(.) etyka seksualna

1. Data: 2009-11-08 20:52:01

Temat: (.) etyka seksualna
Od: "juda.kallach" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy istnieje taki dział w filozofii albo psychologii ?
> Ciekawa sprawa...
===
No na ten przykład, czy jakiś filozof lub psycholog ustalił,
jaki wiek jest odpowiedni, a jaki powinien być karalny,
jeśli chodzi o współżyjące seksualnie istoty ludzkie ?

??
zdar
juda

2. Data: 2009-11-08 20:53:05

Temat: Re: (.) etyka seksualna
Od: "juda.kallach" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ===
> No na ten przykład, czy jakiś filozof lub psycholog ustalił,
> jaki wiek jest odpowiedni, a jaki powinien być karalny,
> jeśli chodzi o współżyjące seksualnie istoty ludzkie ?
==
I czy rozmowy o seksie (publiczne)
też powinne mieć swoje ograniczenia ? :o/

3. Data: 2009-11-08 21:12:09

Od: "juda.kallach" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ==
> I czy rozmowy o seksie (publiczne)
> też powinne mieć swoje ograniczenia ? :o/
==
I ciekawe by było zastanowić się, od ilu lat
powinien być dopuszczalny patriotyzm oraz
nauczanie patriotyzmu..., nie sądzicie ?

zdar
juda

4. Data: 2009-11-08 21:17:38

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "juda.kallach" <i...@i...pl> napisał w wiadomości
> ==
> I ciekawe by było zastanowić się, od ilu lat
> powinien być dopuszczalny patriotyzm oraz
> nauczanie patriotyzmu..., nie sądzicie ?

ciekawi nas ile lat ma ten co zadaje pytania

kiwiko

5. Data: 2009-11-08 21:21:06

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

[.......]
> ciekawi nas ile lat ma ten co zadaje pytania
>
> kiwiko

Nie tak mało jak można pochopnie podejrzewać z treści tych tzw. "pytań ".

6. Data: 2009-11-08 21:26:19

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nagash" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> [.......]

> Nie tak mało jak można pochopnie podejrzewać z treści tych tzw. "pytań ".
a ja myślałam, że 5 i kręcone włosy ;)
i moze już poszedł spać...
kiwiko

7. Data: 2009-11-08 21:33:15

Od: "juda.kallach" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał

> ciekawi nas ile lat ma ten co zadaje pytania
> kiwiko
===
~50 lat, z tym że na patriotyzmie bardziej się znam
niż na seksie :o)
A Ty, siostra, ile masz lat ? :o/

zdar
juda

8. Data: 2009-11-08 21:34:06

Od: "juda.kallach" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nagash" <n...@p...onet.pl> napisał
> [.......]

> Nie tak mało jak można pochopnie podejrzewać z treści tych tzw. "pytań ".
===
To msą dla Cioebie, brat, "tzw." pytania ? :o/
A czym to się różni od pytań w ogóle ? :o/

zdar
juda

9. Data: 2009-11-08 21:34:46

Od: "juda.kallach" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2009-11-08 21:36:07

Od: "juda.kallach" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał

> a ja myślałam, że 5 i kręcone włosy ;)
==
Patrz, siostra, ze prawie trafiłaś tylko trza dodać
jeszcze "0" :o)

> i moze już poszedł spać...
> kiwiko
===
I to też jest ciekawy problem, o jakiej godzinie osoby
w jakim wieku ppowinne chodzić spać.
Proponuję rozwikłąć te trzy zagadki naraz :o)

zdar
juda

Re: Polański
HA !!!
z dedykacją...
kakuj parnuchu ja fudbol żdu ;)?
zabawy w terenie, czyli krotka lekcja gry w golfa