jak ktos ciekawy dlaczego nie ma pieniedzy na ochrone zdrowia i place dla personelu

1. Data: 2003-01-19 20:03:20

Temat: jak ktos ciekawy dlaczego nie ma pieniedzy na ochrone zdrowia i place dla personelu
Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

to radze zobaczyc :

http://biznes.onet.pl/0,631789,wiadomosci.html

Umorzenia, odpisy , niezaplacone podatki .... Wszystko co kto chce.

I potem sie slyszy argumenty, ze spoleczenstwo nie jest
psychologicznie przygotowane na podniesienie 7 krotne plac dla
lekarzy. A na oplacanie gornictwa i gornikow to spoleczenstwo jest
przygotowane ?

A swoja droga nie wiem, czy wszyscy sie orientuja, ze to wlasnie
gornictwo blokuje import o wiele tanszego wegla z Ukrainy. Oszczednosc
bylaby podwojna

-mnie wydatkow na polskich gornikow
-oszczednosc dla spoleczenstwa ktore mogloby sie ogrzac taniej w
zimie.

Pozdrawiam

dradam

2. Data: 2003-01-19 20:23:34

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "dradam"
> [...]
> psychologicznie przygotowane na podniesienie 7 krotne plac dla
> lekarzy. A na oplacanie gornictwa i gornikow to spoleczenstwo jest

Nooo, przecierz górnicy ciezko pracuja! my lekarze na niczym sie nie znamy i
tylko kosimy miliony...
komunizm... w tym kraju - w moim kraju - fizyczni zarabiaja lepiej niz tzw
inteligencja. dowcip mi sie przypomnial ale napisze jak skoncze karmic
m+julcia6m
pozdr

3. Data: 2003-01-19 21:21:11

Od: "jurek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po prostu gornicy stosuja jedyna skuteczna metode rozmow z rzadem o
pieniadzach: wywoluja wojne na ulicach Warszawy. My na razie probujemy
rozmow, ktore w Polsce sa calkowicie nieskuteczne, albo kilku pracownikow
przechodzi na ostra diete, czym nikt sie nie przejmuje. Miejmy nadzieje ze
niedawne wydarzenia na Slasku (okupacja Kasy Chorych) beda poczatkiem
powaznej walki o swoje w naszym wykonaniu. Juz w zeszlym roku prof. Zoll
ostrzegal premiera przed wybuchem strajku powszechnego w polskiej Ochronie
Zdrowia.
Mam nadzieje ze nie bedzie musialo do tego dojsc, w koncu nie wykonujemy
zwyklego zawodu, ale ile jeszcze tak mozna?
--
In God we trust, all others must present data
j...@m...pl

4. Data: 2003-01-19 22:11:52

Od: vlad <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

dradam wrote:
ciach

Jedyna skuteczna metoda "dyskusji" z rzadem PR ( niewazne czy prawica
czy postkomunisci) jest wyjscie na ulice z palami i demonstracja przed
URM. Lekarzom zawsze mozna wcisnac gadke o powolaniu, przysiedze
Hipokratesa etc. Z rzadka w polskiej prasie pojawiaja sie informacje o
strajkach w ochronie zdrowia w krajach UE - bo po co wskazywac
doktorkom, ze tak mozna.
System prawny wyklucza w POlsce obecnosc reprezentacji srodowiska
lekarskiego w kontraktowaniu swiadczen , prowadzeniu prac
legislacyjnych. Cokolwiek, co przypominaloby niemieckie stowarzyszenie
lekarzy kas chorych budzi strach decydentow. Izby lekarskie sa cialem
doradczym , ktorego nikt nie slucha.
Z rzadka przebijaja sie informacje o skutecznych dzialaniach srodowiska
lekarskiego w starciu z kasiarzami . Adresy:
www.poz.opole.pl, www.zpnoz.a4.pl, www.zpoz.zabrze.prv.pl znane sa w
stosunkowo waskim gronie. Jedynie na opolszczyznie Stowarzyszenie
skupiajace az 70% placowek poz skutecznie postawilo kase pod sciana.
Popatrzcie jakich argumentow uzywaja kasiarze przy wprowadzaniu w
umowach wymogu przeznaczania 15% budzetu na diagnostyke . Ich argument :
lekarze oszczedzaja na badaniach bo wtedy wiecej zarabiaja! Kurcze,
faktycznie, jezeli wystawi taki rodzinny 2-3 ksierowania na tomografie (
nie wszedzie w Polsce jest to diagnostyka kontraktowana oddzielnie ) to
moze sie pozegnac z miesiecznym zarobkiem. To moze by tak kasiarze
okreslili w umowach, ile wynosi HONORARIUM lekarza za udzielenie porady?
Wg izdebnych nie mozna wziac za wizyte mniej niz 20zl. A ja mam
prowadzic ciezarna za 17 zl ( w kujawsko-pomorskim za 10zl) ???????
Przede wszystkim , jako dziedzictwo komuny, istnieje ogromny opor w
mentalnosci przecietnego Polaka przed przyznaniem lekarzowi wysokich i
legalnych zarobkow. Byle blacharz ( bez urazy) moze kupic nowa bryke ale
kupno klikuletniego auta przez lekarza uwazane jest za dowod brania
wysokich lapowek. Polski lekarz ma jezdzic maluchem i to jest OK ,
podobnie jak to , ze niemiecki lekarz jezdzi nowym Audi.
To tyle ,
uff , ale sie rozpisalem
Pozdro,
Vlad

