jak rozpocząć związek?

1. Data: 2002-03-27 21:35:45

Temat: jak rozpocząć związek?
Od: "wieslawzk" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zabujałem się w jednej dziewczynie z tej samej szkoły, ale z innej klasy.
(chodzę do szkoły średniej). Nigdy wcześniej nie miałem dziewczyny. Tak się
składa, że bywam czasami z jakąś sprawą u nauczyciela na lekcji, w której
Ona też uczestniczy. Nie jestem pewien, ale ona chyba też ostatnio zaczęła
na mnie "spoglądać". Jestem trochę nieśmiały.
Chciałbym nawiązać z nią bliższy kontakt i dlatego proszę was o poradę, jak
mam zacząć pierwszą rozmowę z nią (pewnie wielu z Was ma już w tej materii
praktykę)? Wydaje mi się, że jeśli tak sobie podejdę (ona chyba mnie nie
zna) i powiem: "cześć, jestem ten a ten, czy mógłbym Cię zaprosić na kawę?"
to zabrzmi zbyt sztucznie i będzie zbyt śmiałe jak na początek. Proszę o
jakieś wskazówki.

1. Data: 2002-03-28 11:25:50

Temat: Re: jak rozpocząć związek?
Od: "Mr. No" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wieslawzk" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> zabujałem się w jednej dziewczynie z tej samej szkoły, ale z innej klasy.

A ładna jest? (pytanie retoryczne)

> (chodzę do szkoły średniej).

aha...

>Nigdy wcześniej nie miałem dziewczyny.

Popatrz na mnie... nie trzeba mieć dziewczyny, żeby być szczęśliwym... ale
to już inna sprawa.

> [...]
> Ona też uczestniczy. Nie jestem pewien, ale ona chyba też ostatnio zaczęła
> na mnie "spoglądać". Jestem trochę nieśmiały.

: )

> [...]
jak
> mam zacząć pierwszą rozmowę z nią (pewnie wielu z Was ma już w tej

Jasne, że się ma... ale przecież jest tyle możliwości... nawet nie musisz do
niej zagadać... możesz spytać jej koleżankę: "sorry, jak ma na imię ta ładna
brunetka/blondynka/ruda/szatynka z twojej klasy?". Wtedy ona na pewno sięod
niej o tym dowie. Możesz popytać różnych znajomych (i nieznajomych) o nią...
. Tylko, że to jest (w pewnym sęsie) dziecinne (i kto to mówi :).

>Wydaje mi się, że jeśli tak sobie podejdę (ona chyba mnie nie
> zna) i powiem: "cześć, jestem ten a ten, czy mógłbym Cię zaprosić na
kawę?"

Na kawę? Nie wiem ale to trochę dziwnie tak na kawę (ale to kwestia
gustu-bardzo możliwe, że się mylę). Ale ogólnie chyba dobrze... chyba. Dla
dziewczyn liczy się odwaga chłopaka. Wyobraź sobie, że jesteś jakimś
aktorem, który gra jakiegoś w 100% pewnego siebie gościa... popatrz na
niego... i wyobraź sobie, że nim jesteś.

> to zabrzmi zbyt sztucznie i będzie zbyt śmiałe jak na początek.

To ja Ci zadam pytanie: Można być za odważnym? Nie, ale można być za to
za... "inteligentnym inaczej". Ważne aby działaćw granicach rozsądku. Na
początku możesz jakby od niechcenia do niej zagadać... albo od chcenia :).
To nie ma takiego znaczenia. Ale właśnie rozmowa od niechcenia może się
przekształcić w rozmowę od chcenia :) (od razu uprzedzam twoje pytanie-nic
dzisiaj nie piłem, ja tak zawsze). Rozśmiesz ją na początek, tzn doprowadź
ją do uśmiechu... dzięki temu wydasz sięjej fajny... gadaj z nią o miłych
rzeczach, a nie o pogrzebach, polityce i o tym ja kto twoja babcia
wyjeżdżając z garażu przejechala swojego kota i przez to dostała zawału (i
zmarła). (czy ja trochę ni odbiegam od tematu?) Wiesz co... ja po prostu od
razu nie proponowałbym "randki", ale to sprawa osobista i u kogo innego możę
jak najbardziej pasować.

>Proszę o
> jakieś wskazówki.

dwie wskazówki: jedna w lewo <-, a druga w prawo -> :)))

> Pozdrawiam

Ja także pozdrawiam i sorry jeśli bym coś palnął :) ja tylko mówię co myślę,
a to może się czasami mijać z... rzeczywistością... takwięc traktuj to
bardziej jako komentarz z mojej strony...

Mr. No

1. Data: 2002-04-04 09:57:48

Od: freDZiK <f...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]

> [...]
> to zabrzmi zbyt sztucznie i będzie zbyt śmiałe jak na początek. Proszę o

na kawe to nie zapraszaj..mlodzi jestescie ...wal od razu, ze na
browar... wczesniej tez walnij dla kurazu!

Dziewczyna zmienną jest???
Lista popierających prorokoa
Granica normalności
Re: +AFs-Profet+AF0AWw-pl+AF 0- Do madrzejszych od samego Proroka+ACE-
Re: [Profet][pl] Do madrzejszych od samego Proroka!