jaja

1. Data: 2006-02-02 12:20:27

Temat: jaja
Od: "PAT" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja ciocia jest zapaloną robótkowiczką.
poprosiła mnie o znależienie " tanich jaj "

mogą być z jakiegoś tworzywa, albo ze styropianu

żeby je ubrać w koszulki frywolitkowe
zupełnie nie mam pojęcia gdzie ich szukać.
Widziałam w sklepie wojtek taki formy (ale sa dość drogie)
czy któraś z was mogłaby mi coś polecić?
pozdrawiam Patrycja

2. Data: 2006-02-02 12:56:00

Temat: Re: jaja
Od: "Ania C. z Bytomia Odrz.." <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam . Wiem ze jajka ,kule i serduszka steropianowe można kupić pod tym
adresem
www.nowaszkola.com.pl .Z pozdrowieniami Ania C.

3. Data: 2006-02-02 13:05:06

Od: "Mira" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zupełnie nie mam pojęcia gdzie ich szukać.
> Widziałam w sklepie wojtek taki formy (ale sa dość drogie)
> czy któraś z was mogłaby mi coś polecić?

Tu można nabyć jajeczka styropianowe lub przezroczyste plastikowe.
Strona główna.
http://www.nowaszkola.com.pl/default.php

Jajeczka i inne formy styropianowe.
http://www.nowaszkola.com.pl/default.php?cPath=12_34

Przezroczyste.
http://www.nowaszkola.com.pl/default.php?cPath=12_34
&sort=2a&&page=3

Pozdrawiam
Mirka (Teresin)

4. Data: 2006-02-02 13:36:57

Temat: Re: jaja - gdzie w W-wie
Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podepne się do wątku gdzie kupić styropianowe lub drewniane jaja w W-wie
i okolicach. Te w sieci pod podanym wyzej adresem wydają mi sie
stosunkowo drogie. Ale ja pierwszy raz kupuję i się nie znam, może to
normalna cena.

Pozdrawiam
Bea

5. Data: 2006-02-02 15:35:51

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zupełnie nie mam pojęcia gdzie ich szukać.
> Widziałam w sklepie wojtek taki formy (ale sa dość drogie)
> czy któraś z was mogłaby mi coś polecić?

ja w tamtym roku kupowalam takie jajka w kwiaciarni w różnej wielkości były,
z czegoś takiego zrobione zostały jak pileczki pingpongowe :) polecam

Magda

6. Data: 2006-02-02 15:53:46

Od: "Marzena" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cena naprawde powala od lat przywoze z zachodu te styropianowesa swietne
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=75882
ale w Szczecinie mozna za niewielkie pieniadze kupic je w Galaxy w Empixu
polecam wyprawe do hurtowni z kwiatami tam niekoniecznie styropianowe ale
plastikowe mozna dostac :)
--
Marzena
www.robotki.police.pl

7. Data: 2006-02-02 18:28:40

Od: "Agnieszka spod Krakowa" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

drewniane jajeczka widziałam na allegro - dwa rozmiary. Moim zdaniem
niedrogo. Trzeba wpisać w wyszukiwarce "decoupage" - ja w ten sposób
znalazłam :)
Pozdrawiam
Agnieszka

8. Data: 2006-02-02 18:44:20

Od: "PAT" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> polecam wyprawe do hurtowni z kwiatami tam niekoniecznie styropianowe ale

dziękuję wszystkim za pomoc. te ze sklepów internetowych chyba są trochę za
drogie.
Ale moze kupię je jej w prezencie, albo popytam w hurtowniach ...pozdrawiam
i jeszcze raz wszystkim dziękuje

PAT

9. Data: 2006-02-03 07:38:38

Od: "agao" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

www.allegro.pl

sprzedający m_frankie

pzdr
aga

10. Data: 2006-02-03 19:36:19

Od: "Koko szanel :)" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W zeszlym roku kupowalam jaja plastikowe w OBI, dwie wielkosci, jedne jak
normalne jajka, drugie dwa razy wieksze. Byly bardzo tane, przy moim
skapstwie kupilam po 10 sztuk! A kolorek mialy naturalnego jaka!!! nawet
troche nakrapiane :)
Moze w tym roku znowu beda?
Pozdrawiam, Koko

robótkowe FAQ ?