isotrexin i wysuszanie skory

1. Data: 2003-11-10 11:19:22

Temat: isotrexin i wysuszanie skory
Od: "rajner" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od tygodnia uzywam zelu isotrexin (od tradziku) jedna wysusza on sporawo
moja skore, jaki kremik nawilzajacy proponujecie, tylko zeby nie byl tlusty
bo leczenie mijalo by sie z celem.
Jesli odrazu mozna to prosze o podawanie cen obok produktow.

1. Data: 2003-11-10 12:23:29

Temat: Re: isotrexin i wysuszanie skory
Od: "Kitty" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tlusty
> bo leczenie mijalo by sie z celem.
> Jesli odrazu mozna to prosze o podawanie cen obok produktow.

Physiogel - krem 10 ml ok. 5-6 zl, 75 ml ok. 36 zl. Rewelacyjny na
podrazniona i przesuszona skore, hipoalergiczny:) Moj mezczyzna mial podobny
problem w trakcie kuracji przeciwtradzikowej i ten kremik okazal sie
idealny:)

Kitty

1. Data: 2003-11-10 17:33:10

Od: "ANIA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tez uzywam isotrexinu i dermatolog mi poradzila metronidazol ale tylko na
noc w cenie 2 zł :P

1. Data: 2003-11-11 13:10:21

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ANIA <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał
> ja tez uzywam isotrexinu i dermatolog mi poradzila metronidazol ale tylko
na
> noc w cenie 2 zł :P

Ale metronidazol nie ma (z tego co mi wiadomo) działania nawilzającego. Ma
on za zadanie poradzic sobie z bliznami. Jz używalam metronidazolu na dzień
i tylko po użyciu maści mialam zbyt suchą skórę (przy okazji nawet dobrze
matował) i dermatolog kazal mi ją jeszcze czymś nawilzać.
Isotrexinu też uzywalam ale nigdy nie na dzień! Prawde mowiać troche ciezko
mi to sobie wyobrazić bo (przynajmniej u mnie) po nałozeniu tej masci twarz
jest ściagnięta i pokryta taką bialo-przezroczystą błonką. Na noc w sam
raz - ale wyjść z czymś takim w dzień na ulicę raczej bym sie nie odważyła.

A jeśli mowa o kremie mocno nawilżającym to polecam krem podwójnie
nawilzajacy Clean&Clear - ma lekka konsystence i szybciutko sie wchlania.

Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2003-11-11 20:15:43

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale metronidazol nie ma (z tego co mi wiadomo) działania nawilzającego.
jeśłi jest w wersji kremu (a nie żelu) to trochę jednak nawilża.

> Ma
> on za zadanie poradzic sobie z bliznami.
nie. działa przeciwbakterynie i przeciwpierwotniakowo.

1. Data: 2003-11-11 20:17:06

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od tygodnia uzywam zelu isotrexin (od tradziku) jedna wysusza on sporawo
> moja skore, jaki kremik nawilzajacy proponujecie, tylko zeby nie byl
tlusty
> bo leczenie mijalo by sie z celem.

możesz spróbowac kremu Avene CleanAC- dla skóry traktowanej kuracjami
przeciwtrądzikowymi. inna opcja to np. krem Ocerin- też dla skóry leczonej
intensywnie.

Fajny błyszczyk
tzw "zajady"
Czyszczenie twarzy w YR