Re: jak dostać się do psychologa???

From: "Leo" <f...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: jak dostać się do psychologa???
Date: Tue, 14 Jan 2003 13:17:20 +0100

> zastanawiam się, jak mogę zapisać się do jakiegoś w miarę przyjaznego
> psychologa. Mieszkam w Wawie, ale zameldowanie na Śląsku i tamtejsza kasa
> chorych. Przysługuje mi zatem pewnie tylko psycholog uniwersytecki,

Jeśli jesteś studentką to możesz wybrać się do Akademickiego Ośrodka
Psychoterapii. Ośrodek podlega pod Katedrę Psychoterapii Wydziału
Psychologii UW.
Pomoc jest tam bezpłatna dla studentów różnych uczelni. Umawiasz się na
konkretny dzień i godzinę-telefonicznie lub osobiście podczas dyżurów w
Ośrodku. Telefon do Ośrodka: (022) 853 76 72. Ośrodek Mieści się na
Ursynowie, ul. Smyczkowa (obok Puławskiej)

Pozdrawiam
leo