Re: jak rozpoznać jajeczkowanie?

Data: 2005-01-10 23:05:27
Temat: Re: jak rozpoznać jajeczkowanie?
Od: "Kamila Rudnik (JNET)" <K...@j...net>

From: Aska [mailto:a...@o...pl]
Posted At: Monday, January 10, 2005 11:58 PM
Posted To: medycyna
Conversation: jak rozpoznać jajeczkowanie?
Subject: Re: jak rozpoznać jajeczkowanie?

> jak rozumiem na czas badań zrobiłas 3 miesieczną przerwę tak aby
organizm
> wrócił do wlasnej rownowagi hormonalnej po pigulkach

Nawet dłuższa ta przerwa wyszła. Ale wiesz, u mnie od pierwszego cyklu
wszystko przynajmniej jeśli idzie o długość wróciło do normy. Od razu
28-31 dni.
A poza tym lekarze odchodzą zdaje się od tych 3 miesięcy - słyszałam, że
te badania można robić w drugim po odstawieniu cyklu.

> a czy z badan wynika ze masz owulacje hmm..... pewnie tak, w koncu
robi
> sie je w okreslonych dniach cyklu itd , wiec jesli sa w normmie tzn.
ze
> wszystko powinno byc ok z owulacją ,

No, na chłopski rozum to owszem...

> aczkolwiek lekarzem nie jestem i moge sie mylic co do swojego
rozumowania

No właśnie, coś jak ja :-)))

--
Kami