jak ładnie usmażyć pangę? (pilne!)

1. Data: 2005-09-16 18:12:43

Temat: jak ładnie usmażyć pangę? (pilne!)
Od: "Aurelie" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Żaden z przepisów, które wyszperałam w necie mi nie bardzo odpowiada - chcę
ją usmażyc na patelni, a nie piec w piekarniku (a tylko takie przepisy
znalazłam). Ostatnio kiedy ją smażyłam - odlazła mi cała panierka, może cos
zrobiłam nie tak? (najpierw pieprz, sól, czosnek, zioła prowansalskie, potem
jajo i mąka, bez panierki). Proszę ślicznie o jakies szybciutkie rady, bo
rybka własnie mi sie rozmraża, a ja robię sie coraz barrrdziej głodna ;-)

Agnieszka

2. Data: 2005-09-16 18:16:30

Temat: Re: jak ładnie usmażyć pangę? (pilne!)
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aurelie wrote:

> Ostatnio kiedy ją smażyłam - odlazła mi cała panierka, może cos
> zrobiłam nie tak?

Wysuszyłaś ją przed panierowaniem?

3. Data: 2005-09-16 18:18:59

Od: "Aurelie" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sadyl wrote:
> Wysuszyłaś ją przed panierowaniem?

A juści.

4. Data: 2005-09-16 18:22:02

Od: "Aurelie" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sadyl wrote:
> Wysuszyłaś ją przed panierowaniem?

A propos - czy jajo z mąka to też panierka? Wydawało mi się, że panierka to
z bułką tartą byc musi...

5. Data: 2005-09-16 18:33:40

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aurelie wrote:

> A propos - czy jajo z mąka to też panierka?

a juŻci..:)

sadyl

6. Data: 2005-09-16 18:34:17

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aurelie wrote:

> A juści.

To może nie była do końca rozmrożona i puściła wodę?

sadyl

7. Data: 2005-09-16 18:40:58

Od: "Aurelie" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sadyl wrote:

> To może nie była do końca rozmrożona i puściła wodę?

To jest jakaś myśl...Tym razem wydrenuję ją do cna. Merci.

Agnieszka

Ps. A juŚci! Trylogii nie czytał? ;-)

8. Data: 2005-09-16 19:14:11

Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> a juŻci..:)

Ale z bułką znacznie lepsze ;PP
Ania
--
~*~*~* Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw *~*~*~
*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*

9. Data: 2005-09-16 19:44:40

Od: "turecky " <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aurelie <a...@g...pl> napisał(a):

> Ps. A juŚci! Trylogii nie czytał? ;-)

patrzałem w słowniku PWN (12-tomowy). Można mówić "juści" i "jużci". Znaczą to
samo. Przy słowie "juści" jest jeden przykład i przekierowanie na "jużci"
gdzie jest wyjaśnienie i kilka przykładów (jużci używane częściej).

10. Data: 2005-09-16 20:20:36

Od: "maf" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aurelie" <a...@g...pl> wrote in message
> Żaden z przepisów, które wyszperałam w necie mi nie bardzo odpowiada -
chcę
> ją usmażyc na patelni, a nie piec w piekarniku (a tylko takie przepisy

To jest przepis z netu, niestety teraz go nie moge znalezc, wiec z pamieci.
Pange /bez panierki/ smazymy na masle na bladozloty kolor. Po wyjeciu
filetow rozpuszczamy w tym samym masle na patelni tarty ser /powinien byc
chyba parmezan, ja dalem taki jaki mialem pod reka, zolty/ , dodac troche
smietany i potrzymac na ogniu do zgestnienia. Sosem polac filety.
Pozdr
MarekF

Tagliatelle Stasia i Nel, takie jak w Tam Tamie ;)
arachidki
Zapiekany makaron z serem (białym).
mrożenie mięsa mielonego
A dziś będą flądry :-)