warszawa-pasmanteria

1. Data: 2002-07-19 11:48:34

Temat: warszawa-pasmanteria
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, a tę pasmanterię znacie? Na Pradze, na Dąbrowszczaków, prawie na
przeciwko przychodni. Mają mulinkę Anchor za 2 zł. Ale DMC wcale. Baaardzo miła
obsługa. Niestety w rodzajach kanwy nie jestem jeszcze oblatana i nie
zapamiętałam czy to co mi pokazywano było tanie czy drogie. Ale wyciągano i
pokazywano mi wszystko z miłym uśmiechem, chociaż od razu powiedziałam, że ja
tylko oglądam:)))

1. Data: 2002-07-19 14:48:44

Temat: Re: warszawa-pasmanteria
Od: " Anna M" <o...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A mi się marzą takie pasmanterie , żeby można bylo do nich wejść i sobie
samemu wszystko obejrzeć i pomacać ... i siedziec tam do woli bez okropnych
wyrzutów sumienia , że za nami jest przeraźliwa kolejka napalonych na robutki
Pań lub zirytowanych Panów ( vide So Ho na Śniadeckich ) ... :-(((

Ale dobrze wiedzieć , gdzie jest fajny sklep - choć niestety prawie na drugim
końbcu miasta ....

Pozdrawiam Anna M

1. Data: 2002-07-19 15:21:11

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie, postać sobie ile się chce i pomacać co się chce:))) Mi jest aż
czasem głupio, bo stoję i się gapię w takich sklepikach . A tam tyle cudeniek
do oglądania....:)))))))))))))))

Zosia

1. Data: 2002-07-19 15:58:50

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pokazywano mi wszystko z miłym uśmiechem, chociaż od razu powiedziałam, że
ja
> tylko oglądam:)))

A kiedy tam byłaś? Bo ja zajrzałam wczoraj, obsługiwała jakaś bardzo niemiła
młoda osoba. Na wszystkie moje pytania odpowiadała "nie", zanim jeszcze
skończyłam pytać.
Poprzednim razem obsługiwał mnie ekspedient (?) i ten był rzeczywiście
bardzo miły. Dobierał kolory muliny, wymieniał, jeśli nie pasowały. Widać
było, ze chce sprzedać towar. Zaś ta panienka robiła miny obrażonej
królewny, aż miałam ochotę zapytać, czy nie jest tu przez pomyłkę.

Widać miałaś więcej szczęścia. A pasmanteria jest rzeczywiście dobrze
zaopatrzona.

Ela

1. Data: 2002-07-19 19:34:10

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ela, dzisiaj ok 11 rano. Taki facet wysoki był (z brzuszkiem) i taka pani. Bym
powiedziała, że małżeństwo. Może raz córkę niedobrą tam zostawili, i na Ciebie
padło...
Zosia

1. Data: 2002-07-19 21:00:24

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 19 Jul 2002 14:48:44 +0000 (UTC), " Anna M"
<o...@N...poczta.gazeta.pl> wrote:

>A mi si? marz? takie pasmanterie , ?eby mo?na bylo do nich wej?? i sobie
>samemu wszystko obejrze? i pomaca? ... i siedziec tam do woli bez okropnych
>wyrzutów sumienia , ?e za nami jest przera?liwa kolejka napalonych na robutki
>Pa? lub zirytowanych Panów ( vide So Ho na ?niadeckich ) ... :-(((
>
>Ale dobrze wiedzie? , gdzie jest fajny sklep - cho? niestety prawie na drugim
>ko?bcu miasta ....
>
>Pozdrawiam Anna M

to tego, przyjezdzaj do mnie...mieszkam 10 minut autkiem od
takiej hali hurtowniczej, w ktorej jest sklep...dawniej np
sprzedawali elementy zabawek typu przytulanki. milei materialy,
wsady, wzory, nozyczki, igly,n ici do tego...a jedna sciana to
mmiala szufladki i na przodzie szufladek bylo przyczepione to
cos, co jest w srodku ..i z tej sciany (a tak ze 4 m wys i 8
dlugosci) patrzyly na Ciebie same..oczy!!! no i noski tez...pisze
to nie po to, by zachecic Cie do szycia misiow i tygryskow i
wiewiorek, ALE po to, zeby napisac, ze tam maja wszystkiego
starsznie duzo...filce, rzeczy do domow dla lalek, koraliki,
nici, farby do materialow, szkla, skory, porcelany, jedwabiu,
etc tec, do haftu wszystko, patchwork, kawalki lalek (np
porcelanowe twarze), wstazki, sztuczne kwaity (np do stroikow
slubnych), przed Bozym narodzeniem - wszystko na
okazje...zaopatruja sie tam mali producenci i chalupnictwo
drobne. ceny tez niezle no i mozna tam byc godzinami i grzebac,
grzebac, grzebac....ponizej godziny to tam nie jestem, choc moja
znajoma wydala Ł120 w 20 minut tam...ale ona kupowala kilka
stempli, a one sa dorgie...w ogole tam mozna zwariowac, bo co i
raz widzi sie cos nowego i ciekawego i KONIECZNIE potrzebnego....

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-07-20 08:01:52

Od: Mirka <z...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stempli, a one sa dorgie...w ogole tam mozna zwariowac, bo co i
> raz widzi sie cos nowego i ciekawego i KONIECZNIE potrzebnego....

Krysiu kochana nie drecz ludzi! Cos takiego istnieje?! Dobrze, ze nie
moge wybrac sie do Angli, bo bym zbankrutowala w tym sklepie. (Ale jak
sie kiedys wybiore w te okolice to poprosze o adres :) )

Mirka

--

- Teraz jest trzecia.
- A gdzie masz zegarek? Przecież nawet nie spojrzałeś.

1. Data: 2002-07-20 09:54:58

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>moge wybrac sie do Angli, bo bym zbankrutowala w tym sklepie. (Ale jak
>sie kiedys wybiore w te okolice to poprosze o adres :) )

dobra, juz nie bede....;)))

Trysia
K.T. - starannie opakowana

szydełkowe skarpetki