jak rozumiec takie uczucia

1. Data: 2007-12-13 19:35:53

Temat: jak rozumiec takie uczucia
Od: "Arius" <f...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Wiec zaczne na wstepie ze poznalem przez internet pewna ciekawa przemila osobe
i nawet raz spotkalismy sie. Bylo fajnie ale trzebabylo wracac do codziennosci.
Mieszkamy bardzo daleko i na razie mozemy tylko dzwonic do siebie.
Ona ma za soba 3 zwiazki a ja zakonczylem wlasnie rozwod. Trwa to 3.5 mies.
Spotkamy sie na sylwestra i bede u niej z 1.5 tygodnia.
Ostatnio jak dzwonilem do niej powiedziala mi jednak ze wszystko strasznie
galopuje i ona boi sie troche czy ja nie oczekije zbyt wiele. Zasygnalizowala mi
ze zywi chyba mocne uczucia do swojego ostatniego znajomego ale on niestety
zakonczyl ten rozdzial. Nie moge zrozumiec co ona do mnie czuje bo ja wiem
ze zalezy mi na niej ogromnie. Gdy rozmawialismy plakala i mowila ze dusilo
ja zeby mi powiedziec o jej przeszlosci ale nie chce mnie za skarby zranic.
Ja to doskonale rozumiem. Nie rozumiem tylko dlaczego placze i martwi sie czy ja
cierpie.
To znaczy myslalem nad tym ale ciezko okreslic czy to z zalosci nade mna czy cos
innego.
Wogole bardzo ja gryzie po fakcie gdy jest chwilowo wredna dla mnie co dla mnie jest
przeciez naturalne w jej zachowaniu. Nigdy nie powiedziala mi wprost co czuje wiec
chyba
albo sie broni i otacza murem albo moze nie czuje tego co ja do niej.
Nie wiem czy jej powiedziec ze darze ja goracymi uczuciami bo moze ja to skrzywdzic.
Poradzcie jakbyscie podeszli do sprawy.
Dzieki

Arius

2. Data: 2007-12-13 21:57:44

Temat: Re: jak rozumiec takie uczucia
Od: assembler <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Arius wrote:

> Poradzcie jakbyscie podeszli do sprawy.
> Dzieki

Chodzi jej tylko o sex/przyjazn i nic wiecej.
W sumie to niezle - przynajmniej bedziesz
mial luz, skoro ona kocha se kogostam innego.
--
assembler

3. Data: 2007-12-14 02:54:09

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"assembler" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> Chodzi jej tylko o sex/przyjazn i nic wiecej.
> W sumie to niezle - przynajmniej bedziesz
> mial luz, skoro ona kocha se kogostam innego.

Hehehe, bolesnie ale prawdziwie.
Szacunek.
Pozdrawiam serdecznie.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

4. Data: 2007-12-14 03:04:01

Od: "Arius" <f...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Chodzi jej tylko o sex/przyjazn i nic wiecej.
> W sumie to niezle - przynajmniej bedziesz
> mial luz, skoro ona kocha se kogostam innego.

Moze uzasadnij takie wnioski. Ja tez kocham moja byla
ale to nie tak samo. Ona ucieka od uczuc ale nie moze.
Ja wlasciwie zamiast mieknac zaczynam nabierac
wiekszego dystansu wobec takiego rozwoju sytuacji.
A co to za przyjaciel do seksu i calowania)
Chyba cos wiecej niz przyjaciel.

Pozdrawiam
Arius

5. Data: 2007-12-14 03:17:45

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Arius" <f...@a...com> wrote in message

> Moze uzasadnij takie wnioski. Ja tez kocham moja byla

Nie tylko ty.
Rowniez darze uczuciami moja ex, zwlaszcza ze byla najwspanialsza kobieta
jaka kiedykolwiek poznalem...

> Ja wlasciwie zamiast mieknac zaczynam nabierac
> wiekszego dystansu wobec takiego rozwoju sytuacji.

I kurwa dobrze.

> A co to za przyjaciel do seksu i calowania)
> Chyba cos wiecej niz przyjaciel.

Tak wiecej.
Bo to przyjaciel a do tego do seksu i calowania tepaku.
Zrozum to w koncu.

6. Data: 2007-12-14 08:05:47

Od: assembler <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Arius wrote:

> Moze uzasadnij takie wnioski.

Wierzysz w gadki typu "nie chce cie zranic"?
No prosze cie.. znaczy w sumie to ta
kobieta dobrze mowi, bo sobie robisz
jakies nadzieje zupelnie nie wiadomo
dlaczego.

Ja tez kocham moja byla
> ale to nie tak samo. Ona ucieka od uczuc ale nie moze.

Ucieka od uczuc, ale nie moze? Taa.
Pozyjemy, zobaczymy. Ty po prostu zluzuj.

> Ja wlasciwie zamiast mieknac zaczynam nabierac
> wiekszego dystansu wobec takiego rozwoju sytuacji.

Dlaczego mieknac? Kobieta nie wie
czego chce (albo raczej nie chce ciebie), to co sobie
masz tylek zawracac?

> A co to za przyjaciel do seksu i calowania)
> Chyba cos wiecej niz przyjaciel.

Jak chcesz mozesz to sobie nazwac
"kochanek" albo "przyjaciolka" w zaleznosci
od relacji.
--
assembler

7. Data: 2007-12-14 08:24:57

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arius"

> Poradzcie jakbyscie podeszli do sprawy.

Trudno pisać jak podejśc do sprawy, kiedy nic nie napisałeś o relacjach
między wami. Cały ten tekst skumulował się na tym co ona mówi. A co robi?
Jak się zachowuje kiedy jesteście razem? (chociaż to chyba za dużo
powiedziane jak na jedno spotkanie), ale chyba facet też potrafi wyczuć
kobietę już przy "pierwszej kawie"...
Bycie z kimś na odległość po kilku wcześniej nieudanych związkach to kolejna
porażka.
Ona zapewne potrzebuje bliskości kogoś a Ty jesteś daleko. Może byłoby jej
łatwiej zapomnieć o tamtym gdybyś był przy niej a nie w słuchawce telefonu.
Skoro tamten ją zostawił, tzn że to ona jest tą porzuconą... to ona cierpi i
pewnie przez to jej zaufanie do facetów zmalało. To co napisałeś (to co ona
mówi) jest w moim odczuciu powiedzeniem facetowi, że nie jest się gotową na
związek (ona sama nie wie czego chce). Może się jej nie spodobałeś, może
chodzi o odległość, albo nie umie przestać kochać tamtego i nie chce Cię
oszukiwać - ale to pewnie tylko ona wie...

Pozdrawiam
Vicky

8. Data: 2007-12-14 10:13:58

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ja to doskonale rozumiem. Nie rozumiem tylko dlaczego placze i martwi sie
> czy ja cierpie. To znaczy myslalem nad tym ale ciezko okreslic czy to z
> zalosci nade mna czy cos innego.

Ona tak to dziwnie interpretuje - wynika to z jej jakis przezyc - nie
przejmuj sie tym. Ona musi to rozwiazac, jest na dobrej drodze.

> Nie wiem czy jej powiedziec ze darze ja goracymi uczuciami bo moze ja to
> skrzywdzic.

Powiedz jej to, ale nie az tak wylewnie tylko daj jej to do zrozumienia.

Pozdrawiam,
Duch

Jak zarabiać korzystając z internetu i nie wychodząc z domu
Pracownik e mail
Pracownik e mail ( praca w domu pracujesz ile chcesz)
NIE BYŁO WAS...
www.13grudnia81.pl