ja chyba padnę!!!!

1. Data: 2002-07-20 07:33:44

Temat: ja chyba padnę!!!!
Od: "honkul" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich, ponownie po długiej przerwie. Usprawiedliwienia nie mam,
choć może poza tym, że pracuję.....co czasem się przydaje jeśli się planuje
większą robótkę.Co prawda, jeszcze nie skończyłam serwety dla Mamy... hihihi
Ogrromnie mi przykro, że nie stawiłam się na nasze spotkanie(4.07). Ale
słyszałam od Eli, że jest szansa na kolejne, np. w tym tygodniu. Czy ja
paskuda mogłabym zaproponować choć miejsce i godzinkę? Czy zgodziłybyście się
znowu na Tam-Tam ok.18tej? To bardzo blisko mojej pracy, a pracuję do 19tej,
więc po krótkim czasie mogłabym do Was dołączyć :)
Mam nadzieję, że tego nie przegapię, bo w tym tygodniu pewnie nie usiądę już

o czytania grupki :) Liczę na jakiegoś mail'a, za które Eli jestem okrrrutnie

wdzięczna :)!!!

Pozdrowionka Honorata

Ps.:mam strrraaaaszne zaległaści jeśli chodzi o posty
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-07-20 07:37:09

Temat: Re: ja chyba padnę!!!!
Od: "honkul" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie ja mam głowę... Przepadł mój podpis...
zatem dla porządku: Honorata-Warszawa
:)

1. Data: 2002-07-20 10:25:13

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> znowu na Tam-Tam ok.18tej? To bardzo blisko mojej pracy, a pracuję do
19tej,
> więc po krótkim czasie mogłabym do Was dołączyć :)

Jestem za. Najlepiej tradycyjnie czwartek - 25 lipiec godzina do ustalenia.
I jak proponuje Honorata - Tam-Tam na Foksal.

Jak będzie wiadomo dokładnie - zawiadomię biednego zapracowanego Honkula -
na priv. Więc decydujcie się szybko.

Ela

1. Data: 2002-07-20 18:02:58

Od: "Anna" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elu, strrrrrrrasznie mi przykro, ale już w marcu zarezerwowałam bilety na
"Czarodziejski flet"... może piątek?
Anna

1. Data: 2002-07-20 22:40:52

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Elu, strrrrrrrasznie mi przykro, ale już w marcu zarezerwowałam bilety na
> "Czarodziejski flet"... może piątek?

To może w środę?
Mam pewne plany na piątek (wypoczynkowe) i nie wiem jak się zrealizują.

A Honoratę zawiadomię telefonicznie jak będzie wszystko ustalone.

Chciałabym żeby było nas dużo. Może znów narobimy troszkę zamieszania i
ludzie z sąsiednich stolików przeniosą się troszkę dalej? Bardzo mi się to
podobało. !!!!!!!!!!!
I jeszcze na dodatek mina kelnerki, która nie wiedziała gdzie ma ustawić
zamówione desery (bo stolik był zarzucony pismami BRANŻOWYMI).

Ela
(która koniecznie chce poznać warszawianki, które do tej pory nie były na
spotkaniu).

1. Data: 2002-07-21 14:07:30

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W piątek to ja juz zaczynam weekend, czyli jade na zaprzyjazniona dzialke.
Czwartek jest ok.

sekutnica

1. Data: 2002-07-21 17:08:04

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może i mnie uda się przyjść...Bardzo bym chciała. Tylko muszę wykombinować jak
odłączyć od siebie moją dzidzię na 3 godzinki. Jeszcze jej nie zostawiałam z
butlą... Zawsze jest ten pierwszy raz, no nie?:)))) Nie mam co prawda za dużo
do pokazywania, wciąż dzidzię-myszkę dziubię....

Zosia

1. Data: 2002-07-22 06:37:58

Temat: Re: ja chyba padnę!!!!Inaczej:spotkanie
Od: "honkul" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W piątek to ja juz zaczynam weekend, czyli jade na zaprzyjazniona dzialke.
>Czwartek jest ok.

ale w czwartek nie może Ania.Piątek odpada już drugiej osobie, więc może
jednak ta środa? byłoby super.
Zaczęłam robić bluzeczkę z gazetki SWETRY nr 7/8.02 (chyba), w tym wydaniu
jest fioletowa ale moja będzie lekko oliwkowo zielona.Obawiam się jednak, że
mimo najmniejszego rozmiaru będzie na mnie nieco przyduża.Tym razem na 100%
zabiorę ze sobą moje robótki i oczywiście też torbę jeżeli kogoś jeszcze
interesuje.
Pozdrawiam, zabiegana i stęskniona widoku bratnich duszyczek, Honorata

1. Data: 2002-07-22 07:11:57

Temat: Odp: ja chyba padnę!!!!Inaczej:spotkanie
Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
100%
> zabiorę ze sobą moje robótki i oczywiście też torbę jeżeli kogoś jeszcze

Interesuje i to bardzo. Ja wciąż mam taaaaakie plany robótkowe. Torbę też
mam w planach. Poza tym jest bardzo ładna i chcę ją jeszcze raz obejrzeć.
Nową robótkę też zabierz.

Ja wcią jestem za środą.!!!!

Ela

1. Data: 2002-07-22 18:45:41

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jednak ta środa? byłoby super.

Hej, decydujcie się. Robimy to spotkanie? Ja nadal proponuję środę godzina
do uzgodnienia.
Może być 17 - 18.

Kto przyjdzie - rączka w górę. Proszę podać godzinę.

Ela

mnostwo malenkich serwerkow... mysl szatanska ;o)
instrukcja
krowa i kurczak
warszawa-pasmanteria
szydełkowe skarpetki