jak rozmawiac z mezczyzna? pyt do panow

1. Data: 2004-03-05 10:48:40

Temat: jak rozmawiac z mezczyzna? pyt do panow
Od: "Robaczek " <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
Nie będę opisywała całej sytuacji - bo to bez sensu.
Nie mogę "porozumieć się" ze swoim chłopakiem.
Sytuacja jest podbramkowa, jestesmy 4 lata, oświadczył mi się, mieliśmy zrobic
obiad na święta poznawczy dla rodziców ale... on teraz stwierdził że ja z nim
nic nie ustalałam i że on musi się zastanowić... Każda próba rozmowy kończy się
albo - obrażeniem z jego strony i się zacina albo mi nerwy puszczają i ponoszę
głos.
Ostatnio nie było nam łatwo. Ja chcę stabilizacji i nigdy tego nie kryłam a on
chyba się chce ze wszystkiego wycofać.
Panowie poradźcie mi jak rozmawiać z facetem (z wami) aby dotarły do niego moje
argumenty albo żeby on wkońcu powiedział o co mu chodzi!!! Mówię mu że
najlepiej powiedzieć prawdę i prosto w oczy ale on twierdzi że mnie kocha i że
to nie o to chodzi .... bla bla bla ale nic konkretnego.
POMOCY
Robaczek

1. Data: 2004-03-05 10:54:42

Temat: Re: jak rozmawiac z mezczyzna? pyt do panow
Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robaczek " <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

[ciach]
Jak facetowi chodzi niewiadomo o co, to pewnie chodzi o seks. Wszystko gra w
waszym pożyciu ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2004-03-05 11:00:27

Od: "Robaczek " <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mi się wydaje że ok, co prawda nie za często ale za to namiętnie.

(a ja myślałam że jak nie wiadomo o co to chodzi o pieniądze ;-) )

1. Data: 2004-03-05 11:11:10

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> i że on musi się zastanowić...
> [...] on twierdzi że mnie kocha i że
> to nie o to chodzi .... bla bla bla ale nic konkretnego.

może mu chodzi o to, że z jakichś powodów których nie chce
bądź nie umie skonkretyzować -- nie chce tego oficjalnego spotkania
z rodzicami??
myślałaś nad tym? :-)
\|/ re:

1. Data: 2004-03-05 11:14:21

Od: "darek miauu" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robaczek <r...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
i że
> to nie o to chodzi .... bla bla bla ale nic konkretnego.

Odpowiedzi są w tym wypadku dwie:
1. Poznał inną
2. Przytyłaś
3. Boi się Twojej mamy
4. Boi się swojej mamy
5. Za mało zarabia, żeby utrzymać rodzinę
6. Za dużo zarabia, żeby wydawać na kogoś
7. Źle mu z Tobą w łóżku
8. Żle Tobie z nim w łóżku
9. Żle jemu z Tobą w łóżku, bo Tobie z nim źle.
10. Okazało się, że nie umiesz gotować
11. Wykasowałaś mu z komputera jego ukochaną kolekcję gołych bab
12. Oświadczył Ci się w będąc pod wpływem alkoholu albo innych środków o
podobnym działaniu
13. Oświadczył Ci się, bo tatmego dnia widział swoją byłą i krew w nim
zawrzała
14. Oświadczył Ci się, bo tak zrobił jego kolega
15. Widział oświadczyny w "M jak MIłość"
16. Chciał zobaczyć jak zareagujesz
17. On żartował, a Ty nie masz za grosz poczucia humoru
18. Zmienił zdanie z bliżej nieokreślonego powodu.

Pozdrawiam,
Darek.

1. Data: 2004-03-05 11:15:47

Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mi się wydaje że ok, co prawda nie za często ale za to namiętnie.

No ale może jemu wydaje się nie ok. Jeśli tak jest to przyznasz że ciężko mu
to powiedzieć w sytuacji gdy Twoim zdaniem jest bardzo w porządku ? Jeszcze
jedno, zauważ że poprosił Cię o rękę. Czyli dał Ci to co Tobie do szczęścia
było potrzebne. Teraz chce coś co jemu do szczęścia pootrzebne. Nie obrażaj
się, ale małżeństwo nie jest celem dla faceta - przeważnie to jest prezent
dla kobiety. Nie dziwne że przy takim ujęciu sprawy, on może uważać, że coś
mu się od Ciebie należy. Przeważnie chodzi o coś z seksem, ale może to być
tez coś innego. Spróbuj może coś w tym seksie zmienić. Jeżeli chodzi mu o
seks to zmiana powinna wpłynąc pozytywnie. Przynajmniej potwierdzisz lub
wykluczysz ten motyw.

