REkorekcja laserowa wzroku

1. Data: 2009-01-23 16:29:38

Temat: REkorekcja laserowa wzroku
Od: "sov." <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Ponad 4 lata temu miałem robiony zabieg laserowej korekcji wzroku metodą
prk. Niestety ani z jednego, ani z drugiego oka wada nie została usunięta w
całości. Nie znam się dokładnie, ale wada teraz jest około połowy mniejsza
niż przed zabiegiem.
Klinika okulistyczna zobowiązała się do wykonania ponownego (nieodpłatnego)
zabiegu - rekorekcji - w ciągu pięciu lat od pierwszej operacji. Teraz
własnie musiałbym podjąc decyzję. Co mi poradzicie? Zdecydować się czy nie
ryzykować?
Czy znane są jakieś przypoadki powtórenego zabiegu? Jak to wpływa na
kondycję oczu?
Powiem tylko, że po pierwszym zabiegu mam dość dużą suchość oka. Przez te
wszystkie miesiące od tamtego czasu używam kropli i żeli do nawilżania oczu.
Będę wdzięczny za rzeczowe sugestie.
sov.

2. Data: 2009-01-25 11:04:01

Temat: Re: REkorekcja laserowa wzroku
Od: "Sebastian -Sebecco- Grabowski" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dyspucie sov. takie cuda gada:

> [...]
> mam dość dużą suchość oka. Przez te wszystkie miesiące od tamtego
> czasu używam kropli i żeli do nawilżania oczu. Będę wdzięczny za

jakbys mogl to podaj namiar na klinike, gdyz poszukuje dobrej kliniki
do naprostowania galki ocznej (zez rozbiezny). Z gory dzieki

--
Sebastian -Sebecco- Grabowski GG:5064727
http://www.grabowski.ovh.org

Zaćma
Złe widzenie.
odczucie głodu w żołądku