jak rozmnożyc kaktusa? (link do zdiecia)

1. Data: 2005-10-26 16:48:19

Temat: jak rozmnożyc kaktusa? (link do zdiecia)
Od: "suwus" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://voila.pl/c5k9p/?1

z podziękowaniami dla "pithala", gdyż bez jego pomocy niepokazałbym Wam
fotki.

pozdrawiam serdecznie i czekam z propozycjami sposobu rozmnożenia go.
sławek

2. Data: 2005-10-26 21:13:28

Temat: Re: jak rozmnożyc kaktusa? (link do zdiecia)
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik suwus napisał:
> http://voila.pl/c5k9p/?1

Widać, że ostatnio miał duże przyrosty . Chyba te "szczeniaczki" są
jeszcze za młode, żeby je oddzielać. Poczekałabym z tym do wiosny. Poza
tym oszpecisz roślinę :-(
Pozdrawiam, Barbara

3. Data: 2005-10-27 02:59:45

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

suwus wrote:

> z podziękowaniami dla "pithala", gdyż bez jego pomocy niepokazałbym Wam
> fotki.

Nie rozumiem. Pierwszy post, jaki wyslales na grupe, zawieral zdjecie.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2005-10-27 07:30:06

Od: "suwus" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiś inny użytkownik "dirko" sobie zrobił jaja i wkleił jakiś krzak.
Kaktusik jest tu, a nie w poprzednim.
pzdr

5. Data: 2005-10-27 11:01:16

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:djpvnf$pmo$1@nemesis.news.tpi.pl suwus
<s...@w...pl> napisał(a):

> Jakiś inny użytkownik "dirko" sobie zrobił jaja i wkleił jakiś krzak.

Hejka. Sam jesteś "jakiś użytkownik". :-) Naucz się poprawnie korzystać
z grup dyskusyjnych czyli ciąć posty i odpowiadać pod nimi oraz pisać
dopiero wtedy gdy przejrzysz archiwum grupy .

> Kaktusik jest tu, a nie w poprzednim.

A co, ten Twój kaktusik jest pępkiem świata? ;-)
Pozdrawiam surowo Ja...cki

6. Data: 2005-10-28 11:37:39

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dopiero wtedy gdy przejrzysz archiwum grupy .
> A co, ten Twój kaktusik jest pępkiem świata? ;-)

Uhu!hu! Potrafisz zaskoczyć ;-)..........
......coś tam coś tam ....
--

Pozdrawiam :-) pithal

7. Data: 2005-10-28 11:55:52

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "suwus" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> http://voila.pl/c5k9p/?1

Barbara dobrze napisała wcześniej , zostaw kaktusik na razie w spokoju
bo
1-tak jak wygląda jest śliczny
2-jak koniecznie chcesz jednak odsadzać dzieci to większe szanse będziesz
miał po zimie . W zimie kaktusy w zasadzie odpoczywają , na wiosnę rusza
wegetacja
i wtedy być może nawet pojawią się u dzieci pierwsze korzonki w miejscu ich
odrastania co znacznie ułatwia odsadzanie : wtedy wystarczy delikatnie odłamać
i do doniczki - wystarczy w zasadzie
wcisnąć go leciutko do kaktusowej ziemi lub minimalnie przysypać korzonki (jak
będą)
potem tylko nie podlewać zbyt obficie bo zgnije : ja sprawdzam palcem ziemię -
na wierzchu ma być sucha , po zagłębieniu na paznokieć wilgotna ale nie tak
by przylepiać się do palucha . Może się zdarzyć że z początku kaktusik
zacznie leciutko więdnąć - maleć , czasem też się lekko odbarwia ale to już
znak alarmowy . Korzonki pojawiają się po 2-4 tygodniach , przynajmniej u
kaktusów
podobnych do Twojego , wtedy kaktusik powraca do formy , pęcznieje .
Zajrzyj też tu :
http://republika.pl/kwiki/index.html
http://republika.pl/naszekaktusy/index.html

--