> (a ja myślałam że jak nie wiadomo o co to chodzi o pieniądze ;-) )

To daj mu pieniądze :))

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2004-03-05 11:53:57

Od: "Robaczek " <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Robaczek  <r...@p...onet.pl> napisał(a):
Odpowiedzi są w tym wypadku dwie:
> 1. Poznał inną
KTO WIE !!
> 2. Przytyłaś
MALUTKO :)
> 3. Boi się Twojej mamy
NIESĄDZĘ
> 4. Boi się swojej mamy
CAŁKIEŁKIEM PRAWDOPODOBNE
> 5. Za mało zarabia, żeby utrzymać rodzinę
NIE
> 6. Za dużo zarabia, żeby wydawać na kogoś
NIE / JA TEŻ ZARABIAM
> 7. Źle mu z Tobą w łóżku
EEEE NIE WYGLĄDA NA TAKIEGO
> 8. Żle Tobie z nim w łóżku
NIE!
> 9. Żle jemu z Tobą w łóżku, bo Tobie z nim źle.
WYKLUCZONE
> 10. Okazało się, że nie umiesz gotować
SUPER GOTUJĘ
> 11. Wykasowałaś mu z komputera jego ukochaną kolekcję gołych bab
MAM SWÓJ KOMPUTER - DO JEGO NIE ZAGLĄDAM
> 12. Oświadczył Ci się w będąc pod wpływem alkoholu albo innych środków o
> podobnym działaniu
- BYŁ TRZEŹWY
> 13. Oświadczył Ci się, bo tatmego dnia widział swoją byłą i krew w nim
> zawrzała
????
> 14. Oświadczył Ci się, bo tak zrobił jego kolega
NIE
> 15. Widział oświadczyny w "M jak MIłość"
NIE OGLĄDA
> 16. Chciał zobaczyć jak zareagujesz
MOŻE
> 17. On żartował, a Ty nie masz za grosz poczucia humoru
I DO TEGO KUPIŁ BRYLANATA? FAJNY ŻART
> 18. Zmienił zdanie z bliżej nieokreślonego powodu.
I WŁAŚNIE O TEN POWÓD MI CHODZI!!!!

Robaczek

1. Data: 2004-03-05 11:58:34

Od: Paweł Niezbecki <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

darek miauu<t...@g...pl>

[...]
> [...]
> 16. Chciał zobaczyć jak zareagujesz
> 17. On żartował, a Ty nie masz za grosz poczucia humoru
> 18. Zmienił zdanie z bliżej nieokreślonego powodu.

Mogę zareko-mendzić do Wypasionych Postów? :) Uadne pióro towarzyszu Miao :)

P.

1. Data: 2004-03-05 12:11:03

Od: "darek miauu" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> WYKLUCZONE
> SUPER GOTUJĘ
> MAM SWÓJ KOMPUTER - DO JEGO NIE ZAGLĄDAM

Ciekawe, dlaczego na punkty 1-4 prawie wszystkie kobiety odpowiadają tak
samo? ;)

Odnośnie punktu 17. - może brylant jest fałszywy, Tój ojciec to jubiler i
dlatego Twój facet tak się boi tego obiadu u Twoich rodziców... :)

A na poważnie - spróbuj z nim rozmawiać. Dodam od siebie, że skuteczna
rozmowa to 80% słuchania, 20% mówienia.
Niech Ci powie, co go boli. Stwórz mu do tego warunki. Nie zadawaj głupich
pytań w stylu "chyba mnie już nie kochasz, skoro nie chcesz mi sie
oświadczyć", ani "Kim ona jest, ta o której teraz myslisz".

Wygląda na to, że Twój facet się po prostu boi. Przyczyny lęków mogą byc tak
różne, że ho, ho. Jak się uważnie przyjrzysz i wsłuchasz, to powinnaś się
zorientować co to takiego.

Pozdraiwam,
Darek.

1. Data: 2004-03-05 12:14:54

Od: "darek miauu" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki <s...@a...waw.pl> napisał(a):

> Mogę zareko-mendzić do Wypasionych Postów? :) Uadne pióro towarzyszu
Miao :)

Możesz zareko-cotamtylkochcesz. :)

Spocznijcie, Niezbecki.
Darek.

poradnia dla ciezarnych w Szczecinie?
Re: Pozycje motywujace do zycia
Depresja.
Do tych co znalezli z trudem tą drugą połow
Śmierć albo ... ?