jak dostać się do psychologa???

1. Data: 2003-01-13 22:11:29

Temat: jak dostać się do psychologa???
Od: "Alcer" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zastanawiam się, jak mogę zapisać się do jakiegoś w miarę przyjaznego
psychologa. Mieszkam w Wawie, ale zameldowanie na Śląsku i tamtejsza kasa
chorych. Przysługuje mi zatem pewnie tylko psycholog uniwersytecki, ale tam
jest dość ciekawie:
pewna pani w rejestracji do drugiej pani (rejestrując klienta/pacjenta)
przede mną:
- Ale nam się w tym roku debili namnożyło!
No i zwiałam. Zastanawiam się, czy mogę gdzieś indziej spróbować w jakiejś
poradni, do której by mnie przyjęli ze śląskiej. Czy ktoś ma w tym jakieś
doświadczenia (w stolicy) i może polecić jakiegoś miłego psychologa?
Zaznaczam, że wizyta prywatna ze względów finansowych nie wchodzi w rachubę.

A tak na marginesie: jak wygląda pierwsza wizyta u takiego specjalisty? Nie
bardzo wiem, jak wykrztusić z siebie cel wizyty, ani jak takie pierwsze
spotkanie wygląda.

pozdro
Anka

2. Data: 2003-01-13 22:51:48

Temat: Re: jak dostać się do psychologa???
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alcer" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> psychologa. Mieszkam w Wawie, ale zameldowanie na Śląsku i tamtejsza kasa
> chorych. Przysługuje mi zatem pewnie tylko psycholog uniwersytecki, ale

Zajrzyj:
http://www.swiatpsychologii.pl/pomoc/poradnie.html

http://www.psychologia.edu.pl/index2.php?category=ka
talog&level=111

http://www.ipin.edu.pl/oferty.htm

http://www.psych.waw.pl/szpital.htm

http://www.psyche.info.pl/help/pzp/maz01.htm

Pozdr.
Ula
www.ulast.prv.pl

3. Data: 2003-01-14 07:51:22

Od: "b" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tak na marginesie: jak wygląda pierwsza wizyta u takiego specjalisty?
Nie
> bardzo wiem, jak wykrztusić z siebie cel wizyty, ani jak takie pierwsze
> spotkanie wygląda.

to zalezy tylko od Ciebie, mozesz chodzic i chodzic i owijac w bawelne, a
mozesz tez
zdobyc sie na troche odwagi i 'zaryzykowac'

4. Data: 2003-01-14 10:29:35

Od: "EwA" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alcer" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
<cut>
> A tak na marginesie: jak wygląda pierwsza wizyta u takiego specjalisty?
Nie
> bardzo wiem, jak wykrztusić z siebie cel wizyty, ani jak takie pierwsze
> spotkanie wygląda.

Witaj,
idziesz, wchodzisz do gabinetu, siadasz na krzeselku i
na poczatku pani (pan) psych. zapyta o Twoje dane, co robisz itp.
(u mnie tak przynajmniej bylo). Taki wywiad jakby.
No a potem to juz rozmowa.
W kazdym badz razie nie mam milych wspomnien co do
panstwowych psych. Zarozumialstwo, buta, prawie zero
zainteresowania problemem.
O wiele wiecej dawala mi rozmowa z przyjacielem niz psych.

5. Data: 2003-01-14 12:17:20

Od: "Leo" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zastanawiam się, jak mogę zapisać się do jakiegoś w miarę przyjaznego
> psychologa. Mieszkam w Wawie, ale zameldowanie na Śląsku i tamtejsza kasa
> chorych. Przysługuje mi zatem pewnie tylko psycholog uniwersytecki,

Jeśli jesteś studentką to możesz wybrać się do Akademickiego Ośrodka
Psychoterapii. Ośrodek podlega pod Katedrę Psychoterapii Wydziału
Psychologii UW.
Pomoc jest tam bezpłatna dla studentów różnych uczelni. Umawiasz się na
konkretny dzień i godzinę-telefonicznie lub osobiście podczas dyżurów w
Ośrodku. Telefon do Ośrodka: (022) 853 76 72. Ośrodek Mieści się na
Ursynowie, ul. Smyczkowa (obok Puławskiej)

Pozdrawiam
leo

ból jajnika
ból jajnika
bezsennosc
Rezonans magnetyczny czy tomografia - co lepsze?
Jak myślicie?