jak sa tu jacys zdajacy to jak poszly egzaminki?

1. Data: 2002-07-03 07:31:15

Temat: jak sa tu jacys zdajacy to jak poszly egzaminki?
Od: "histeria" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie jak tam egzaminki?? jakie pytanka?? trudno?

Ewa

2. Data: 2002-07-06 18:26:15

Temat: Re: jak sa tu jacys zdajacy to jak poszly egzaminki?
Od: "Miłosz Mikołasjki" <m...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wlasnie jak tam egzaminki?? jakie pytanka?? trudno?

No coz, w 1997 byly proste, co zaowocowalo przyjeciem mnie na UJ:)))
Pozdrawiam i zycze sukcesow, miloszM

3. Data: 2002-07-06 19:58:09

Od: "barbaretka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja wprawdzie nie zdawałam na AM, ale do Studium Medycznego, ale na wydział
Techniki Farmaceutycznej. Chętnych było ponad 120 osób, a miejsc tylko 30
:(((
Na szczęście przyjęli 40 osób. Jestem w tej 40-tce.
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
)))))))))))))))

Lublin;

4. Data: 2002-07-06 20:23:47

Od: "Lorelai" <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No coz, w 1997 byly proste, co zaowocowalo przyjeciem mnie na UJ:)))

w 1999r podobnie,tylko,że ja ciągle tu jestem a Ty już
skończyłeś.Kurcze,dobrze Ci...:))))

> Pozdrawiam i zycze sukcesow, miloszM

wzajemnie,
Lorelai.
ps.gratuluję wszystkim,którzy się dostali,zwłaszcza w Warszawie.

5. Data: 2002-07-07 22:43:52

Od: "Miłosz Mikołasjki" <m...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ps.gratuluję wszystkim,którzy się dostali,zwłaszcza w Warszawie.

A ja tym, ktorzy do Krakowa:)))
Pozdrawiam, milosz

6. Data: 2002-07-08 12:38:32

Od: "karol" <k...@p...piap.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

w Łodzi pułap przyjęcia na farmację to 70 pky w br.,mniej niż w ubiegłym o2
pkty,a w porównaniu z tym sprzed 3 lat jest niższy o14 pkt,oby tak
dalej....:)))
Życzę sukcesów!!!
:))))))
Użytkownik "histeria" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> No wlasnie jak tam egzaminki?? jakie pytanka?? trudno?

> [...]

specjalizacja
ëŐĐÉÍ! éÚĎÁÍÉĚÁĂĹÔÁ Ô, ÉÚĎÁÍÉĚĎ×ŮĘ ÓĐÉŇÔ, ÉÚĎÁÍÉĚÉÚĎÂŐ ÔÉŇÁÔ É Ô.Ä. (ÓÍ. ĐÉÓŘÍĎ). (0562) 22-04-78, 27-90-42 áĚĹËÓÁÎÄŇ ŕŇŘĹ×ÉŢ
sprzedam encyklopednie PWN na cd!
Jaki środek nasenny?