jak drylownica?

1. Data: 2006-10-23 18:07:02

Temat: jak drylownica?
Od: "Mario" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

poszukuje dobrej drylownicy do wisni. Kupilem juz jedna w
supermarkecie:

http://www.biowin.com.pl/?bio=1&lang=pol&str=4&grupa
=3&podgrupa=664&produkt=666&session=fd32ce6e2261811a
49c040ffeffeb90b

Szybko sie popsula, a poza tym wolno drylowala - zwykle drylowanie
nozem bylo szybsze, albo w najlepszym razie równie powolne.

Szukalem w archiwum grupy, ale Grupowicze pisali o metodach drylowania
bez zadnych urzadzen, np. obierakiem do ziemniaków :-)

Jezeli ktos wie dobrym urzadzeniu do drylowaniu do wisni to prosze
o informacje. Nie musi byc elektryczna, byli w miare wydajna.

Pozdrawiam,
MARIO

2. Data: 2006-10-24 11:04:42

Temat: Re: jak drylownica?
Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jezeli ktos wie dobrym urzadzeniu do drylowaniu do wisni to prosze
> o informacje. Nie musi byc elektryczna, byli w miare wydajna.

Witaj,
Ja nigdy nie uzywalam zadnych urzadzen do drylowania. Mam taka stara malutka
reczna drylownice, która drucikiem wyciska pestke z owocu (jak chcesz zrobie
zdjecie i wysle Ci mailem) - zajmuje bardzo malo miejsca (praktycznie tyle,
co nozyk do obierania ziemniaków), ale niestety nigdzie takich teraz nie
widzialam. Chcialabym sobie kupic jeszcze jedna albo dwie, zeby wiecej
domowników moglo sie zaangazowac w drylowanie.

Pozdrawiam
Barbara i Marysia (11.10.2006)

3. Data: 2006-10-25 18:02:53

Od: "Mario" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Barbara K. napisał(a):

> [...]
> widzialam. Chcialabym sobie kupic jeszcze jedna albo dwie, zeby wiecej
> domowników moglo sie zaangazowac w drylowanie.

Witam,

OK, zrób proszę zdjęciei wyślij na maila: m...@i...pl
Znasz jej nazwę? Może gdzieś jest w sklepie internertowym.

Pozdrawiam,
MARIO

4. Data: 2006-10-26 08:03:15

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wysłałam Ci mailem zdjęcie.
Mam nadzieję, ze uda Ci się gdzieś taką znaleźć.

Pozdrawiam
Barbara

Formy do muffinek-jakie najlepsze?
Co źle zrobiłam - fondue nie wyszło
szarlotka z ciastem nie-gnieciuchem poszukiwana
BARDZO CIEKAWY PRODUKT
przepis na ciasto gofrowe