miłość ,przyjaźń nienawiść

71. Data: 2002-02-28 08:00:38

Temat: Re: =?iso-8859-2?B?UmU6IG1ps2+25iAscHJ6eWphvPEgbmllbmF3abY=
Od: "Jacek Rozanski" <j...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jogibabu!

didziak napisal/a:

>P.S. Slyszalem kiedys takie powiedzenie: "Kobiety przy blizszym
>poznaniu na ogol zyskuja, mezczyzni na ogol traca"
>Sprawdza mi sie co do joty na tej grupie, naprawde ;-)
>Pomyslec, ze kiedys mialem Cie za faceta naprawde na poziomie -
>a teraz takie jechanki uprawiasz :-) Grupa sie nie podoba ale
>czytasz, wszystkich nawracac chcesz... dziwne, doprawdy :-)
>Nawiedzony prorok, jak nie przymierzajac... :->

Jest czas na powazna rozmowe i jest czas na jechanki :^)

>Nieletni, ale nie w piaskownicy ("Wychodzimy, Panie Jacku - tam
>nie ma nikogo") :-) didziak :-)

Zatem wiaderko w garsc i idziemy do domu. EOT :^)

Pozdrowienia

--
/Jacek Różański/
KS Polonia Warszawa Website http://www.kspolonia.soccer.com.pl

72. Data: 2002-02-28 12:07:11

Temat: Re: Re: miłość ,przyjaźń nienawiś
Od: DL <d...@a...w.sygnaturce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj didziak,
a teraz zobaczmy co napisałe(a)ś:

>Jesli Pozdrowienia (powyzej separatora sig'a - Twoje wlasne slowa)
>uznajesz juz za istote samego sig'a - trudno o inna interpretacje :->
>Chyba, ze bierzemy pod uwage mozliwosc ulozenia:
>
>sig
>no_sig
>sig

Widzę, że Pan didziak nie tylko czytać nie umie ale i z oślim uporem
trwa w błędzie.

<Jacek Rozanski>

A do 4 linijek siga każdy ma prawo. A nawet 5, jeśli wliczyć
pozdrowienia, które ja umieszczam a Ty nie.

</Jacek Rozanski>
Jacek wie ile linijek ma sig, ja wiem, każdy wie. 4 linijki.
Sig jest automatyczny. Natomiast pozdrowienia nie są i nie należą do
sigu.
Twoja nadinterpretacja słów, jest złośliwa i celowa. Chcesz pokazać
jaki jesteś błyskotliwy ? Obsyp się więc brokatem.

> [...]
>teraz takie jechanki uprawiasz :-) Grupa sie nie podoba ale czytasz,
>wszystkich nawracac chcesz... dziwne, doprawdy :-) Nawiedzony prorok,

O proszę, a teraz personalne wycieczki z nutką żalu i ubolewania.
Panie didziak kto mieczem wojuje ten od miecza ginie.
Chce Pan prowadzić dyskusję na poziomie padalca, będziesz ją miał.
Można oczywiście dać plonka, ale to dotyczy tylko osób myślących. Pan
to uzna w swoim mniemaniu za "zwycięstwo".
heh...nic z tego.

>Nieletni, ale nie w piaskownicy ("Wychodzimy, Panie Jacku - tam nie ma
>nikogo") :-)

To proszę dać przykład i otrzepać się z piasku gdzieś dalej, aby
dalszych szkód nie robić.

A teraz moja sygnaturka:

--
Piotr 'DL' Majkowski
z...@p...onet.pl

73. Data: 2002-02-28 12:07:17

Temat: Re: miłość ,przyjaźń nienawiś
Od: DL <d...@a...w.sygnaturce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj didziak,
a teraz zobaczmy co napisałe(a)ś:

>U lala :-)) Widze, ze zaczales walczyc w dyskusji - dobrze, dobrze,
>mezczyzna trzeba byc!
>Czasem to kobieta musi popchnac mezczyzne do czynow heroicznych -
>zgadzam sie.
:-))
Małgosia słyszysz ??? ;-)))
Pan didziak sugeruje, że mnie popychasz do bycia mężczyzną.
Buahahahahaaa.......
On jednak nic nie zrozumiał...chciało by się powiedzieć "a nie mówiłem
?"

