(.) etyka seksualna

11. Data: 2009-11-08 21:39:33

Temat: Re: (.) etyka seksualna
Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "juda.kallach" <i...@i...pl> napisał w wiadomości
news:hd7c8l$9jf$1@news.interia.pl...
> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał

> ==
> Patrz, siostra, ze prawie trafiłaś tylko trza dodać
> jeszcze "0" :o)

> ===
> I to też jest ciekawy problem, o jakiej godzinie osoby
> w jakim wieku ppowinne chodzić spać.
> Proponuję rozwikłąć te trzy zagadki naraz :o)

hihi, no jedną juz ktos rozwiazał...
bo podobno jak mam 50 lat to właśnie teraz powinnam iść spać ;)

kiwiko

12. Data: 2009-11-08 22:09:54

Od: "juda.kallach \(*" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

".>>> a ja myślałam, że 5 i kręcone włosy ;)

> hihi, no jedną juz ktos rozwiazał...
> bo podobno jak mam 50 lat to właśnie teraz powinnam iść spać ;)
> kiwiko
===
Jak to ? :o/

zdar
juda

13. Data: 2009-11-08 22:18:01

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ".>>> a ja myślałam, że 5 i kręcone włosy ;)

> ===
> Jak to ? :o/

oj, nic się nie martw, to było o dziewczynkach
chłopcy niech dalej wymyślają pytania
a ja jak tylko otworzę oczy sprawdze co Cię gryzie ;)
i może będę mogła znowu Ci pomóc :)

kiwiko

kiwiko

14. Data: 2009-11-08 22:24:54

Od: "juda.kallach \(*" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> oj, nic się nie martw, to było o dziewczynkach
> chłopcy niech dalej wymyślają pytania
> a ja jak tylko otworzę oczy sprawdze co Cię gryzie ;)
Bardzo się cieszę, bo lubię zabawę w doktora :o)

> kiwiko
===
Ale właściwie to ile masz lat, siostra ?
moim zdaniem seks duchowy jest o wiele bardziej
niebezpieczny dla człowieka :o)
A nie chciałbym, by mnie jakiś faszysta
mógł potem oskarżać przed moim własnym Bogiem
ot tak po prostu... :o/ i bez strachu o to, że poniesie klęskę :o)

zdar
juda.kallach (*

15. Data: 2009-11-09 22:35:06

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

juda.kallach wrote:
> ==
> I ciekawe by by?o zastanowi? si?, od ilu lat
> powinien by? dopuszczalny patriotyzm oraz
> nauczanie patriotyzmu..., nie s?dzicie ?
>
> zdar
> juda
Weźmy taki dialog, jest to klasyczna namowa do buntu, zawsze
wyobrażałem to sobie , jako szept mówiącego do namawianego. Czy
podchodziłeś kiedyś na przystanku do ludzi i szeptałeś im na ucho coś
ważnego? Tak to idzie'' Podchodzę do Polaka i mówię mu;--Ty całe życie
padałeś przed Nią na kolana. Spróbuj teraz coś przeciwnego. Powstań.
Pomyśl, że nie tylko ty Jej masz służyć--- że ona także ma służyć
tobie, twojemu rozwojowi. Wyzbądź się zatem nadmiernej miłości i czci,
które cię pętają, spróbuj wyzwolić się z narodu. Na co ten Polak
odpowiedziałby mi z wściekłością-- Oszalałeś! Cóż bymbył wart, gdybym
to zrobił? Na co ja; Musisz [ bo to dzisiaj nieuniknione ] ustalić, co
jest dla ciebie najważniejszą wartością; Polska, czy ty sam? Musisz w
końcu wiedzieć, co jest twoją ostateczną racją. Wybierz co dla ciebie
bardziej zasadnicze; czy to, że jesteś człowiekiem w świecie, czy
Polakiem? Jeśli przyznasz prym swojemu człowieczeństwu, musisz uznać,
że Ona o tyle może ci być przydatna o ile mu sprzyja--- ale, jeśli
chamuje cię lub paczy, musi być przezwyciężona. Decyduj się zatem. Ale
on odparłby namiętnie;--- Nieprawda i nie złudzisz mnie tą sofistyką,
gdyż ja, będąc Polakiem, tylko w narodzie moim mogę znaleźć
człowieczeństwo. Nie odbieraj mi mojej konkretności, bo ona właśnie
jest moim życiem. Wtedy ja [ ujmując go pod ramię ];--- Czy łudzisz
się, że możesz osiągnąć konkret, czyli rzeczywistość, nie dopowiadając
własnych uczuć? Wyznaj, że Ona cię ogranicza, krępuje... On;--- Milcz!
Tego nie mogę słuchać! Ja zaś; Chcesz istnieć naprawdę, a boisz się
własnych myśli?...''
Matki oprócz patryjotyzmu powinny uczyć swoje dzieci tego jak mu się
uchylać. Powinny uczyć naradawiania i wynaradawiania.

Re: Polański
HA !!!
z dedykacją...
kakuj parnuchu ja fudbol żdu ;)?
zabawy w terenie, czyli krotka lekcja gry w golfa