Re: jak schudnac bedac wege?

From: a...@p...onet.pl
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: jak schudnac bedac wege?
Date: 18 Apr 2004 20:04:58 +0200

> wege to nie eksperyment?
> wege to dowod na myslenie?
> wege to jedzenie?
>
> Ciekawe!
>
> Jurek

W przeciwienstwie do DO, Montigniaca czy jakiejkolwiek innej "diety-cud"
opartej na eliminowaniu badz zubozaniu do granic mozliwosci pewnych sladnikow,
dieta wegetarianska i jej skutki tudziez oddzialywanie na ludzki organizm w
dluzszym przedziale czasowym sa doskonale znane, poparte dowodami naukowymi w
powaznych pismach naukowych (nie mam tutaj na mysli pism redagowanych przez
wege dla wege -> jak to z DO jest na przyklad, ale pisma naukowe).
Skutki DO w dluzszym czasie nie sa poznane, nikt NIEZALEZNY takich badan nie
prowadzil, wiec sila rzeczy to jest EKSPERYMENT a wege nim nie jest.b Z calymn
szacunkiem dla filozofii opty, ale jakos nie wyobrazam sobie laktoovo DO, a
jezeli juz, to proponuje od razu do lekarza i z dwojga zlego przedkladam
naturalne tluszcze zwierzece nad ,modyfikowane tluszcze roslinne (wiesz ile w
margarynie jest chemii???). Stad tez laczenie tych dwoch diet jest absurdem,
dla mnie nie akceptowalny. Ale w koncu jak ktos lubi sie truc, to juz jego
spraw. tyle, ze nie wmowisz mi, ze laktovoDO nie jest eksperymentem, dla mnie
to jest dopiero total rotfl!