Re: Polański

1. Data: 2009-11-08 14:41:23

Temat: Re: Polański
Od: kasia pierdziasia <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przewodas pisze:
> Moim zdaniem sprawa się przedawniła. Po coś w końcu instytucję przedawnienia
> wymyślono. Skoro Amerykanie przedawnienia nie uznają, to należy potraktować ich
> tak samo jak Wielkie Mocarstwo Kanibali, ścigające listem gończym faceta, który
> 30 lat temu obraził ich Naczelnego Kucharza bezczelnie uciekając mu z kotła

ciekawe, gdyby ten czlowiek:
http://www.pudelek.pl/artykul/20582/polanski_wszyscy
_chca_pieprzyc_mlode_dziewczyny

szczytowal w pupie twojej corki, o tak:
http://www.pudelek.pl/artykul/20122/13_latka_polansk
i_szczytowal_w_moim_odbycie_zbieralo_mi_sie_na_placz

to tez byloby to tylko dla ciebie przedawnione obrazenie naszego
Naczelnego Kucharza?

--
Katharina von pierdziasia

2. Data: 2009-11-08 20:40:35

Od: "juda.kallach" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cipcia, zacznijmyod tego, ile masz lat
i czy wolno Ci w ogóle zabierać, głos w tej dyskusji, ok ?

moim zdaniem taka dyskusja (publiczna) powinna być dozwolona
dla dziewcząt od 12 lat w zwyż...
A w ogóle to ciekawy problem... od ilu...
i z czego to by miało wynikać..., nie sądzisz ?

Poza tym widząc taką ludzką obłudę, a zwłaszcza
obłudę sędziów, chętnie bym się poodjął obrony
Romana, podobnie ka żdego innego człowieka
bez względu na przynależność partyjną, plemiennączy
religijną. Owszem to wszystko by trzeba wziąć pod uwagę.

"Prawdziwa wiedza to znajomość przyczyn,
a nie definicji czy autorytetów, a nawet czynów " - Arystoteles

zdar

=^..^= ~ \|/ ~ \|/ ~
~`'~~~~~ \|/ ~~~~
ivan.kotz ~ \|/ ~~
--
Ps. Pływałem kiedyś w LochNessie, ale cholernie zimna tam woda...
i permanentny brak ziela św. Filipa, trzciny cukrowej oraz pierników

3. Data: 2009-11-09 07:21:56

Od: user <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

juda.kallach pisze:
> [...]
> bez względu na przynależność partyjną, plemiennączy
> religijną. Owszem to wszystko by trzeba wziąć pod uwagę.

jak koledzy tatusia robili ci dobrze pojebie,
to nie znaczy jeszcze, ze to dla wszystkich dziewczynek jest dobre

--
Katharina von pierdziasia

4. Data: 2009-11-09 07:23:33

Od: kasia pierdziasia <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2009-11-09 08:49:32

Od: "juda.kallach \(*" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak koledzy tatusia robili ci dobrze pojebie,
> to nie znaczy jeszcze, ze to dla wszystkich dziewczynek jest dobre
> --
> Katharina von pierdziasia
====
Cipcia, do tego dojdziemy na końcu.
Najpierw chciałbym wiedzieć, ile masz lat, żeby mnie kiedyś
jakaś kurwa rzymska nie oskarżyła o to, że uprawiałem seks duchowy
z nieletnią.

zdar
juda.kallach (*

HA !!!
z dedykacją...
kakuj parnuchu ja fudbol żdu ;)?
zabawy w terenie, czyli krotka lekcja gry w golfa
Chciałbym mieć taki plecaczek, co świeci jak słoneczko ...