Jak myślicie?

1. Data: 2003-01-13 19:22:59

Temat: Jak myślicie?
Od: "KA-RAM-BA" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy minister zdrowia kupując sobie nowe Peugoty :-) po 1,5 miliarda każdy,
którymi ma zamiar wjechać do UNI, brał pod uwagę, że dwa tygodnie później
Jurek Owsiak będzie zbierał szmal na sprzęt medyczny? Czy nie można by
wjechać do Uni innym mniej wartościowym samochodem? Dobrze, że przynajmniej
Jurek Owsiak chce pomóc tym co naprawdę potrzebują. Pozdrowienia dla
ministra :-)

I my chcemy by nasza opieka zdrowotna była na wysokim poziomie. :-)))

P.S. Ciekawe ile sprzętu medycznego można kupić za 3 mld złotóweczek i ile
żyć ludzkich by to uratowało?

KA-RAM-BA

2. Data: 2003-01-13 19:26:10

Temat: Re: Jak myślicie?
Od: "I.Tichy" <t...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KA-RAM-BA" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy minister zdrowia kupując sobie nowe Peugoty :-) po 1,5 miliarda każdy,
> którymi ma zamiar wjechać do UNI, brał pod uwagę, że dwa tygodnie później
> Jurek Owsiak będzie zbierał szmal na sprzęt medyczny?

a myslisz że dlaczego sobie je kupił ?
własnie dlatego że wiedział . Owsiak kupi sprzęt , a minister bryke ot
cała filozofia

pozdrawiam serdecznie

Tichy

3. Data: 2003-01-13 19:42:44

Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja na ministra to patrzec nie moge. Z tymi samochodami niezle przegial, a to
jest/byl lekarz. Ciekawe kiedy mu sie skonczy.
Jako wybitny uczen podobne zastrzezenia mam do minister edukacji. Gratuluje
jej reformy, zwlaszcza wprowadzenia nowych, interesujacych przedmiotow w
szkole. Np chemia skonczyla sie w 2 klasie, biologia w 3, ale historia
ciagnie sie do 4 podobnie jak WOS, PP....... klasa mat-fiz dodaje :(
Na szczescie za 3 mies. matura z polskiego (z reszty juz 6 :) i koncze z tym
... bagnem.

\/\/ I S E |\/| A N ;-)
Jeżeli coś znajduje się na twoim biurku przez 15 minut,
stałeś się ekspertem w tej dziedzinie. Zasada Wingera
#GG: 3226283

4. Data: 2003-01-13 21:40:51

Od: Przemek Wrzesinski <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiś czas temu, KA-RAM-BA w wiadomosci <avv3lc$c7i$1@news.tpi.pl>
w swoim donosie napisał(a):

> [...]
>wjechać do Uni innym mniej wartościowym samochodem? Dobrze, że przynajmniej
>Jurek Owsiak chce pomóc tym co naprawdę potrzebują. Pozdrowienia dla
150 tysiecy a nie 1,5 miliarda, stare zlotowki wyszly z mody dobrych pare
lat temu :-) Oczywiscie nie zmienia to faktu nagannego postepowania
ministerka :-/

Przemek

--
mors(at)morsik(dot)net

5. Data: 2003-01-14 06:16:28

Temat: Re: Jak my?licie?
Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 13 Jan 2003 20:26:10 +0100, "I.Tichy" <t...@s...wp.pl>
wrote:

>U?ytkownik "KA-RAM-BA" <k...@w...pl> napisa? w wiadomo?ci
>
>a myslisz ?e dlaczego sobie je kupi? ?
>w?asnie dlatego ?e wiedzia? . Owsiak kupi sprz?t , a minister bryke ot
>ca?a filozofia

Bryki byly po 150 tysiecy zlotych, nic nadzwyczajnego jak na standarty
G-7.
Ale juz sie z transakcji wycofywuje.... !

Pozdrawiam

dradam

PS. Moze sie pieniadze w tym ukladzie znajda, aby nauczyc polskich
lekarzy jak nowoczesnie leczyc cukrzyce insulino-zalezna ( Edmonton
Protocol)

6. Data: 2003-01-14 09:46:06

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 13 Jan 2003, I.Tichy wrote:

> a myslisz że dlaczego sobie je kupił ?
> własnie dlatego że wiedział . Owsiak kupi sprzęt , a minister bryke ot
> cała filozofia

moze przeczuwa, ze premier niebawem go z tego stanowiska zwolni
i chce sobie jeszcze pojezdzic dobrym samochodem?

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

7. Data: 2003-01-14 13:45:16

Od: "Marek Gazda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Minister po prostu przestawił sobie poczucie wartości zamiast pokazać UNI co
ma w szpitalach pokazuje nowe bryki. Przyczym tymi samochodami nikomu nie
pomoże, jak nie zaszkodzi przejeżdzając jeszcze ze dwóch pieszych.

Marek

8. Data: 2003-01-14 20:29:22

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 14 Jan 2003, Marek Gazda wrote:

> [...]
> ma w szpitalach pokazuje nowe bryki. Przyczym tymi samochodami nikomu nie
> pomoże, jak nie zaszkodzi przejeżdzając jeszcze ze dwóch pieszych.

Marku, ale ja niewiem czemu Przemek tak na o wszystko usilnie
pyta, niech pyta ministra i juz. Mnie nie stac na bryke za 150 tys
zlotych i nie zamierzam takiej kupowac tym bardziej za pieniadze
podatnikow. Wiec mnie ten problem i sadze, ze wiekszosci obecnych
w tej grupie nie dotyczy. Sorry ale jak ktos chce znac wykladnie
etyczna problemu to niechy poczyta Kanta, Poppera i innych
filozofow etykow. Tam juz zostaly dawno takie problemy
rozstrzygniete

P.

9. Data: 2003-01-15 10:26:46

Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
.am.torun.pl,
Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> napisał(a):
> [...]
> pyta, niech pyta ministra i juz. Mnie nie stac na bryke za 150 tys
> zlotych i nie zamierzam takiej kupowac tym bardziej za pieniadze

Przepraszam ale to nie ja zadalem to pytanie i nie ja rozpoczalem watek :-)

Przemek

10. Data: 2003-01-15 13:36:23

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 15 Jan 2003, Przemek Wrzesinski wrote:

> Przepraszam ale to nie ja zadalem to pytanie i nie ja rozpoczalem watek :-)

OK, przepraszam

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl