miłość ,przyjaźń nienawiść

61. Data: 2002-02-27 01:06:21

Temat: Re: miłość ,przyjaźń nienawiś
Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Rozanski" <j...@s...com.pl> wrote in message

| A do 4 linijek siga kazdy ma prawo. A nawet 5, jesli wliczyc
pozdrowienia,
| ktore ja umieszczam a Ty nie.

A nawet 5, powiadasz, wliczajac pozdrowienia?
Liczymy razem, z nieletnim didziakiem (trudne, nie? :->):

(1) | Pozdrowienia
(2) |
(3) | --
(4) | /Jacek Różański/
(5) | KS Polonia Warszawa Website http://www.kspolonia.soccer.com.pl
(6) | >-- impossibility is only one of the possibilities --<

Tak wiec podsumowujac: liczyc nie umiesz - to juz ustalilismy :->

Pewnie, ze wszystko mozna... tylko, ze nie idzie to w parze z
netykieta, do ktorej sie odwolujesz.

Poza tym - sieganie po argumenty typu 'ja na dlugo zanim Twoj maz...'
jest nieporozumieniem. I to Ty (hehe) chcesz mowic, kto o czym i jak
powinien dyskutowac?

Radzilbym ostroznie z tym sieganiem do przeszlosci i udowadnianiem, ze
'jak ja costam costam, to Ty siusialas w majtki', bo moze wyjsc, ze
'stary a glupi' ;-)

Podsumowujac - dyskutowac nie umiesz, to juz ustalilismy :->

Nieletni :->

didziak (bez drugiego a moze pierwszego "z") ;-)
(Az boje sie powiedziec, ze z czytaniem u wielce starszego Pana kulawo
:->)

62. Data: 2002-02-27 04:33:03

Od: "Alex Jańczak" <o...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

didziak <d...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a5hacq$7e$...@z...polsl.gliwice.pl...

> didziak (przez jedno 'z') :-)

proponuję zamiast rozdzielania spacjami używać podkreślenia w
środku, o tak: d_i_dziak - wtedy się bardziej rzuca w oczy.

Olka(offtopiczna)
--
**/|_/|*********************************************
***********

63. Data: 2002-02-27 08:41:24

Temat: Re: =?iso-8859-2?B?UmU6IG1ps2+25iAscHJ6eWphvPEgbmllbmF3abY=
Od: "Jacek Rozanski" <j...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jogibabu!

didziak napisal/a:

>Tak wiec podsumowujac: liczyc nie umiesz - to juz ustalilismy
>:->

Czep sie swojej baby. Jesli Cie to interesuje, "pozdrowienia" wpisuje
za kazdym razem recznie bo nie lubie formalnej i automatycznej grzecznosci.
Nie jest to wiec calkiem i do konca sig. Z kolei separator "--" za
kolejna linijke siga moze uznac tylko zlosliwy i nieletni dzidziak :^>

> [...]

>Poza tym - sieganie po argumenty typu 'ja na dlugo zanim Twoj
>maz...' jest nieporozumieniem. I to Ty (hehe) chcesz mowic, kto

To kolezanka Ania zaczala w tonie napastliwym.

>Podsumowujac - dyskutowac nie umiesz, to juz ustalilismy :->

Z pewnoscia dogadalibysmy sie, gdybym zszedl do piaskownicy :^>

> [...]

>didziak (bez drugiego a moze pierwszego "z") ;-)
>(Az boje sie powiedziec, ze z czytaniem u wielce starszego Pana

Widze, ze bolalo. Powoli dochodze do wniosku, ze to dobrze :^>

Pozdrowienia

--
/Jacek Różański/

64. Data: 2002-02-27 09:05:37

Temat: Re: Umiar ?????????w Naglowkach
Od: "Ania Björk" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem, ze bardzo chcialabys obciazyc wina moja skromna osobe, ale to nie
> ja uzywam w naglowkach polskich liter.

Ale to ty piszesz o umiarze ;-) repostujac taki naglowek......

Ania

65. Data: 2002-02-27 11:37:06

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

didziak napisał

: Moje dziadostwo jezyka nie lamie,

Zara, zara - chiba diadostwo, jeśli już.
(przy okazji bardzo diękuję za przebaczenie na priva :-)))

[he-he, ciekawe jak to wszystko ma się do tematu wątku]

Maja

66. Data: 2002-02-27 11:52:13

Od: Alex Jańczak <o...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja Krężel <o...@f...onet.pl> w artykule
news:a5igth$hn$4@news.tpi.pl napisał...

> [he-he, ciekawe jak to wszystko ma się do tematu wątku]

A to już sami musicie ustalić, czy łączy Was miłość, przyjaźń,
czy też dzieli nienawiść...

