jak poprawić spodnie?

1. Data: 2003-01-03 20:41:22

Temat: jak poprawić spodnie?
Od: w...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam bardzo serdecznie!
mam problem z uszyciem wąskich, dopasowanych spodni. Nie ukladają się tak jak
powinny poniżej pośladków, robią sie w tym miejscu brzydkie fałdki, czy ktoś zna
jakąś "sztuczkę", która pozwoli pozbyć się tej wady i spodnie będą idealnie leżeć?
z góry bardzo dziękuje za rady
Wiki

1. Data: 2003-01-04 13:30:53

Temat: Re: jak poprawić spodnie?
Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zna
> jakąś "sztuczkę", która pozwoli pozbyć się tej wady i spodnie będą idealnie

Nie wiem z jakiego materialu je szyjesz... Moze powinien on byc lekko
elastyczny (teraz mozna takie fajne materialy kupic, ktore lekko sie ciagna!).
A moze problem lezy tez w wykroju - np. niedopasowanie linni w kroku. Powinnas
je moze bardziej podkroic?, albi splycic?

Hm... a moze sproboj po prostu inny wykroj. W Burdzie - szycie krok po kroku sa
trzy swietne wykroje na waskie spodnie.

Jakby cos jeszcze nie tak to daj znac, postaram sie pomoc
pozdr
annaweronika

1. Data: 2003-01-04 13:39:58

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
ktoś zna
> jakąś "sztuczkę", która pozwoli pozbyć się tej wady i spodnie będą
tak sie robi, gdy pupa jest bardziej plaska niz przewidywal wykroj.
mam to dokladnie opisane w ksiazce w dziale korekty, ale bez ilustracji nie
zrozumiesz tego. Jak mi sie uda , to poprosze kogos o zeskanowanie- nie mam
skanera , lub- co pewniejsze- to Ci zrobie ksero z dwoch stron (
poprawianie juz gotowych i poprawianie formy na przyszlosc) ale to w
poniedzialek- tylko adres mi przeslij na priv.

pozdrawiam Jola L-L

1. Data: 2003-01-04 16:22:53

Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

A co to za ksiazka?
:)

Pozdrawiam
drzewko

1. Data: 2003-01-04 20:43:23

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "drzewko" <d...@b...net> napisal w wiadomosci
> A co to za ksiazka?
> :)
> Pozdrawiam
> drzewko

" Burda- szycie to takie latwe "wydala kiedys Muza SA w 1994 r. Tytul
oryginalu niemieckiego " Nahen leicht gemacht". Zawiera 950 ilustracji,
szycie od A do Z , wszystkie tajniki i tricki krawiectwa. Szyje od lat ale i
mi zdarza sie zajrzec dla przypomnienia, jak z kolnierzem czy kieszeniami
w meskiej marynarce czy w plaszczu. Babskie ciuchy szyje sie o wiele latwiej
:)))

Jola L-L

1. Data: 2003-01-04 21:53:06

Od: w...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poprawianie juz gotowych i poprawianie formy na przyszlosc) ale to w
> poniedzialek- tylko adres mi przeslij na priv.

Dziękuję Jolu, byłabym bardzo wdzieczna gdybyś przesłała mi te ilustracje.
Problem chyba tkwi w tym o czym piszesz ponieważ szyję te spodnie dla siebie a
jestem bardzo szczupła
Wiki

1. Data: 2003-01-04 22:15:22

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Jan 2003 21:41:22 +0100, w...@o...pl wrote:

>Witam bardzo serdecznie!
>mam problem z uszyciem w?skich, dopasowanych spodni. Nie ukladaj? si? tak jak
>powinny poni?ej po?ladków, robi? sie w tym miejscu brzydkie fa?dki, czy kto? zna
>jak?? "sztuczk?", która pozwoli pozby? si? tej wady i spodnie b?d? idealnie le?e??
>z góry bardzo dzi?kuje za rady
>Wiki

a moze by tak poprawic nogi i tylek czlowieka dla tych portek?
;)))

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-01-05 11:04:59

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a moze by tak poprawic nogi i tylek czlowieka dla tych portek?
> ;)))
>
> Trys
> K.T. - starannie opakowana

trzeba Wiki zapisac na pl.rec.kuchnia i samo sie dopasuje;-)))))
Jola

1. Data: 2003-01-05 15:41:51

Od: w...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> trzeba Wiki zapisac na pl.rec.kuchnia i samo sie dopasuje;-)))))
> Jola
>
> Och, gdyby się dało to bardzo chętnie, ale przytycie wcale nie jest łatwiejsze
od schudnięcia :-)
Wiki

1. Data: 2003-01-05 16:08:26

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> od schudnięcia :-)

Dużo łatwiejsze i znaaaaacznie przyjemniejsze:))

Elżbieta

Poznan - spotkanie
sweter na drutach
Szydełkowy miś