali tam swojego namiestnika, żeby zrobił porządek-
ludzie oczywiście przywitali go z radością i ulgą. I o to chodziło. Tak
Duchu, historia, która była tragedią- powtórzy się jako farsa. Recydywa
czasów saskich już za nami- teraz jest farsa czasów stanisławowskich. Do 1
grudnia. Cieszmy się więc chociaż ostatnim w naszej historii Świętem
Niepodległości

serdecznie pozdrawiam

Chiron

5. Data: 2009-11-09 14:48:25

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@o...eu> wrote in message

> [...]
> hazardowa)- uzasadniając je jedynie: "tamci też mają swoje za uszami".
> Jednak całe to zepsucie elit było już widoczne co najmniej 20 lat temu.

No tak, ale przed PO-PiS, bylo slychac o ideach liberalizmu:
nizsze podatki, mniejsze zlodziejstwo, mniej socjalu, sprawne i
tanie państwo. PO zniszczyla wszystkie to hasla.
I ludziom to juz nie przeszkadza. Rzadzi idea swoj-obcy.
Koniec kropka.

> [...]
> czasów saskich już za nami- teraz jest farsa czasów stanisławowskich. Do 1
> grudnia. Cieszmy się więc chociaż ostatnim w naszej historii Świętem

Tylko ze teraz "zaborcy" z uni ktorzy maja wieksza prawa niz tubylcy
(nadrzednosc instytucji europejskich na lokalnymi), zaborcy nie
beda sie juz bawic. Beda eksplowatowac tubylcow,
glaskajac frajerow haslami "wyksztalceni z miasta".
A tubylcy beda sie cieszyc jak glupi.

Pozdr,
Duch

6. Data: 2009-11-10 23:56:34

Od: Jacek <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tytuł chyba przesadzony. Ireneusz Krzemiński się do końca nie
nawrócił. Ale robi krok w dobrą stronę. Jak to mówił jakiś koleś
którego imienia nie pamiętam: 'Prawda was wyzwoli'.
--
http://ds6.ovh.org/drppl.html
Dziobas RAR PLAYER - odtwarzacz filmów pobierający doskonale

7. Data: 2009-11-11 10:06:26

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <t...@g...com> napisał w wiadomości
h.googlegroups.com...
Tytuł chyba przesadzony. Ireneusz Krzemiński się do końca nie
nawrócił. Ale robi krok w dobrą stronę. Jak to mówił jakiś koleś
którego imienia nie pamiętam: 'Prawda was wyzwoli'.
-----

"Prawda was wyswobodzi" Jan. 8:32

--
Serdecznie pozdrawiam