Re: jak polaczyc przeciwlegle bieguny?

Data: 2002-10-28 18:19:47
Temat: Re: jak polaczyc przeciwlegle bieguny?
Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

Dnia Mon, 28 Oct 2002 18:10:59 +0000 (UTC), maggie napisał/napisała:
> mysle,ze nie,z wlasnego doswiadczenia wiem,ze musi byc margines
> prywatnosci kazdego z partnerow w zwiazku - granica, ktorej nie
> przekraczam,jesli on mnie tam nie zaprosi. mysle,ze to wrecz pomaga w
> byciu 'razem'. cala sztuka (niesamowicie trudna) w tym,zeby pogodzic
> 'razem' i 'kazde z osobna' ;) nawet jesli to 'kazde z osobna' zawiera
> cechy sprzeczne z 'razem'.

Dla mnie to wcale nie jest takie trudne jesli moja polowka chce isc do pubu
sama - to idzie, aczkolwiek czuje pewien dyskomfort..
W druga strone dziala to podobnie :)
Znaczy dzialalo, teraz to jakos jestem dla niej z lekka fqrwiajacy,zenujacy
i wszystko na raz :>
Tez to dla mnie nie problem, wieczor mam zajety :>

--
* 2 miesiace niepewnosci * Pawel -PAPIK- Pomorski
GG: 70701