jajecznica

1. Data: 2000-01-27 18:39:22

Temat: jajecznica
Od: "Przemysław Kranz" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Słuchajcie!
Może nikt jeszcze nie zadał tego pytania!

Jak zrobic jajecznice?
Ale jakaś specjalną!

1. Data: 2000-01-27 20:06:25

Temat: Re: jajecznica
Od: "Zubek" <c...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze przed smażeniem do jajek dodać kukurydzę puszkową, pod koniec żółt
ego startego sera i już na talerzu polać Worcesterem. Polecam. Zub

1. Data: 2000-01-28 20:58:37

Temat: Odp: jajecznica
Od: "Marcin M" <h...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dodaj Amol (serio, eksperymentowalem),

MM

Użytkownik Przemysław Kranz <k...@e...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:86q0no$5k8$...@s...icm.edu.pl...

1. Data: 2000-01-31 03:09:12

Od: af <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Kranz wrote:

> Słuchajcie!
> Może nikt jeszcze nie zadał tego pytania!
>
> Jak zrobic jajecznice?
> Ale jakaś specjalną!

w mojej amerykanskiej ksiazce kucharskiej podaja przepis na jajecznice
z posiekanymi :
pieczarkami
szparagami
kalafiorem
selerami ( naciowymi )
nerkami
kielbaskami
pomidorami
oliwkami
marmolada ( ta nie posiekana, ale wymieszana z masa jajeczna )
a bedac w Las Vegas na sniadaniu w kasynie "Circus Circus" widzialem
jajecznice z wedzonym lososiem a takze z pokrojona w kostke szynka. Sam
do jajecznicy dodaje nieraz starty , ostry ser...
F.

1. Data: 2000-01-31 06:55:22

Od: "Lilla" <l...@e...flt.krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dyskusyjnych napisał:86q0no$5k8$...@s...icm.edu.pl...
> Słuchajcie!
> Może nikt jeszcze nie zadał tego pytania!

Ostatnio slyszalam przepis na bardzo "specjalna" jajecznice :), otoz
nalezy dodac do jajek troche drozdzy, wtedy jajecznica w smaku podobno
przypomina mozdzek. Nie odwazylam sie wyprobowac ....:)

Lilla

1. Data: 2000-01-31 07:39:26

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiele dostaleś przepisów. Ja podobnie jak Joanna uwielnbiam z cebulką
siekaną dodaną do rozbełtanych jajek, a smażamy to na skwarakach z wędzonego
i świeżego boczku -skwarki wysmażamy oczywiście na patelni i na to wlewamy
jajka.

Abo np, z drobno krojonymi plastekami peperoni ( lub ostre salami krojone w
kostkę ) - posmażamy na patelnina tłuszczu, a do rozbełtanych jajek dodajemy
ketchup.

Oczywiście pomijam że zawsze sól i pieprz ;)

-----IZBA PRZYJEC PSS-----
OS3 - 28752610
Member of Spammers Club

1. Data: 2000-01-31 08:48:33

Od: "Mariusz Butler" <b...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilla napisał(a) w wiadomości: <873boi$ppf$1@helios.man.lublin.pl>...

> [...]
podobno
>przypomina mozdzek. Nie odwazylam sie wyprobowac ....:)

Witam,

A ja sie odwazylem. Jako szczegol uzupelnie, ze najpierw trzeba
zeszklic cebule, a jak juz jajka z drozdzami sie prawie zetna
(wcześniej trzeba drozdze rozprowadzic goracym mlekiem), posypac suto
szczypiorkiem. Mnie szalenie smakuje, ale warunkiem koniecznym jest
aby drozdze byly absolutnie swieze i extra jakosci. Poza tym jest to
podobno istna bomba witaminowa (przede wszystkim z gr. B), ale tu w
razie watpliwosci prosze o komentarz specjalistow.

Pozdrawiam i smacznego
MariuszB

1. Data: 2000-01-31 15:06:43

Od: Marcin Sobon <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Kranz" wrote:

> Słuchajcie!
> Może nikt jeszcze nie zadał tego pytania!
>
> Jak zrobic jajecznice?
> Ale jakaś specjalnš!

Moja ulubiona to z tunczykiem: 6 jajek rozbeutać z sola, biauym lub
rurzowym pieprzem, puszkom tunczyka i sokiem z pouowy cytryny. Potem
trzba to jeszcze usmarzyc na maseuku.

Pozdrawiam
Marcin Sobon

P.S. Pisanie bez polskich literek nie jest takie uatwe.

1. Data: 2000-02-01 05:01:05

Od: af <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Sobon wrote:

> [...]
>
> Pozdrawiam
> Marcin Sobon
>
> P.S. Pisanie bez polskich literek nie jest takie uatwe.

Hm... mozna tez gramatycznie i bez polskich liter .....F.

1. Data: 2000-02-01 07:14:44

Od: Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

af napisał(a):

> Hm... mozna tez gramatycznie i bez polskich liter .....F.

Zgadza się, szczególnie że jak ktoś napisze "rozowy" to i tak łatwiej się
domyślić, o co chodzi, niż przy "rurzowym"...
:))

Joanna

Re: jajecznica
Re: jajecznica