z innej beczki - poradzcie

1. Data: 2006-02-02 12:34:02

Temat: z innej beczki - poradzcie
Od: " Abebe" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!!!

Poradzcie mi co mam kupić na 30 urodziny (dziewczyna). Nie jest robótkowiczką,
słabo znam jej upodobania, a nie chce sie jej bezpośrednio pytać.
Coś uniwersalnego, tylko co?

Pozdrawiam i czekam na Wasze sugestie!
Liczę na Was!!!

abebe

2. Data: 2006-02-02 13:42:29

Temat: Re: z innej beczki - poradzcie
Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Abebe" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> robótkowiczką,
> słabo znam jej upodobania, a nie chce sie jej bezpośrednio pytać.

mnie sie w pierwszej kolejnosci nasuwaja ksiazki.
jako kolejny pomysl przychodza mi na mysl ekskluzywne kosmetyki: sa takie
fajne mydla na wage.
mozesz tez kupic skrzyneczke drewniana lub ozdabiana decupage na babskie
drobiazgi typu kolczyki, piescionki czy wisiorki. mozesz tez kupic ozdobna
swiece zapachowa, one sa bardzo rozne w ksztalcie i wielkosci, ceny tez sa
rozne :)
mozesz kupic slonoa np. ze srebra lub kamienia (ceny sa rozne w zaleznosci
od wielkosci i materialu) albo jakies inne zwierzatka np. kota, psa czy
sowe.

chyba mi sie inwencja wyczerpala

skrzacik

3. Data: 2006-02-02 18:23:55

Od: "Malgosia Kozicka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Abebe <a...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
>
> Poradzcie mi co mam kupić na 30 urodziny (dziewczyna). Nie jest
> robótkowiczką, słabo znam jej upodobania, a nie chce sie jej

jeśli to impreza urodzinowa to zawsze można przynieść jakiś dobry
alkohol i kwiaty lub czekoladki

M.K.

4. Data: 2006-02-02 18:59:32

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
robótkowiczką,
> słabo znam jej upodobania, a nie chce sie jej bezpośrednio pytać.

Myślę, że najbardziej uniwersalny jest album na zdjęcia.

5. Data: 2006-02-04 11:06:51

Od: " abebe" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie dziękuję Wam za pomoc!!!
Wasze pomysły są rzeczywiście bardzo dobre!!!
Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam!!!

Abebe

jaja
robótkowe FAQ ?