jak pielegnowac/leczyc nerw lokciowy?

1. Data: 2009-01-24 08:30:46

Temat: jak pielegnowac/leczyc nerw lokciowy?
Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
od kilku tygodni mam problem z dretwieniem palcow podczas snu w 99% jestem
peweien ze to od nerwu lokciowego.

dretwieja palce od I-II lub I-III(od kciucka do serdecznego) lub maly i
wiekszy,
jak sie obudze i czuje ze mam zdretwiale 2 male palce, poruszac reka
pomasuje lokiec odpuszcza natychmiast.
dzieje sie to tylko noca.

chodze na silownie myslalem ze to pomoze ale chyba jednak nie,

jak to pielegnowac wyleczyc ?
nic nie boli ale strasznie denerwujace jest to dretwienie.

2. Data: 2009-01-24 08:44:01

Temat: Re: jak pielegnowac/leczyc nerw lokciowy?
Od: Joanna Czaplińska <j...@u...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik bartek napisał:
> [...]

> jak to pielegnowac wyleczyc ?
> nic nie boli ale strasznie denerwujace jest to dretwienie.

Zapewne neurolog by najlepiej poradził.

Joanna

3. Data: 2009-01-24 10:20:34

Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> peweien ze to od nerwu lokciowego.
>
> dretwieja palce od I-II lub I-III(od kciucka do serdecznego) lub maly i

Uscislijmy od kciuka do srodkowego a co to jest mały i wiekszy?

> jak sie obudze i czuje ze mam zdretwiale 2 male palce,

jakie małe????

poruszac reka
> pomasuje lokiec odpuszcza natychmiast.
> dzieje sie to tylko noca.
>
> chodze na silownie myslalem ze to pomoze ale chyba jednak nie,

Ja stawiam, że zaszkodzi.
Poejrzewalbym nerw posrodkowy ale opis jest niedokladny, moze Marek Bieniek
powie cos wiecej

4. Data: 2009-01-24 10:33:08

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Jan 2009 11:20:34 +0100, Piotr Maksymowicz wrote:

> [...]

A dlaczego? :)

> Uscislijmy od kciuka do srodkowego a co to jest mały i wiekszy?

No własnie :)

> jakie małe????

> poruszac reka

Może to nie kwestia masowania łokcia, a ogólnie - poruszania pomachania
kończynami:)

> Ja stawiam, że zaszkodzi.

Ja też.

> Poejrzewalbym nerw posrodkowy ale opis jest niedokladny, moze Marek Bieniek
> powie cos wiecej

Opis jest mało spójny, ale jesli drętwieje kciuk, to raczej - zwłaszcza
w połączeniu z nocnymi dolegliwościami - sugeruje to, co napisał Piotr.

Natomiast biorąc pod uwagę to, że pacjent opisuje również dolegliwości w
zakresie unerwienia czuciowego n. łokciowego, to niewykluczone, że w
ogóle sprawa ma inne podłoże, zwłaszcza, jeśli jest obustronna.

Jak dla mnie - trzeba się lekarzowi pokazać. Neurologowi najlepiej.

m.
--
Marek Bieniek (mbieniek na epic kropa pl)
Na newsach jestem prywatnie i wyrażam tu swoje prywatne opinie.

5. Data: 2009-01-24 20:00:06

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

no tak
a co neurolog niby stwierdzi zobaczy ?
pewnie trzeba przeswietlenie itp, a to u nas kolo 2 miesiecy ......

mowie tak
prawa reka

od najmniejszego do tego obok
lub
od kciucka do 3 palca
jakby reke podzielic
na pierwsze 3 palce a potem 2 kolejne :)
(od kciuka)

dzieje sie to po obu stronach

6. Data: 2009-01-24 20:00:43

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak poruszam lokciem w nocy to przechodzi i go pouciskam
ale nie zawsze

7. Data: 2009-01-24 20:04:17

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

duzo tego odpisuje ale tak mnie mysli ponachodzily :)

wiec zeby sprecyzowac
jak juz pisalem
dretwieje lewa prawa reka
albo pierwsze 3 palce od kciuka albo 2 inne,
w prawej rece poruszalem stawem lokciowym to czulem (cos) rozruszalem i
gwaltowanie ulga.
z lewa reka tak nie jest,
nie wiem czy czasem nie spie na lewym lub prawym boku i sobie nie
przygniatam, ale raczej to nie to bo bym wcale czucia nie mial.

dziwne jest to ze raz 3 palce raz 2 dretwieja, nigdy cala reka.

czy to cos pwoaznego czy samo przejdzie?

dziennie jezdze kolo 8h autem moze to ma wplyw?????
staram sie spac na plasko a jak na poduszce to bardzo malutka choc to nie ma
pewnie wplywu.

na to sa leki mascie czy co ??

8. Data: 2009-01-24 20:34:49

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Jan 2009 21:04:17 +0100, bartek wrote:

> dziwne jest to ze raz 3 palce raz 2 dretwieja, nigdy cala reka.

To prawda.

> czy to cos pwoaznego czy samo przejdzie?

Nie mam pojęcia. Trzeba by badania porobić. Lekarz jest potrzebny.

> dziennie jezdze kolo 8h autem moze to ma wplyw?????

Niekoniecznie.

> na to sa leki mascie czy co ??

Skąd mam wiedzieć? Jeśli nie wiadomo co leczyć, to skąd mam wiedziec
jak?

m.

9. Data: 2009-01-25 01:18:58

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale to na bank od lokcia?????????
bo w sumie chodzilem na akun kilka sesji i zaufany mi facet mowil ze juz
wszystko co sie dalo zrobil.
myslal ze to od kregoslupa szyjnego masazysta to samo...
a tu lokieccccccccc
dziwne ze jak funkcjonuje to wszystko ok a ja ktylko zasne odrazu zonk

10. Data: 2009-01-25 13:55:25

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

odkrylem cos,
nie dretwieja mi rece jak mam je wyprostowane
tylko ciezko sie tak przyzwyczaic i spac :)

> [...]
> a tu lokieccccccccc
> dziwne ze jak funkcjonuje to wszystko ok a ja ktylko zasne odrazu zonk

REkorekcja laserowa wzroku
Zaćma
Złe widzenie.
odczucie głodu w żołądku