jak podwyższyć inteligencję emocjonalną?

1. Data: 2007-06-18 17:18:40

Temat: jak podwyższyć inteligencję emocjonalną?
Od: "chemikk" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Chciałbym popracować nad swoją inteligencją emocjonalną. Jakie książki
moglibyście mi polecić (jest tego dużo i nie wiem co wybrać)? Może jakieś ćwiczenia?

Pozdrawiam,
Chemik

2. Data: 2007-06-18 17:25:25

Temat: Re: jak podwyższyć inteligencję emocjonalną?
Od: "chemikk" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

P.S. Jestem umysłem ścisłym i najbardziej przemawiają do mnie publikacje ze
"skondensowaną" wiedzą, najlepiej w punktach. Kiedy treść jest rozrzedzona w
przydługawych opisach to ja się gubię.

3. Data: 2007-06-18 19:13:21

Od: "Z" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chemikk" <c...@o...pl>
napisał w wiadomości news:65d2.000000ee.4676c004@newsgate.onet.pl...

> [...]
> ze
> "skondensowaną" wiedzą, najlepiej w punktach. Kiedy treść jest rozrzedzona

Ta książka może być w Twoim "guście":
"Inteligencja emocjonalna" - Christian Weisbach, Ursula Dachs.
Ja czytałem wydanie 1-sze z 2000 r. - nie wiem czy była wznawiana.

Pozdrawiam - Zyga.

4. Data: 2007-06-18 19:25:09

Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

chemikk<c...@o...pl>

> P.S. Jestem umysłem ścisłym i najbardziej przemawiają do mnie
> publikacje ze "skondensowaną" wiedzą, najlepiej w punktach. Kiedy
> treść jest rozrzedzona w przydługawych opisach to ja się gubię.

W punktach chcesz sobie podwyższać? :)

O Gavron

5. Data: 2007-06-18 19:52:46

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gawron" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> chemikk<c...@o...pl>

> W punktach chcesz sobie podwyższać? :)

W punktach kupczenia urzędasów ludzką nędzą i cierpieniem najlepiej ;)

6. Data: 2007-06-18 20:01:42

Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Sky<s...@o...pl>

> Użytkownik "Gawron" <s...@l...po> napisał w wiadomości

> W punktach kupczenia urzędasów ludzką nędzą i cierpieniem najlepiej ;)

Urzędasów? Nie rozumiem.

Gaw.

7. Data: 2007-06-18 20:22:44

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sky<s...@o...pl>

> Urzędasów? Nie rozumiem.

A co ci się z powyższym kojarzy?
Najprościej ćwiczyć współczucie-empatię [IntEmocj]
tam gdzie niesprawiedliwość i bezduszność
maszynerii wszelkich "systemów"
są szczególnie jaskrawo widoczne...

Żadne książki -sama praktyka obserwacyjna życia wokoło
wystarczająco szybko "uwrażliwia"...

Ot i sobie podwyższy IE... ;)

A kto ucieka książki to może jedynie sobie podkręcić ego
-jaki to on doskonały po ich lekturze "inteligent emocjii" ;P

mowienie brzydkich rzeczy
Zatracenie
Sprzedaj przyjaciela
Dlaczego rożne rzeczy zmieniaja ?