Nie wiesz co mówisz, a to jest czyn zupełnie nieheroiczny.

>Hehe, ciesze sie, ze mi przebaczyles i traktujesz mnie juz tylko
>poblazliwie ;-)

Przebaczyłem twoje chamstwo i natręctwo.
Ja bym się na Twoim miejscu nie cieszył, lecz zastanowił.

74. Data: 2002-02-28 15:55:23

Temat: Re: miło?ć ,przyjaĽń nienawi
Od: Marynatka <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26 Feb 02 10:56:14 +0100, podpisując się jako "Jacek Rozanski"
<j...@s...com.pl>, napisałeś (aś) :

>Jogibabu!

salam!

>No tak, na podstawie marnego pretekstu, zgnojono i zrobiono z jednej
>grupowiczki niekompetentna idiotke, ktora oprocz tego drobnego
>potkniecia napisala sporo prawdy o naszej grupie. Samopoczucie lepsze?

A czemuż to Pan przyczepia się o moje samopoczucie po wyrażeniu
przezemnie słów nadziei?

>Pozdrowienia
Również

Marzena

75. Data: 2002-02-28 18:21:57

Temat: Re: miłość i przyjaźń K:M (moze ktos cos na t en tamat ?)
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako OBAS zapodała:

> Czy Ty o mnie napisałaś ? :-) Tyle tylko,że ich drogi się w końcy też
> rozeszły,a my znamy się nadal(choć o przyjaźni już mówić się nie da...-a
> szkoda:-( )

Nie, Ty z zupełnie innego końca jesteś;-)). Ale ciąg dalszy taki sam.
Justyna
"Lepiej grzeszyć i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło."

76. Data: 2002-03-01 00:41:56

Temat: Odp: Re: miłość ,przyjaźń nienawiś
Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik DL <d...@a...w.sygnaturce.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

> [...]
| Twoja nadinterpretacja słów, jest złośliwa i celowa. Chcesz pokazać
| jaki jesteś błyskotliwy ? Obsyp się więc brokatem.

Ty naprawde nie umiesz czytac ze zrozumieniem :-)
Powolalem sie na _interpretacje_sig'a_powiedziana_przez_Jacka_. Wiem, od
ktorego miejsca zaczyna sie wlasciwy sig, nie martw sie :-)
Z tym, ze - jesli ktos mowi, ze wliczy cos powyzej do sig'a - niech
wlicza rowniez to, co jest pomiedzy obiema czesciami 'liczonymi'.
Konsekwentnie.
Czy jestem blyskotliwy? Nie sadze - po prostu umiem wyciagac logiczne
wnioski. Do tej pory uwazalem to za norme, ale teraz widze, ze jednak
tak nie jest.

(P.S)
> [...]
| Można oczywiście dać plonka, ale to dotyczy tylko osób myślących. Pan
| to uzna w swoim mniemaniu za "zwycięstwo".

Z nutka zalu? Moze wobec Jacka, bo kiedys myslalem o Nim pozytywnie, a
teraz te przepychanki bezzasadne...
Nie martw sie - nie zawiodles mnie swoja decyzja :-) Nie dasz plonk'a? Z
tym wieksza radoscia bede ta grupe odwiedzal - czekajac na Twoje (huh
huh) ... opinie ;->
Na poziomie padalca? :-) Ojoj - jakiez barwne epitety ;-) Widac, ze sie
starasz... No - oby to jeszcze bylo widoczne w tym, co piszesz - jak na
razie mnie uznajesz za agresora, siebie - za wcale nieagresywnego, a
doczepiasz sie, gdzie tylko mozesz...
Coz - kon, jaki jest, kazdy widzi (a nawet to cale chichoczace stado
;-))...