Olka
--
**/|_/|*********************************************
***********

67. Data: 2002-02-27 14:31:57

Od: DL <d...@a...w.sygnaturce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj didziak,
a teraz zobaczmy co napisałe(a)ś:

> [...]
>(6) | >-- impossibility is only one of the possibilities --<
>
>Tak wiec podsumowujac: liczyc nie umiesz - to juz ustalilismy :->

Coś nie tak Panie didziak...
Sygnaturka zaczyna się po dwóch dash'ach i spacji.
( np.: http://acze.sokolowpodl.pl/xnews.htm )
Tak więc liczymy od pańskiej pozycji nr 3
Tak więc podsumowując: nie znasz się Pan, a wypowiadasz.
Piotr 'DL' Majkowski
z...@p...onet.pl
http://www.btsnet.com.pl/majkowscy

68. Data: 2002-02-28 01:33:26

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Alex Jańczak" <o...@z...com.pl> wrote in message

| A to już sami musicie ustalić, czy łączy Was miłość, przyjaźń,
| czy też dzieli nienawiść...

Niektorzy mowia, ze przyjazn K-M nie istnieje...
Nienawisc to tez nie jest :-))))
Wychodzi wiec na to, ze laczy nas... CORAZ WIECEJ! (kryptoreklama TP
SA :->)

(A co do podkreslen - mam nadzieje, ze dotychczasowa kampania na rzecz
poprawnego pisania okaze sie skuteczna. Jesli nie - siegne po Twoje
zalecone drastyczniejsze srodki :-)))))

Pozdrawiam serdecznie :-)
didziak :-)

69. Data: 2002-02-28 01:45:19

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

| Nie jest to wiec calkiem i do konca sig. Z kolei separator "--" za
| kolejna linijke siga moze uznac tylko zlosliwy i nieletni dzidziak
:^>

Jesli Pozdrowienia (powyzej separatora sig'a - Twoje wlasne slowa)
uznajesz juz za istote samego sig'a - trudno o inna interpretacje :->
Chyba, ze bierzemy pod uwage mozliwosc ulozenia:

sig
no_sig
sig

Jeszcze jedno - Ania miala prawo powiedziec kilka slow, ale Twoja
linia obrony byla zenujaca :-)
Twoje tlumaczenie - "To Ania zaczela"... solidnie mnie rozbroilo -
chyba jednak wszedles do tej piaskownicy :-)

Co do bolu - boli mnie jedynie, gdy dostane od osob, z ktorych zdaniem
sie licze - nie pochlebiaj sobie zatem :-)

A tak miedzy nami - zabawny jestes :-)

P.S. Slyszalem kiedys takie powiedzenie: "Kobiety przy blizszym
poznaniu na ogol zyskuja, mezczyzni na ogol traca"
Sprawdza mi sie co do joty na tej grupie, naprawde ;-)
Pomyslec, ze kiedys mialem Cie za faceta naprawde na poziomie - a
teraz takie jechanki uprawiasz :-) Grupa sie nie podoba ale czytasz,
wszystkich nawracac chcesz... dziwne, doprawdy :-) Nawiedzony prorok,
jak nie przymierzajac... :->

Nieletni, ale nie w piaskownicy ("Wychodzimy, Panie Jacku - tam nie ma
nikogo") :-)
didziak :-)

70. Data: 2002-02-28 01:56:49

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"DL" <d...@a...w.sygnaturce.pl> wrote in message

> [...]
| ( np.: http://acze.sokolowpodl.pl/xnews.htm )
| Tak więc liczymy od pańskiej pozycji nr 3
| Tak więc podsumowując: nie znasz się Pan, a wypowiadasz.

U lala :-)) Widze, ze zaczales walczyc w dyskusji - dobrze, dobrze,
mezczyzna trzeba byc!
Czasem to kobieta musi popchnac mezczyzne do czynow heroicznych -
zgadzam sie.

Co do istoty sig'a - wiem, jak jest. Powolalem sie jedynie na slowa
Jacka, ktory powiedzial (cytujac): "A do 4 linijek siga kazdy ma
prawo. A nawet 5, jesli wliczyc pozdrowienia, ktore ja umieszczam a Ty
nie".
Kto chcial wliczac pozdrowienia w sig? Co zatem jest sygnaturka, a co
nie?
Z mojej skromnej wiedzy signature jest nierozdzielny - jesli zatem
chcial liczyc 'Pozdrowienia' wraz z sig'iem - niechaj policzy i to
ponizej... Logiczne, prawda? :-) W przeciwnym razie jestem sklonny
'Jogibabu' wziac rowniez za teleportowana czesc sig'a :->

Zreszta odnioslem sie do tego bezposrednio pod postem Jacka - tutaj
jedynie chcialem wyrazic swoje docenianie dla Twej odwagi, ktora (choc
dlugo zbierana) eksplodowala w calej pelni...

Hehe, ciesze sie, ze mi przebaczyles i traktujesz mnie juz tylko
poblazliwie ;-)
didziak :-)

MASSMEDIA
kultura