jabłka

11. Data: 2018-09-12 13:03:22

Temat: Re: jabłka
Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-12 o 08:38, Roman Rogóż pisze:
> W piekarniku, po zalaniu gorących słoików gorącą marmoladą nie trzeba
> ich już gotować. Po paru minutac od zakręcenia odwracam dnem do góry i
> tak do wystygnięcia

Czyli najpierw trzymasz słoiki (bez zakrętek) w piekarniku i dlatego te
słoiki są suche.
Myślałam o tym właśnie czy wyparzasz je gorąca wodą czy w piekarniku i
ile czasu trzymasz te puste słoiki w piekarniku.

--
animka

12. Data: 2018-09-12 13:40:47

Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-12 o 13:03, Animka pisze:

> [...]
> Myślałam o tym  właśnie czy wyparzasz je gorąca wodą czy w piekarniku i
> ile czasu trzymasz te puste słoiki w piekarniku.

No z zegarkiem w ręku tego nie mierzę :)
Po prostu odczekuję aż nabiorą temperatury piekarnika i trochę się tam
wygrzeją. :) Może 10 min

13. Data: 2018-09-13 03:30:25

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-12 o 13:40, Roman Rogóż pisze:

> No z zegarkiem w ręku tego nie mierzę :)
> Po prostu odczekuję aż nabiorą temperatury piekarnika i trochę się tam
> wygrzeją. :) Może 10 min

Dziękuję :-)

--
animka

14. Data: 2018-09-13 14:05:49

Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On Thursday, September 13, 2018 at 3:31:32 AM UTC+2, Animka wrote:

> Dziękuję :-)
>
> --
> animka

Ja zrobiłem to jeszcze inaczej.Nagrzałem piekarnik na około 100C.Słoiki umyłem,
wypłukałem, wrzuciłem gorący drzem do jeszcze mokrych słoików, zakręciłem. I wszystko
od razu do piekarnika na 30 min. Po około 20 min nakrętki zaczną się wybrzuszać. To
słychać. I to wszystko.
Nigdy mi się nie zdarzyło żeby pasteryzacja tym sposobem nie zadziałała.Ważne jest
żeby górna krawędź słoika podczas zakręcania była mokra a nie sucha. Wtedy działa to
jak klej.
Drzem spróbowałem. Jest niepowtarzalny ! )) Aż się nie chce robić strucli gdyby był
nieco bardziej wodnisty...

15. Data: 2018-09-13 20:08:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<d...@g...com> wrote:

> drzem
> Drzem

Oborzewidzisziniegżmisz :-)))

--
XL

16. Data: 2018-09-13 21:51:23

Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On Thursday, September 13, 2018 at 8:09:29 PM UTC+2, XL wrote:

> Oborzewidzisziniegżmisz :-)))
>
> --
> XL

oczywiście DŻEM. Przepraszam tych wszystkich których to zakuło w oczy.

17. Data: 2018-09-14 09:27:07

Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

https://demotywatory.pl/2924963/Drzem-Session

18. Data: 2018-09-14 18:39:36

Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Oborzewidzisziniegżmisz :-)))
>
> --
> XL

Najbardziej polskim słowem jest słowo "żółć". Nie dość że same polskie litery to i
dobrze oddaje twój charakter. Zrobiłem jakiś błąd tym słowie ?

19. Data: 2018-09-14 20:46:13

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-14 o 18:39, d...@g...com pisze:

> Najbardziej polskim słowem jest słowo "żółć". Nie dość że same polskie litery to i
dobrze oddaje twój charakter. Zrobiłem jakiś błąd tym słowie ?

Nie. Korzystałeś ze słownika "sjp" :-(

Jak by powiedziala pani HGW słowo "rebus"?

--
animka

20. Data: 2018-09-15 01:28:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<d...@g...com> wrote:

> oczywiście DŻEM. Przepraszam tych wszystkich których to zakuło w oczy.

Ajć! - w Pacanowie kozy kują! O oczach nie słyszałam. O pałach tak.
Zakutych.
LOL

--
XL