jak najwygodniejsze sandaly :)

1. Data: 2008-05-19 00:22:54

Temat: jak najwygodniejsze sandaly :)
Od: Sabina Redlarska <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

No wiem. Moze sie zdawac OT. Ale IMO jest tak nie do konca.
Jestem juz ze 2 lata po urazie i operacji kolana.
Kolano niby mialo przestac bolec ale nie przestalo, do tego pewnie
odciazajac odruchowo chore, nadwyrezylam to niby zdrowie no i czasem sie
jak kaleka czuje. Ale kiedy mam na nogach wygodne sportowe buty (ostatnio
reebok), problem prawie zupelnie znika. No i nosze to przez caly dzien
prawie. Ale teraz juz prawie lato i chce kupic wygodne sandaly. Chodzi
przede wszystkim o miekkosc i amortyzacje. W zeszlym roku mialam okropny
problem ze znalezieniem wygodnych sandalow ale moze dlatego ze troche pozno
sie za to wzielam i w zlych stronach - we Wloszech kobietom takie buty nie
przystoja ;) Znaczy popytu brakowalo wiec i podazy.
Teraz znowu sie tam wybieram i potrzebuje butow bardzo wygodnych i
bioracych pod uwage goracy klimat i pocenie sie stopy - znaczy zeby sie nie
slizgalo.

Ktos cos poradzi? Moga byc meskie stymze tak zebym znalazla rozmiar 37/38.

Me rodzinne miasto tez wczesnym latem obeszlam za sandalami sportowymi dla
mnie i NIC nie znalazlam.. bedzie moze latwiej szukac konkretnego modelu.

--
Dzieki i pozdrawiam, Sabina

2. Data: 2008-05-19 07:00:48

Temat: Re: jak najwygodniejsze sandaly :)
Od: "Marta" <_...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.polarsport.pl/index.php/sklep_gorski/Sand
aly/Sandaly_LIZARD_SUPER_HIKE/2919/root,1/

Sandaly Lizarda, polecam bo i ja i maz je nosimy a kazde z nas ma kolano po
urazie i nadal meczymy je w górach :-)
Swietnie amortyzuja, stopa ma wentylacje i tak sie mieciutko w nich chodzi,

3. Data: 2008-05-19 07:44:28

Od: "michalek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Sandaly Lizarda, polecam bo ......

A ja bym popatrzył też co ma do zaoferowania Scholl.
Zawsze chętnie kupowałem ich drewniaki (ostatnio
nie bardzo są dostępne w zwykłych sklepach).
Ta firma chyba trochę zna się na wspolpracy but-stopa.

4. Data: 2008-05-19 16:24:32

Od: biggero <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Koniecznie spróbuj wkładek wypełnionym płynnym żelem Liqua Care.
Odmienią Twoje życie !!!
To brzmi jak reklama, ale takie jest moje doświadczenie.
Jedyna wada dla mnie, gdy chodzę na dwór, to piasek, który się dostaje
do buta i dziurawi wkładkę i żel się wylewa.
Dlatego jeszcze inną możliwością są wkładki żelowe silikonowe (tutaj
żel nie jest płynny, tylko jak galareta). Gorsze, ale trwalsze i staw
skokowy także mnie nie boli więc działają.

Do kupienia w sklepach rehabilitacyjnych. Nie mogę znaleźć strony tych
wkładek niestety...

5. Data: 2008-05-20 07:03:35

Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

michalek napisał
> A ja bym popatrzył też co ma do zaoferowania Scholl.

Owszem, Scholl oraz Ecco.

pozdrawiam
Gosia

6. Data: 2008-05-20 15:24:21

Od: Solaris <s...@b...inspired> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 May 2008 02:22:54 +0200, jakże pięknego
Sabina Redlarska <i...@g...com> wystukał co zawarte poniżej:

[...]
[...]

Ja noszę tylko sandały z koziej pały. IMO najlepsze.

--
Home: admin.idns.pl (fajek.sytes.net)
Linux registered user: 408584

lekarz medycyny pracy - wypis ze szpitala
lekarz medycyny pracy - wypis ze szpitala
wystaw opinie swojemu lekarzowi
półpasiec czy zawał ?
Pamięć