5. Data: 2003-01-19 22:52:35

Od: "casus" <c...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

<CIACH>
> To tyle ,
> uff , ale sie rozpisalem
> Pozdro,
> Vlad

Ale dobrze to napisales, warto bylo:-)

casus

6. Data: 2003-01-20 04:20:47

Od: "pg" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a środowisko lekarskie blokuje sprowadzanie tańszych lekarzy ze wschodu,
oraz dziwi się górnikom

7. Data: 2003-01-20 09:50:30

Od: "pezet" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bylaby podwojna
>
> -mnie wydatkow na polskich gornikow
> -oszczednosc dla spoleczenstwa ktore mogloby sie ogrzac taniej w

Bo do podjecia meskiej decyzji, potrzeba prawdziwego mezczyzny
- jak np. Margaret Thatcher :)

Ona sie nie przejmowala strajkami gornikow, tylko zlikwidowala
nierentowne kopalnie, a to co mialaby do nich doplacac,
przeznaczyla na tworzenie nowych miejsc pracy i przekwalifikowanie
zwolnionych.

Nasi rzadzacy boja sie gornictwa jak zgnilego jaja - dopoki sie go nie rusza
i nie rozbije, to nie smierdzi. I doplacaja do bankrutow z naszych
(budzetowych)
pieniedzy.

A lekarze przeciez nie zastrajkuja, bo powolanie, przysiega itd...
A nawet jak protest zakonczy sie sukcesem (vide - pielegniarki),
to i tak podpisane umowy mozna wyrzucic do kosza, bo nawet
wyrok Trybunalu K. nie jest w stanie spowodowac ich realizacji.

Coz, czekamy na ruch nowego ministra, za ktorego trzymam kciuki.

pozdrawiam
pz

8. Data: 2003-01-20 10:00:57

Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik magda <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b0f1fk$nu6$...@a...dialog.net.pl...
> Nooo, przecierz górnicy ciezko pracuja!

A uważasz, że nie pracują cieżko? Byłaś kiedyś w kopalni, ileś metrów pod
powierzchnią ziemi? Ja byłam, widziałam i nikomu takiej pracy nie życzę.
Potwornie ciemno, brudno, straszny hałas, wręcz nie do wytrzymania (po paru
minutach miałam wrażenie, że straciłam słuch).
Jak dla mnie to najcięższe warunki do pracy.

> my lekarze na niczym sie nie znamy i
> tylko kosimy miliony...
Po co tyle ironii. Większość lekarzy nie kosi milionow i zna się na rzeczy.
Kasia

9. Data: 2003-01-20 10:28:39

Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:b0gguu$ohk$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl tako rzecze mysza

> [...]
> nie do wytrzymania (po paru minutach miałam wrażenie, że straciłam
> słuch). Jak dla mnie to najcięższe warunki do pracy.
No i co z tego? Mogę ubrać ludzi w gumowe kombinezony i kazać im
przerzucać łopatami piach z jednej hałdy na drugą. Będą mieli cięższe
warunki pracy, z której nic nie wynika. Jeśli uważasz, że im więcej
potu, tym cięższa praca, którą należy wynagradzać, to zapłać mi za
ćwiczenia na siłowni.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

10. Data: 2003-01-20 10:59:40

Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b...@t...robota.cypla.jest...
> [...]
> warunki pracy, z której nic nie wynika. Jeśli uważasz, że im więcej
> potu, tym cięższa praca, którą należy wynagradzać, to zapłać mi za

No bez przesady, dobrze wiesz, że nie chodzi mi o samą pracę, tylko o
warunki do jej wykonywania. Zdziwiło mnie, że tego nie zrozumiałeś.
Praca w szpitalu pielęgniarki, lekarza itp. przebiega w naprawdę
cieplarnianych warunkach w porównaniu z pracą górnika. Tego nie da się
opisać, trzeba to zobaczyć. Póki się nie przekonasz, nie oceniaj tak
pochopnie.
Kasia

Uzaleznienie od tabletek.
interreakcja z cilestem
dziwne samopoczucie-co to moze byc????
Problemy z krzyzem i jakies cwiczenia na kregoslup
potrzebny gammalon !!!