jablka w ciescie

1. Data: 2003-09-23 17:43:22

Temat: jablka w ciescie
Od: "Magda " <m...@j...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie, chce jutro zrobic jablka w ciescie, czy mozna je jakos
uatrakcyjnic. Robie normalne ciasto nalesnikowe, troche bardziej geste, i
wkladam plasterki jablek. pozdrawiam magda

1. Data: 2003-09-23 17:47:50

Temat: Re: jablka w ciescie
Od: "" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witajcie, chce jutro zrobic jablka w ciescie, czy mozna je jakos
> uatrakcyjnic. Robie normalne ciasto nalesnikowe, troche bardziej geste, i
> wkladam plasterki jablek. pozdrawiam magda
Witam. Zamiast wody dodaj trochę piwa do ciasta. Placki będą bardziej
wyrośnięte. Ja robię w takim piwnym cieście pieczarki.Pzdr.

1. Data: 2003-09-23 17:55:26

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 23 Sep 2003 19:43:22 +0200, "Magda "
<m...@j...krakow.pl> wrote:

>Witajcie, chce jutro zrobic jablka w ciescie, czy mozna je jakos
>uatrakcyjnic. Robie normalne ciasto nalesnikowe, troche bardziej geste, i
>wkladam plasterki jablek. pozdrawiam magda

1. zamienic wode zwykla na gazowana
2. albo z bialek ubic piane, polaczyc z ciastem (do ktorego
mozesz np dosypac cynamonu albo wrecz odrobine przyprawy do
piernikow
3. jablka, zanim obrane (jakos latwiej jest mi sie z nimi
obchodzic jak sa jeszcze nie rozebrane ;) potraktowac takim
walcem zaostrzonym (moj to czesc prastarej obieraczki), albo
waskim nozykiem i wyciac zgrabnie gniazdka nasienne z nasionami.
potem obrac jablka i pokroic w plasterki, zamaczac w ciescie i
smazyc . wychodza cos a la dziwne detki (dentki) :))). takie
najlepiej wychodza smazone w dosc glebokim tluszczu -
niekoniecznie a la frytki, ale w takiej glebokiej patelni.

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-09-23 18:08:05

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uz.ytkownik Magda napisa?:

> Witajcie, chce jutro zrobic jablka w ciescie, czy mozna je jakos
> uatrakcyjnic. Robie normalne ciasto nalesnikowe, troche bardziej geste, i
> wkladam plasterki jablek. pozdrawiam magda

Ja robi?am wcvzoraj szkodnikom na kolacje; z syropem klonowym. By?o
boskie..... syrop sam sobie tki sobie - s?odki tylko jak diabli, placki
jab?kowe tez. - jak to placki, ale w tej kombinacji - niebo w ge;bie.

Eulalka - az. zaskoczona

1. Data: 2003-09-23 18:55:20

Od: "Magda " <m...@j...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki Wam wszstkim, to takie fajne, siedze w pracy, a tu uklada mi sie
pyszny obiadek, chociaz moja kolezanka Kasia( ktora nie jest osoba
niesmiala, ale jakos ta grupa ja dziwnie oniesmiela), podpowiedziala jeszcze
zeby zamiast wody dodac kefir, podobno wychodzi boskie ciasto, pa magda

1. Data: 2003-09-24 06:57:50

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda <m...@j...krakow.pl> napisal/a:
> Witajcie, chce jutro zrobic jablka w ciescie, czy mozna je jakos
> uatrakcyjnic.

Jezeli masz w domu rum, to polecam dodac 2-3 lyzeczki. Piekny aromat i
delikatny smaczek...Aha, i jeszcze troche cukru
waniliowego...Smakowite...

--
Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-09-24 13:48:55

Od: "mm" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

cynamon, cynamon i jeszcze raz cynamon ;)
pozdr
mm

ciasteczka z platow owsianych
sok z aronii i liści