Swoja droga - z tego, co pamietam, odwiedziles wiele roznych grup -
czemu na nich nie siedzisz do dzis? :->
Pewnie same na nich padalce? :-DDD

Do przeczytania, moj Piotrusiu Panie ;-)
didziak ;->

77. Data: 2002-03-03 01:52:29

Temat: Odp: miłość ,przyjaźń nienawiś
Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

| Buahahahahaaa.......
| On jednak nic nie zrozumiał...chciało by się powiedzieć "a nie mówiłem

Znowu szukasz poparcia u zony? :-) Ja nie rozmawiam z Twoja zona -
rozmawiam z Toba.
Ostatnio z wielu rzeczy 'buahahachasz', ale jakos podstaw do smiechu nie
widzi nikt, procz Ciebie.

| Nie wiesz co mówisz, a to jest czyn zupełnie nieheroiczny.

Powiedzialbym cos wrecz odwrotnego, sadzac po czasie, ktory mija nim
odpowiesz mi, a czasie, gdy odpisujesz innym :-)
No dobrze, niech bedzie - Twoja odwaga jest rutynowa i zawsze taki mezny
jestes (Malgosia, slyszysz? buahahaha) :-))

| Przebaczyłem twoje chamstwo i natręctwo.

Wiesz co Jezus napisal o 'pokazowkach' w zyciu religijnym? (Glupie
pytanie :-)) Juz to kiedys cytowalem, ale w skrocie istota brzmiala tak:
"Niech nie wie lewica, co czyni prawica"
O tych, ktorzy swoja religijnoscia chca zrobic wrazenie na ludziach,
mowi Jezus dalej:
"Otrzymali zaplate swoja"
Jesli nie dowierzasz - o obludzie religijnej szeroko traktuje Ew. sw.
Mat 6, 1-8, 16-18.

| Ja bym się na Twoim miejscu nie cieszył, lecz zastanowił.

A robisz sam to drugie chociaz czasami? :-)

A - i jeszcze jedno, skoro o mysleniu mowa... Bodajze w "Sztuce wojny"
(glowy sobie uciac nie dam) napisano: "Ponizajac swego przeciwnika
ponizasz siebie"
Albo Wacpan karmi trolla i zajmie sie wowczas rzeczowa dyskusja na
argumenty, a nie - chichawki, albo zaprzestanie jej Acan w ogole.
Tadeusz i inni sie niecierpliwia, ze przyjmuje Wacpana poziom z rownym
lub wiekszym natezeniem, chcac dotrzec do Waszmosci :->

Male rustereczko w dyskusji,
didziak :->

78. Data: 2002-03-03 21:19:26

Temat: Re: Odp: miłość ,przyjaźń nienawiś
Od: DL <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj didziak,
a teraz zobaczmy co napisałe(a)ś:

[ciach didziakostwo pospolite]

.:\:/:.
+-------------------+ .:\:\:/:/:.
+-------------------+ / \
@x@@x@ | | |/ WW( ( ) )WW
\||||/ | | \| __\,,\ /,,/__
\||/ | | | jgs (______Y______)
/\/\/\/\/\/\/\/\//\/\\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\
/\/\/\/\/\/\/\

79. Data: 2002-03-03 23:53:15

Temat: Odp: Odp: miłość ,przyjaźń nienawiś
Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik DL <z...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych...

GigaROTFL :-D
Skad ja to moglem wiedziec ;-)

didziak :-)

80. Data: 2002-03-08 10:48:53

Od: "Loonie" <L...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"DL" <z...@p...onet.pl> a écrit dans le message news:
a5bldh$6ae$...@n...onet.pl...
> Witaj ania,

> Nie odchodz i nie pozwól się zakrzyczeć.
> Tylko głupcy zgadzają się ze sobą.

A to ciekawa teoria. Wyjasnia wiele z Twojej postawy na necie - nie lubisz
sie zgadzac.

BTW Czyzbys zgadzal sie z pogladami Ani? ;->>>>
S,NMSP
--
Pozdrowienia (dla wszystkich - bez podzialow ;-)
Loonie

MASSMEDIA
kultura
GRUPO!!!