jak naprawic blat kuchenny?

1. Data: 2005-05-12 14:00:26

Temat: jak naprawic blat kuchenny?
Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

no wiec mam sobie blat (standardowy, 4cm, laminowany), i w sumie jeszcze
przed rozpoczeciem uzytkownia upadlo mi na ten blat narzedzie (zreszta
mam pecha niezlego - tego samego dnia na wanne akrylowa tez mi upadlo, ale
tam mniej widac wgniecenie :/ ) ktore zrobilo w samym tylko laminacie
dziurke o srednicy jakies 1,5mm.
Niby nic, ale denerwuje i boje sie, ze woda ktora tam moze sie czasem
zebrac (np. podczas mycia blatu) z czasem zniszczy laminat i zacznie
sie rozwalac.
Jak to mozna zabezpieczyc/naprawic? Costam slyszalem o jakims wosku,
ale jak to sie sprawdza, gdzie kupic i czy potrzebuje jakichs narzedzi,
to nie wiem... w najgorszym razie przelece bezbarwnym silikonem i moze
wystarczy na jakis czas

Sierp

2. Data: 2005-05-12 14:12:16

Temat: Re: jak naprawic blat kuchenny?
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

IMHO ani wosk ani silikon tu sie nie nadaja. Zalej wgniecenie zywica
epoksydowa. Jest przezroczysta, wodooporna i trwala. Przed klejeniem dobrze
odtlusc. Nadmiar zywicy mozna usunac (przed stwardnieniem) alkoholem, jak
stwardnieje to mechanicznie.
Gdzie ja zdobyc? Klej Epidian powinien byc dobry, ale nie widzialem go od
lat. Poxipol sie nie nadaje. Distal.moze byc, ale nie jest calkiem
przezroczysty.
JAck

3. Data: 2005-05-13 08:23:36

Od: Ormianin <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam podobny problem, dziecko mi wzielo kawal ostrego narzedzia i ostro
porysowalo, dotkliwie blat, wglebienia sa dosc ostre no i brzydko wygladaja
czy jest na to jakis sposob?

Odkurzacz się wyłącza-co to może być?
Jak nazywają się fachowo te płyty
Rozbierał ktoś szafkę bezpiecznikową?
jaki silikon
dot usytuowania budynku wględem granicy działki