jak powstała "nowa rasa"?

121. Data: 2008-09-17 08:36:54

Temat: Re: jak powstała "nowa rasa"?
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Halo, halo! Pobudka! :)
>
> Zabieram wszystkich chętnych na krótką wycieczkę.
> vB?
> Zapraszam. :)
>
> Temat przewodni to "Radość życia wyrażana w muzyce i tańcu".
>

> Oto taniec wyznawców Judaizmu:
> http://pl.youtube.com/watch?v=jc0qN4QXV1c

ten jest genialny.
zawsze podobała mi się muzyka żydowska. być może to kwestia genów - moja
śp babcia pytana czy mamy w rodzinie jakiegoś ślachcica, uśmiechała sie
złośliwie i mówiła "prędzej by żyda znalazł".

nawiasem mówiąc - czy też notabene - mój typ "urody" jest klasyfikowany
właśnie jako żydowski, ewentualnie włoski. spoko, ale przynajmniej czoło
mam wysokie. obecnie, prawie do samego karku.

> Warto zwrócić uwagę, że coś chyba _trochę_ nie-teges z radością
> życia u kobiet w Judaiźmie.

bo taniec nie jest dla mięczaków :)

> Kolej na taniec w wykonaniu wyznawców Islamu:
> http://pl.youtube.com/watch?v=BXlELEn5Zi8
> http://pl.youtube.com/watch?v=CI6vjm1eH34
>
> Całkiem fajnie. ;)

beznadzieja :)
ten pierwszy to zresztą muzyczka podłożona pod jakąś imprezę.

> A teraz ~taniec buddystów:

to wszystko wygląda jak taniec tytusa - "bezruchdans"
:)

> Jak tańczą wyznawcy religii katolickiej:

> http://pl.youtube.com/watch?v=hQZhZAXd3uw

niebieski pan rulez.

a tu polsko żydowski miks taneczny
http://pl.youtube.com/watch?v=ebX7H9syq90

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

122. Data: 2008-09-17 08:42:37

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

[...]
> ten jest genialny.
> zawsze podobała mi się muzyka żydowska.

polecam Kroke - na żywo

> [...]

> klasyfikowany właśnie jako żydowski, ewentualnie włoski. spoko, ale
> przynajmniej czoło mam wysokie. obecnie, prawie do samego karku.

no właśnie

już dawno chciałem cię o to zapytać

don gavreone

123. Data: 2008-09-17 08:43:19

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> a tu polsko żydowski miks taneczny
> http://pl.youtube.com/watch?v=ebX7H9syq90

a tu polsko fiński - polacy plus finlandia plus fińska melodia ludowa
http://pl.youtube.com/watch?v=6JwfmNxvj7g

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

124. Data: 2008-09-17 08:43:49

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone<s...@l...po>

> tren R<t...@p...pl>
>
> [...]
>
> polecam Kroke - na żywo
[...]

na żywo znaczy na żywo,
w tym nie na filmikach z jutuba

don

125. Data: 2008-09-17 08:46:37

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:
> tren R<t...@p...pl>
>
> [...]
>
> polecam Kroke - na żywo

> no właśnie
>
> już dawno chciałem cię o to zapytać

o moje czoło?
testosteron :)

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

126. Data: 2008-09-17 09:24:06

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

[...]
> o moje czoło?
> testosteron :)

hahaha

nie, o wygląd starozakonny :)

don

127. Data: 2008-09-17 09:40:15

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:
> tren R<t...@p...pl>
>
> [...]
>
> hahaha
>
> nie, o wygląd starozakonny :)

patrz, miałem spytać ciebie o to samo :)

jeśli o mnie chodzi - nic mi nie wiadomo abym był żydem.
jednakowoż - patrzę sobie na mojego ojca i moją matkę - żydzi, jak nic.
dodatkowo patrze na teścia - prawdziwy żyd (do tego lekarz, a każdy
lekarz to żyd przecież).
i choć moi rodzice i teściowie mają ciągoty do palenia żydów żywcem na
stosach własnej głupoty, to kto wie, czy to aby nie sprytna mimikra...

onegdaj, jak miałem jeszcze niskie czoło - zapuściłem dla równowagi
brodę. miałem lat ok 21-22. poznałem pewną hanię, która przedstawiła
mnie swojej rodzinie, a w tym i babci.
babcia na boku skomentowała mnie tymi słowami:
"haniu! na boga! że ma 30 lat, to jeszcze przeżyję. ale dlaczego żyd?!"

w tym samym mniej więcej czasie, w radomiu będąc, stałem sobie w jakimś
autobusie kontemplując uroki, powiedzmy ogólnie mówiąc, radomia. stałem
sobie praktycznie na przeciwko drzwi, ale odwrócony do nich tyłem i
zagapiony na... uroki radomia, tak tak. i na jakimś przystanku
wgramoliła się do autobusu jakaś babina. a jak się już, nie bez trudu,
wgramoliła, zmierzyła mnie wzrokiem (choć pasuje - zwrokiem - takim
złowrogim wzrokiem) i wydarła ryja:
"te żydowskie studenty, kurwa, człowiekowi nie pomogą".

i jeszcze na deser jedna historyjka.
będąc zagramanicą, siedząc sobie w jakimś miejski środku komunikacji,
skonstatowałem, że na przeciwko mnie zasiadły dwie, całkiem
konsumpcyjnie interesujące, dziewczyny. i tak na siebie patrzyliśmy, tak
patrzyliśmy i uśmiechaliśmy się, a nagle jedna(1) do drugiej(2) mówi tak:

1 - ty, to chyba żyd, co?
2 - e ja wiem? nie, raczej włoch.
1 - włoch? nie, za biedny na włocha

ja (akurat wysiadałem): na razie!
mina dziewczyn - oczywiście bezcenna...

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

128. Data: 2008-09-17 09:43:48

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://pl.youtube.com/watch?v=Fi8pFsC8GMs

--
CB

129. Data: 2008-09-17 09:51:25

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

> patrz, miałem spytać ciebie o to samo :)
[...]

smaczne historie :)

niestety nie mogę się zrewanżować podobnymi - za żyda nikt mnie nigdy nie
wziął, przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo (poza tobą, jak widzę :)

natomiast wzięto mnie dwa razy za chińczyka :D - raz w portugalii, raz w
albanii
no wiem, mam małe oczka i opalam się na żółto-brązowo (po fazie czerwonej),
ale jednak uważam to za szczyt ciekawych skojarzeń etnicznych

w bliższej Europie brano mnie raczej za "swojego": a to niemca, a to innego
środkowego europejczyka

don gavreone

130. Data: 2008-09-17 09:54:13

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora