jak rozmnozyc kaktuska?

1. Data: 2005-10-26 01:51:16

Temat: Re: jak rozmnozyc kaktuska?
Od: Monika <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26-10-2005 o 16:09:22 suwus <s...@w...pl> napisał:

> Jeżeli wie Ktos jak moge go rozmnozyc, to będę bardzo wdzięczny za
> informacje:))

Sposobem na przetrwanie pokoleń kaktusów jest ich zdolność do łatwego
"rozrodu". Najczęstszym sposobem jest tworzenie się (pieszczotliwie
określanych przez grupowiczów) dzieci ;) W środowisku naturalnym same
odpadają, lub odrywane są od roślinki głównej i spadając na ziemię w
niedługim czasie zakorzeniają się ;) Sądzę, że i w Twoim przypadku się to
uda ;)
Zdjęcia chętnie pooglądamy :)

- Monika

2. Data: 2005-10-26 14:09:22

Temat: jak rozmnozyc kaktuska?
Od: "suwus" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie Grupowiczów.
Mam takiego kaktuska. Jakiś czas temu zaczęły z niego wyrastac te trzy
odnogi (po bokach - na zdięciu je widac, ale nieudało mi się go wstawic, bo
automatycznie zostało usunięte). Czy moge je oderwac i włożyc do
ziemi i same się ukorzeniom? Chyba nie? No właśnie i tu jest problem.

Jeżeli wie Ktos jak moge go rozmnozyc, to będę bardzo wdzięczny za
informacje:))

Pozdrawiam serdecznie
sławek

3. Data: 2005-10-26 14:10:17

Od: "suwus" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na maila moge wysłac fotki)))))))));

4. Data: 2005-10-26 15:38:21

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odnogi (po bokach - na zdięciu je widac, ale nieudało mi się go wstawic, bo

Skorzystaj z http://voila.pl/ do umieszczenia zdjęcia , potem podaj nam
link do niego i już .Więcej osób zobaczy - większe szanse na odpowiedź ;-)
--

Pozdrawiam :-) pithal

5. Data: 2005-10-26 19:02:02

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:djo7ve$b5p$1@nemesis.news.tpi.pl piotrh

> Skorzystaj z http://voila.pl/ do umieszczenia zdjęcia , potem podaj
> nam link do niego i już .Więcej osób zobaczy

Hejka. Skorzystałem, działa, podaję link: http://voila.pl/sdbn7/?1
Pozdrawiam nowatorsko Ja...cki

6. Data: 2005-10-27 07:44:58

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Monika wrote:
> W środowisku naturalnym same odpadają,
W srodowisku domowo-czlowieczym tez same opadaja - wystarczy co jakis
czas sie przeprowadzic ;)

Pozdrawiam,
robal.

7. Data: 2005-10-27 08:30:31

Od: Monika <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27-10-2005 o 09:44:58 Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> napisał:

> W środowisku naturalnym same odpadają, W srodowisku domowo-czlowieczym
> tez same opadaja - wystarczy co jakis czas sie przeprowadzic

Albo mieć psa, który lubi wyglądać przez okno (zawsze wybiera to okno, na
którym stawiam kaktusy) ;)

- Monika

8. Data: 2005-10-27 10:40:39

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Monika wrote:
> Albo mieć psa, który lubi wyglądać przez okno (zawsze wybiera to okno,
> na którym stawiam kaktusy) ;)
Albo faceta ;) "o, co tu takie smieszne masz na tym kwiatku", a po
chwili "a dlaczego to nagle spadlo?". Rzecz jasna zawsze twierdzi, ze on
nic NIE dotykal ;) tylko sobie tak patrzyl i podziwial, jakie ladne
jest (znaczy sie, bylo). ;)

Pozdrawiam,
robal.

9. Data: 2005-10-28 11:33:56

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
> W wiadomości news:djo7ve$b5p$1@nemesis.news.tpi.pl piotrh

> Hejka. Skorzystałem, działa, podaję link: http://voila.pl/sdbn7/?1
> Pozdrawiam nowatorsko Ja...cki

Uhu!hu! Potrafisz zaskoczyć ;-)
Jestem pod wrażeniem ( wielu pewnie wie , ale ja spytam :
co to za piękności ? bo nie wiem...)
--

Pozdrawiam :-) pithal

10. Data: 2005-10-28 14:36:06

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uhu!hu! Potrafisz zaskoczyć ;-)
> Jestem pod wrażeniem ( wielu pewnie wie , ale ja spytam :
> co to za piękności ? bo nie wiem...)

To tylko berberys, nic takiego, krzew którego kwiaty czuć bzdziną :-(

Serdecznie Miłka

piękny kaktusik :)) jak go rozmnoży??
Nepenti pl - zla firma
Sternbergia lutea