jak przyryć!

1. Data: 2003-09-06 20:38:05

Temat: jak przyryć!
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem chuda i za nic nie mogę przytyć, robiłam badania i wszystko jest ok.
Czy są jakieś sposoby na przytycie, próbowałam juz wszystkiego , jem i jem,
kaszki nie kaszki, witaminki i nic, a ostanio jeszcze mi sie schudło, czy to
taka uroda czy nie musze znaleść sposób, z góry dzięki

1. Data: 2003-09-06 20:42:29

Temat: Re: jak przyryć!
Od: "Graza" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

:)
HURRRRRRRRA!
Nareszcie!! Masz taki sam kłopot jak ja... Ja jestem chuda... ale ja to
chyba mam w genach jem i jem i nic nie tyję...Mama też jest szczupła i
siostra też więc takie geny i uroda :)
Pozdrawiam
Graza

1. Data: 2003-09-06 20:45:19

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Graza" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Pozdrawiam
> Graza
> :))) chyba tak , ale to okropne - na twarzy same kosteczki , w ogóle
anoreksja! Źle się z tym czuje, na dodatek wszystkie spodnie ze mnie lecą.

1. Data: 2003-09-06 20:49:26

Od: "Graza" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anoreksja to choroba duszy i psychiki, jeśli czujesz się źle ze swoja
chudością to nie mów że masz anoreksję (to bardzo pospolity błąd!!!!)...
może "zainwestuj" w mięśnie i masę mięśniową... idź na siłownię na cwiczenia
np. step czyni cuda z chudymi nóżkami... itp...to działa (u mnie)

1. Data: 2003-09-06 20:58:36

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-09-07 08:37:05

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Graza napisał/a w news:VEr6b.170624$2k4.1955098@news.chello.at:

> Nareszcie!! Masz taki sam kłopot jak ja...

Owszem, obie nie potraficie pisać postów. Bardzo Cię proszę - odpisuj
POD cytowanym tekstem!!!!!!! POD, NIE NAD!

--
mips

1. Data: 2003-09-07 08:39:09

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta napisał/a w news:bjdhs3$e1v$1@nemesis.news.tpi.pl:

[ciach cały ten bajzel]

W pokoju też masz taki syf?

--
mips

1. Data: 2003-09-07 14:58:53

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

2...

1. Data: 2003-09-07 15:25:23

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:bjfh5i$9bt$1@nemesis.news.tpi.pl,
Aneta <a...@i...pl> typed:

> Może mi posprzątasz? Panie mips

Naucz sie poprawnie cytowac, albo idz na czata. Ewnetualne zaswiadczenia o
dysleksji przedstawiaj nauczycielom, na usenecie mozesz sobie z nich zrobic
(dosc niewygodna) podkladke pod mysz. Jesli "niechcesie", to
"siewyladujewkaefie".

Pozdrawiam,
Karola (I love the smell of napalm in the morning).

1. Data: 2003-09-07 15:27:49

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@i...pl> napisał

Od sprzątana we własnym pokoju to raczej jesteś Ty sama ...

Naucz się proszę odpowiadać na posty ... pisz swoje uwagi POD postem
poprzednika i wycinaj to co jest zbędne (podpisy też).
Wszystkim nam się będzie łatwiej czytało ... i taniej.

Pozdrawiam
MOLNARka ... co ja dzisiaj taka miła jestem ?

bruzdy na paznokciach
CASTING TV
orbitrek - oferta !
Fryzura z reklamy