jak pielegnujecie buzie rano?

1. Data: 2004-05-09 08:44:38

Temat: jak pielegnujecie buzie rano?
Od: "Rena" <r...@A...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie chodzi mi o makijarz, tylko o to, czy myjecie buzie tak samo, jak
wieczorem, czy tylko przemywacie tonikiem? czy tylko krem na buzie, czy pod
oczy tez?

1. Data: 2004-05-09 09:20:36

Temat: Re: jak pielegnujecie buzie rano?
Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Rena wrote:

> nie chodzi mi o makijarz, tylko o to, czy myjecie buzie tak samo, jak
> wieczorem, czy tylko przemywacie tonikiem? czy tylko krem na buzie, czy pod
> oczy tez?

Ja osobiscie myje tak samo, bo mam zmywacz+tonik w jednym, a na noc
czasami nakladam dosc tluste masci dermatologiczne. Pod oczy nie
nakladam nic oprocz incydentalnego korektora na cienie, bo mam dopiero
21 lat i na razie (odpukac!) zadnych problemow ze starzeniem skory.
Czasami jeszcze po zmywaczu naloze szybko maseczke ochladzajaca Avonu,
jesli czuje, ze skora jest lekko podrazniona.

TSD, makijaz przez z z kropka. Slowo pochodzenia obcego, tak jak bagaz,
a nie nazwa zawodu.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-05-09 09:29:42

Od: "Rena" <r...@A...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beth Winter" <b...@e...net> napisał w wiadomości

> Ja osobiscie myje tak samo, bo mam zmywacz+tonik w jednym, a na noc

jakiej firmy to jest?

> TSD, makijaz przez z z kropka. Slowo pochodzenia obcego, tak jak bagaz,
> a nie nazwa zawodu.

wiem - przepalcowalam sie:) skasowalam szybko wiadomosc i napisalam nowa bez
bledu, ale ty szybciej ja przeczytalas:)

1. Data: 2004-05-09 09:37:27

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rena wrote:
> nie chodzi mi o makijarz, tylko o to, czy myjecie buzie tak samo, jak
> wieczorem, czy tylko przemywacie tonikiem? czy tylko krem na buzie,
> czy pod oczy tez?

Tak samo jak wieczorem. Od kilku miesięcy używam mydełka Clinique i jestem
bardzo zadowolona. Nie wyobrażam sobie, bym mogła rano nie umyć twarzy i od
razu nałożyć krem. Zwłaszcza, że zwykle na noc jakiś inny mam położony, a
poza tym podczas snu skóra też się pocii trzeba po przebudzeniu usuwać
zanieczyszczenia. Po umyciu twarzy albo nakładam krem nawilżający i robię
makijaż, albo tylko krem matujący.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-05-09 09:45:53

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Rena wrote:

> Użytkownik "Beth Winter" <b...@e...net> napisał w wiadomości

> jakiej firmy to jest?

Avon Tea Tree Three-in-one Cleanser. Zmywa tez makijaz z oczu, nie
uczula i jest antybakteryjny. Cudo, ale ostatnio rzadko jest w katalogu
:(

> wiem - przepalcowalam sie:) skasowalam szybko wiadomosc i napisalam nowa bez
> bledu, ale ty szybciej ja przeczytalas:)

^_^V Super-szybkosc to moja specjalnosc. I nudzenie sie w niedziele
rano, bo koty mnie budza o siodmej...

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-05-09 10:02:56

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 9 May 2004 10:44:38 +0200, na pl.rec.uroda, Rena napisał(a):

> nie chodzi mi o makijarz, tylko o to, czy myjecie buzie tak samo, jak
> wieczorem, czy tylko przemywacie tonikiem? czy tylko krem na buzie, czy pod
> oczy tez?

Tak samo, jak wieczorem, czyli najpierw zmywam twarz jakimś żelem, obecnie
jest to Neutrogeny Deep Clean, później tonik, na końcu krem. Krem pod oczy
też staram się używać, ale na ogół nie pamiętam o nim ;) Jeśli mam czas i
natchnienie, to po umyciu buziaka robię peeling (rzadko) i nakładam jakąś
maseczkę. Dopiero później tonik i krem.

--
Eva Sheers

1. Data: 2004-05-09 10:05:13

Od: Tekla <t...@N...tekla.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-05-09 10:44, Użytkownik Rena napisał:
> nie chodzi mi o makijarz, tylko o to, czy myjecie buzie tak samo, jak
> wieczorem, czy tylko przemywacie tonikiem? czy tylko krem na buzie, czy pod
> oczy tez?

Ja jak i poprzedniczki, rano mycie żelem do mycia twarzy, ostatnio
Lirene, dr Eris, ale nie polecam, później żel świetlikowy pod oczy, bo
ja już 22 ;) i krem matujący, albo jakiś nawilżający + makijaż ale
bezpudrowy :)

Pozdrawiam

Tekla

--
Mail::t...@t...art.pl JID::t...@c...pl GG::1318397
Szczęśliwa przyszłość zaczyna się teraz

1. Data: 2004-05-09 10:10:10

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rena" <r...@A...net.pl> napisał w wiadomości
> nie chodzi mi o makijarz, tylko o to, czy myjecie buzie tak samo, jak
> wieczorem, czy tylko przemywacie tonikiem? czy tylko krem na buzie, czy
pod
> oczy tez?

Wieczorem oczywiscie to cale misterium, by zdemakijazowac sie. Rano zas-
mydelko Clinique, potem tonik( ostatnio Thalgo), potem krem(obecnie Myokine
Vichy), a pod oczy obowiazkowo.(Mam 35 lat) Jesli wychodze na dwor,
dodatkowo jeszcze Avene z filtrem 60. I makijaz na to wszystko, oczywiscie
rozlozone w czasie.
Po nocy obowiazkowo nalezy umyc twarz, przeciez to kilka godzin, gdy skora
wydziela, osiada na niej kurz itd.Poza tym, ja osobiscie lubie uczucie
swiezosci tez na buzi.
Pozdrawiam Hafsa
--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

1. Data: 2004-05-09 10:25:24

Od: Darth Magda <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 9 May 2004 10:44:38 +0200, Rena wrote:

> nie chodzi mi o makijarz, tylko o to, czy myjecie buzie tak samo, jak
> wieczorem, czy tylko przemywacie tonikiem? czy tylko krem na buzie, czy pod
> oczy tez?

Rano mleczko z tonikiem oriflame (w weekend jak mam czas to bywa ze
oddzielnie mleczko i tonik Avon)
--
Magda

1. Data: 2004-05-09 10:56:41

Od: "Maga" <v...@u...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Avon Tea Tree Three-in-one Cleanser. Zmywa tez makijaz z oczu, nie
> uczula i jest antybakteryjny. Cudo, ale ostatnio rzadko jest w katalogu
> :(>
właśnie sobie sprawiłam to cudo i po dwuchużyciach stwierdzam, że jest
naprawdę super, to chyba jedyny kosmetyk, który może mi sie równać z pianką
citrobiotic.
Ja rano robię wszystko podobnie jak wieczorem, żel, pianka, albo właśnie
teraz ten preparat, czasem tonik, pod oczy jakiś lekki krem, taki żeby sie
pod makijaż nadawał, lat dopiero 22, ale mocno mi skóra pod oczami
wysycha,więc wolę dobrze już o nią dbać, no a na buzię kremik matujący,
potem puder i błyszczyk, nawet cienie rzadko.
Muszę zawsze rano dobrze umyć twarz, bo lubię używać takich porządnie
nawilżających kremów jak ostatnio milk comfort, dzięki temu mogę spokojnie
potem wysmarować się czymś matującym i nie mieć wrażenia, że mi skóra
zejdzie z twarzy.
Pozdrawiam.
Maga

jak pielegnujecie buzie rano?