irga błyszcząca, ognik szkarłatny

1. Data: 2007-02-19 08:38:45

Temat: irga błyszcząca, ognik szkarłatny
Od: "basia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podpowiedzcie prosze, bo net juz przeszukałam i wszystko, co znalazłam jest
daleko od Oswiecimia.

Gdzie mogę kupić sadzonki irgi błyszczącej i ognika szkarłatnego. Chcę z
nich zrobić wąski formowany żywopłot.
Czy bywają w OBI?
A może są tu blisko szkółki tychze?
Oczy bolaą od kompa a nic nie znalazłam.

I jak gęsto je sadzić jak już osiągnę?
:)
basia

PS. czy coś jeszcze z krzewów ozdobnych nadaje sie ( oprócz ligustru). Przed
planowanym żywopłotem rosną juz iglaki, dlatego chcę lisciasty.

2. Data: 2007-02-19 11:22:39

Temat: Re: irga błyszcząca, ognik szkarłatny
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "basia" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy bywają w OBI?
> A może są tu blisko szkółki tychze?
> Oczy bolaą od kompa a nic nie znalazłam.

Niedaleko od Oświęcimia masz Pisarzowice - 3 szkółki i Dankowice - kolejna
szkółka.
Hasła dla googli: Pudełek, Pudełko, Kubiczek, Milczyńscy.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2007-02-19 13:53:29

Od: "basia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basiu-najbliżej to w Krakowie Gurgul sie nazywa...kurcze blade.
Całą oferte szkółkarzy polskich przejrzałam.
Bardziej popularna jest irga płożąca.
A ja potrzebuję cotonoaster lucidus

Pozdrawiam
basia

4. Data: 2007-02-19 15:11:30

Od: "Halina Eisner" <h...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Basiu-najbliżej to w Krakowie Gurgul sie nazywa...kurcze blade.
> Całą oferte szkółkarzy polskich przejrzałam.
> Bardziej popularna jest irga płożąca.
> A ja potrzebuję cotonoaster lucidus

Ale w internecie to niekoniecznie wszyscy mają pełną ofertę, zwłaszcza, że
jakby jeszcze nie sezon. Natomiast Gurgul mogę potwierdzić, że ma, na
Kalwaryjskiej własnoocznie widziałam i rozważałam zakup, dopóki mi się
koncepcja nie zmieniła ;)

H.

5. Data: 2007-02-19 16:22:28

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "basia" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Basiu-najbliżej to w Krakowie Gurgul sie nazywa...kurcze blade.
> Całą oferte szkółkarzy polskich przejrzałam.

Przestań przeglądać, zacznij dzwonić i pytać. W sieci wiszą nieaktualne
dane, często sprzed kilku lat. Ktoś sobie stronę założył i nie uaktualnia.
Wprowadził dane na stronę ZSzP i też nie uaktualnia.

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2007-02-19 20:34:47

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz"

> W sieci wiszą nieaktualne
> dane, często sprzed kilku lat. Ktoś sobie stronę założył i nie uaktualnia.
> Wprowadził dane na stronę ZSzP i też nie uaktualnia.

Hłe hłe, a jakiś czas temu w pewnym miejscy ktoś się wykłucał żeby
zrobić globalne łacze ofert szkólkarzy coby za jednym kliknięciem się
ukazywały ... dobre sobie, hłe hłe :-)

Przestań Miłka ... przesteń, ugruź siew jęzor :-D

7. Data: 2007-02-19 20:37:50

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybaczcie Moi Mili, za długo widocznie siedzę na słowackich stronach że
nawet mój komp nie poprawia literówek ... łobuz jeden ;-)

Serdecznie Miłka

8. Data: 2007-02-19 21:01:49

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 Feb 2007 14:53:29 +0100, basia napisał(a):

> Basiu-najbliżej to w Krakowie Gurgul sie nazywa...kurcze blade.
> Całą oferte szkółkarzy polskich przejrzałam.
> Bardziej popularna jest irga płożąca.
> A ja potrzebuję cotonoaster lucidus

Miewa ja Szewczyk w Krzywaczce.
Adres i mapka tutaj:
http://www.szewczyk.transfer.pl/kontakt.html

Z Oświęcimia nie jest tak daleko.
Ale ilości na żywopłot to tzreba by wczesniej zamawiać.
I w tym rejonie nie polecam ognika jako rośliny żywopłotowej, chyba że masz
ogród w jakimś bardzo, bardzo zacisznym miejscu.

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

9. Data: 2007-02-20 07:09:01

Od: "basia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki serdeczne dziewczyny.
basia

10. Data: 2007-02-20 08:38:47

Od: "YOU_rek" <y...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Halina Eisner" <h...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

Natomiast Gurgul mogę potwierdzić, że ma, na
> Kalwaryjskiej własnoocznie widziałam i rozważałam zakup, dopóki mi się
> koncepcja nie zmieniła ;)

Na Kalwaryjskiej już nie.
W miejscu szkółki kolejny apartamentowiec budują ; )

Pozdr.
YOU_rek

Krokusy
ekożywnosć
"Duzy" namiot w ogrodzie-porada
Kwitnie Barwinek
Jakie warzywa warto uprawiać w przydomowym ogródku.