jabłecznik/

1. Data: 2006-10-29 20:09:04

Temat: jabłecznik/
Od: "Agnieszka K." <b...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy może ktoś podziei e zemnąprepsem napyny jabłecznk??Jesem początkującą
gospdynią...bedę wdzieczna za radę

2. Data: 2006-10-29 20:22:29

Temat: Re: jabłecznik/
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka K." <b...@p...wp.pl> wrote in message
> Czy może ktoś podziei e zemnąprepsem napyny jabłecznk??Jesem początkującą
> gospdynią...bedę wdzieczna za radę

jutro

3. Data: 2006-10-29 20:29:17

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka K." <b...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> Czy może ktoś podziei e zemnąprepsem napyny jabłecznk??Jesem początkującą
> gospdynią...

I pczątkjcą użtkwnicką klwiaury?

Qua

4. Data: 2006-10-29 20:33:12

Od: "Mirek" <m...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka K." <b...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> Czy może ktoś podziei e zemnąprepsem napyny jabłecznk??Jesem początkującą
> gospdynią...bedę wdzieczna za radę

Zastanawiam sie skąd one sie biorą? Czy Polki idiocieją? Czy to tylko
dysleksja? Nie! Ta początkująca gospodyni będzie miała brud w kuchni i nawet
nie zauważy, ze upiecze jabłecznik w zasyfiałym naczyniu i poda go gościom
na brudnych talerzach.

5. Data: 2006-10-29 21:49:01

Od: "Han" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka K." <b...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> Czy może ktoś podziei e zemnąprepsem napyny jabłecznk??Jesem początkującą
> gospdynią...bedę wdzieczna za radę

Składniki:
1 kg jabłek antonówek,
25 dag mąki,
25 dag cukru,
4 jaja,
pół paczki proszku do pieczenia,
1 olejek cytrynowy.

Sposób przyrządzenia:
Tortownicę wysmarować masłem i wysypać tartą bułką. Jabłka pokrajać
w drobne plasterki i wyłożyć nimi tortownicę. Utrzeć jaja z cukrem, dodać
olejek i mąkę z proszkiem do pieczenia i wyrobić. Ciasto wlać na jabłka.
Piec ok. 90 - 120 min.
------------------Drugi...
Skład:

1 biszkopt

2 galaretki jabłkowe lub pomarańczowe
2 szklanki musu jabłkowego (przecieru, konfitury)
200 ml śmiatany 30% lub cukier puder - do dekoracji

Wykonanie:

Galaretki rozpuścić w połowie wody (0,5 litra), ostudzić, dodać mus jabłkowy
i wymieszać. Gdy zacznie tężeć przełożyć, wcześniej upieczony i wystudzony,
biszkopt. Ciasto polać białym lukrem lub udekorować bitą śmietaną z łyżeczką
cukru pudru.

I tutaj ma sie duzoo duzo przepisow..i jabłecznikow...

http://www.przepisy-kulinarne.go-longhorn.net/index.
php

Han.

Fissler vs zwykły gar