jak radzicie sobie z nołogiem komputerowym?

11. Data: 2008-01-24 08:01:30

Temat: Re: jak radzicie sobie z nołogiem komputerowym?
Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka pisze:

> Powiedz dziecku:
> 'co wolno wojewodzie, to nie tobie smrodzie'

A tak bardziej pedddddagogocznie, to jak będzie ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

12. Data: 2008-01-24 08:16:14

Od: Szerr <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Jan 2008 09:01:30 +0100, PeJot napisał(a)
w:<news:fn9gnh$lte$1@atlantis.news.tpi.pl>:

> A tak bardziej pedddddagogocznie, to jak będzie ?

Quod licet Jovi, non licet bovi.

--
Quid leges sine moribus?

13. Data: 2008-01-24 08:40:44

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PeJot" <P...@o...pl> napisał w wiadomości

> A tak bardziej pedddddagogocznie, to jak będzie ?

"Jak się gówniarzu dorobisz własnego domu, własnego telewizora i własnego
kompa to sobie będziesz robił co będziesz chciał, a teraz spać!!!" ;-)

Agnieszka

14. Data: 2008-01-24 09:35:29

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szerr pisze:

> Quod licet Jovi, non licet bovi.

Nic z tego. Młody wyedukowany, wie że Jowisza nie ma :>

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

15. Data: 2008-01-24 09:45:39

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:

> "Jak się gówniarzu dorobisz własnego domu, własnego telewizora i
> własnego kompa to sobie będziesz robił co będziesz chciał, a teraz
> spać!!!" ;-)

I to działa ?

;)

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

16. Data: 2008-01-24 09:54:32

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I to działa ?

To zależy na jakim efekcie Ci zależy. Jezeli chcesz usłyszeć perlisty śmiech
dzieci i stwierdzenie "ale ty mama (tata) dowcipna jesteś" to działa jak
najbardziej ;-)

Agnieszka

17. Data: 2008-01-24 10:00:56

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nic z tego. Młody wyedukowany, wie że Jowisza nie ma :>

Kup mu lepszą lunetę i pokaż, w którą stronę ma patrzeć ;-)

Agnieszka

18. Data: 2008-01-24 17:18:24

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "thassos" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> dziecko siedząc u Babci (bez kompa) przez 8 godzin , myśli i rozmawia
> cały czas o komputerze- straaaszne.

Rzeczywiscie straszne.
A ile lat ma pociecha?
I.

19. Data: 2008-01-24 17:20:06

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moje dzieci są konsekwentnie gonione sprzed TV, ale dochodzi do tego że
> sam mogę przejrzeć co najwyżej telegazetę i wiadomości :)

Widze to jakas sprzecznosc...
I.

20. Data: 2008-01-25 11:06:54

Od: "Katarzyna" <k...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "thassos" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
>W dziesiejszych czasach komputer chcąc czy nie chcąc jest "towarzyszem"
>życia codziennego , i dopada nasze dzieci , ale jak ustrzec dzieci przed
>nałogiem. Jak sobie z tym radzicie, bo ja stosuje limit czasowy, ale i tak
>dziecko siedząc u Babci (bez kompa) przez 8 godzin , myśli i rozmawia
>cały czas o komputerze- straaaszne.

To nie na teraz, ale my zawsze latem stosujemy "odwyk". Wyjezdzamy na
miesiac nad morze i warunkiem jest kwatera bez dostepu do telewizora (a tym
bardziej komputera, laptopa nie zabiore za skarby swiata - zostaje
obowiazkowo w domu). I okazuje sie, ze da sie żyć i nie myśleć o tym.

Kasia

Taka jedna kwestia mnie męczy...
Opinie na temat kursu uczenia się...
Pytanie o śpiewającą Barbii
latch - jaki fotelik
O postawie młodego człowieka decyduje sposób, w jaki jego rodzice kształtuj? swoj? duchow? i cielesn? wspólnotę.