jak nisko mozna upasc - podrobki kosmetyczne once again

1. Data: 2004-06-18 14:16:28

Temat: jak nisko mozna upasc - podrobki kosmetyczne once again
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

allo.

w dziedzinie podróbek kosmetycznych nie tyle wkurza mnie sama ich
obecność na Allegro, co bezczelne wmawianie, że to oryginał.

uwadze polecam tę oto aukcję:

http://allegro.pl/show_item.php?item=27068927

jaka szkoda, że opakowania wyraźnie się różnią, jak też pojemności.

a tutaj - gratka:

http://allegro.pl/show_item.php?item=27066629

wysoka cena wygląda wiarygodnie. szkoda tylko, że ten krem nie
występuje w tej pojemności, a tubka ma inny kształt
(http://42.pl/url/6bZ). podobną chamską podróbę można kupić np. u
koleżanki VIOEL, słynącej z handlu byle czym
(http://allegro.pl/show_item.php?item=26983854).

w tej sytuacji pozostaje powątpiewać w oryginalnośc pozostałych
kosmetyków oferowanych przez użytkowniczkę BabyDoll. och, czy to nie
nasza koleżanka grupowa? nieładnie.

an// tropicielka podrabianego syfu

1. Data: 2004-06-18 14:21:26

Temat: Re: jak nisko mozna upasc - podrobki kosmetyczne once again(dlugie, bo z lista)
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska wrote:

> allo.
>
> w dziedzinie podróbek kosmetycznych nie tyle wkurza mnie sama ich
> obecność na Allegro, co bezczelne wmawianie, że to oryginał.

To ja wrzuce moze aktualna liste oszustow, zlodziei, naciagaczy itp w
dziedzinie kosmetykow do makijazu i pielegnacji ciala i wlosow.
Liste zrobilysmy z Anek 2 dni temu, bedzie zrobiona stronka,czeste
aktualizacje itp. A tymczasem (tadaaa..!)

Makijaz,manicure,pedicure.

_benelos_
akrzesak
dlc
_judyta
lancomeJFK
waldeksuw
OLSE
braksator
wardziadko
Kryhula/Mpaka
KALMAR11
butonius
Obserwator20
kashija1
asik101
Divinora
Eurisko
matrus0
iwana35
Marcci
Kithra
VIOEL
t7sebaa
killer_dt
MARAG
Romar
Inter-System
laandrynka
ampex6
bartwierzb
dzikarose
patisd
gorus1
mpotas

Pielegnacja twarzy,ciala, wlosow.

kashija1
_judyta
OLSE
_benelos_
dlc
baby-doll
bigelo
Kithra
killer_dt
trans_an
Divinora

Jesli ta lista ustrzeze choc jedna z ufnych, nie znajacych produktow
firm z wyzszej polki osobe przed wyrzuceniem pieniedzy w bloto, trudna
do usuniecia alergia (plamy po 'Lancome' i kremach pod oczy 'Shiseido')
czy wypadaniem rzes (widzialam u kolezanki, kupila 'tusz Hugo Bossa' i
po prostu stracila 80% rzes) to praca nie pojdzie na marne.

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-06-18 14:23:29

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w dziedzinie podróbek kosmetycznych nie tyle wkurza mnie sama ich
> obecność na Allegro, co bezczelne wmawianie, że to oryginał.
>
>widze ,że mam w tobie oparcie do tropienia syfu :)
jezzuu jak mnie wkurza ,że ktos to g.....o kupuje ,pisałam do kilku
sprzedawców dlaczego to robia odpowiedzieli ,że ich to nic nie obchodzi bo
swietnie sie sprzedaje a to najwazniejsze.
zespól allegro na tym zarabia wiec wszystko ok.

tylko nie rozumiem ludzi któzy bez sprawdzenia oryginalnosc kupuja byle co a
potem złe opinie o firmach .
rozzumiem ,że oryginały sa drogie ale to nie wytłumaczenie żeby palac sie w
podróbach i narażac swoja urode na zagrozenia a nawet zdrowie bo w koncu kto
wie co w tym siedzi.
pzdr.
p.

1. Data: 2004-06-18 14:31:40

Od: "Anna/Sana" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tib" <c...@a...pl> napisała:
> [...]
>dziedzinie kosmetykow do makijazu i pielegnacji ciala i wlosow.
>Liste zrobilysmy z Anek 2 dni temu, bedzie zrobiona stronka,czeste

To jak już jesteśmy przy temacie to się o coś spytam. Ostatnio moje "typy"
nie mają tego, czego szukam. A więc czy słusznie na waszej liście nie ma:
goldie22, aagnes1, magdaderk, klubofaza, 36701?? Bo szykuję się na zakup
podkładu...

> [...]
>czy wypadaniem rzes (widzialam u kolezanki, kupila 'tusz Hugo Bossa' i
>po prostu stracila 80% rzes) to praca nie pojdzie na marne.

Jesteście wielkie! Czekam na stronę z niecierpliwością... Allegro też
powinno wam ładnie podziękować, bo np. ja (i pewnie nie tylko) dzięki takim
akcjom mniej się boję tam kupować .

--
Sana
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)

1. Data: 2004-06-18 14:34:37

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska wrote:

> jaka szkoda, że opakowania wyraźnie się różnią, jak też pojemności.

Nie twierdze, ze tak jest w przypadku tych kosmetykow, ale IMHO nie
nalezy sie sugerowac li i jedynie pojemnoscia i wygladem opakowania.
Kosmetyki na duty free i w zestawach czesto tak wlasnie maja.
Ja np. kupilam kiedys zestaw Clinique (w sklepie), gdzie DDML byl w
tubce, a nie w standardowej buteleczce.
Ostatnio kupilam na duty free w samolocie krem E. Arden - podobnie
(pojemnosc nie wystepujaca w naturze, inny ksztalt tubki).

Tak wiec ja sugerowalabym ostroznosc, zanim nazwie sie kogos oszustem.

Dunia
--
Why does Sea World have a seafood restaurant? I'm halfway through my
fishburger and I realize, Oh my God. I could be eating a slow learner.

1. Data: 2004-06-18 14:36:52

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna/Sana wrote:

> [...]
> goldie22, aagnes1, magdaderk, klubofaza, 36701?? Bo szykuję się na zakup

Kupilabym bez obaw, u goldie22 i magdaderk sama cos czasem kupuje i
innych namawiam. Zreszta liste Sprzedajacych naprawde uczciwych i ciezko
pracujacych na dobra opinie tez chcialabym na stronie wystawic.

T.

1. Data: 2004-06-18 14:42:05

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 18 Jun 2004 16:34:37 +0200, in pl.rec.uroda Dunia
<d...@n...o2.pl> wrote in :

[...]
>Tak wiec ja sugerowalabym ostroznosc, zanim nazwie sie kogos oszustem.

zapewniam Cię, jeśli mówię, to wiem, co mówię.

an//

1. Data: 2004-06-18 14:43:03

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 18 Jun 2004 16:31:40 +0200, in pl.rec.uroda "Anna/Sana"
<a...@t...pl> wrote in :

> [...]
>goldie22, aagnes1, magdaderk, klubofaza, 36701?? Bo szykuję się na zakup

kupuj śmiało. są ok.

>Jesteście wielkie!

etam. ledwo 160 cm:>

>Czekam na stronę z niecierpliwością... Allegro też
>powinno wam ładnie podziękować, bo np. ja (i pewnie nie tylko) dzięki takim
>akcjom mniej się boję tam kupować .

taaa, na pewno nam podziękują, już to widzę;))

an//

1. Data: 2004-06-18 14:51:24

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska wrote:

> zapewniam Cię, jeśli mówię, to wiem, co mówię.

OK, moge przyjac na wiare.
Ja stwierdzam tylko, ze rozmiar/pojemnosc/ksztalt opakowania nie
powinien byc chyba jedynym kryterium.

Pisze obiektywnie, mnie nie zalezy, bo nie korzystam z allegro, ebayow itp.

Dunia

1. Data: 2004-06-18 14:56:12

Od: "Chaoo" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

to ja teraz proponuję stworzyć listę uczciwych sprzedawców :)

--
Pozdrawiam Piotr
c...@p...pl

Lakier do paznokci na spodniach - help!